K sorry lmbt 20 minit update hshshahah
Vote okeyh!
❀ ❀ ❀
"Tuan, cik Eunha tak ada dekat wad dia hampir setengah jam. " tutur In Seong dengan wajah cemas.
"Mwo? " respon Jungkook agak lantang. Badannya langsung menegak.
"Hoshi bagitahu yang cik Eunha ikut seorang doktor ni pukul 9.15 tadi. Tapi, sampai sekarang dia tak balik wad lagi" jelas In Seong.
"What the hell is happening right now..? " gumam Chaeyeon sendiri.
"Doktor mana yang dia ikut? Kenapa dia kena ikut doktor tu? " soal Jungkook.
"Saya tak pasti doktor yang mana since dia pakai mask. And, Hoshi cakap yang cik Eunha ikut doktor tu sebab katanya doktor tu nak explain pasal kecederaan dia" tutur In Seong.
Jungkook mengetap bibirnya.
"Kook, takkanlah.. culik lagi? " soal Mingyu perlahan, membuat andaian. Jungkook merengus perlahan.
Kemudian, bunyi pintu dibuka dari luar serta-merta menarik perhatian keempat-empat manusia di dalam wad itu.
"Tuan, Soobin dah tengok footage cctv untuk rakaman cik Eunha. Basically, cik Eunha ada dalam wad Tuan. Then, doktor lelaki tu masuk semata-mata untuk panggil cik Eunha. Dan, diorang lalu arah koridor tu dan gunakan tangga. Start dari situ, memang dah tak ada diorang dalam rakaman cctv"
Terang Hoshi panjang lebar. Chaeyeon mengeluh perlahan. Dia mengerling Jungkook yang kelihatan seakan menahan amarahnya. Rahangnya bergerak-gerak.
"Han Chun tu dah mati. Takkan konco-konco dia yang buat kerja tanpa arahan? " ujar Mingyu dan mengerling Jungkook yang masih menayang ekspresi bekunya itu.
"Tuan,Taehyun hantar satu clip rakaman cctv. Rakaman ni dari cctv berdekatan dan bukan cctv hospital. " tutur In Seong seraya menayang klip rakaman cctv di dalam telefonnya itu kepada Jungkook.
"Eh, tu Eunha.. Kan? " teka Chaeyeon sambil menundingkan jarinya ke arah skrin telefon In Seong.
"Ya, nampak macam cik Eunha. And, lelaki yang lompat dari tembok tu might be the 'doctor' " respon In Seong.
"Basically, kidnapper kali ni boleh tahan bijak. Dia menyamar and bawa Eunha pergi tempat yang tak ada cctv." tutur Mingyu. Chaeyeon hanya menganggukkan kepalanya.
"Also, Taehyun dah hacked into traffic cctv. Unfortunately, hanya satu rakaman cctv saja yang record kereta kidnapper tu. And, Taehyun dah tak dapat any footage yang record perjalanan kereta tu" tambah In Seong lagi.
"Indeed, kidnapper kali ni surely intelligent. Sama ada dia guna jalan yang tak ada cctv atau pun dia hack cctv semua tu untuk buat cctv tu malfunction" andai Mingyu.
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
Random[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...