ALAA KITE GURAU2 AJE JANGANLAH MARAH 😃👉👈
Gurau sikit pun tak boleh, hm🌝🤣
Ha tulah korang, careless. Tak tgk betul² emoji sblh nomber chap tu lain tau hshshshs
Ha, nah ni yg real. Ha baca lah dengan penuh emosi ya 😌😂
"Eh, aku ingat Kyung Joo tu reka cerita yang kau pergi graphic department and tak buatkan air untuk aku, tapi rupanya she told me the truth. U really here, Jung Eunha. Kalau kau nak sangat masuk department ni, aku boleh masukkan kau. Tak perlu susahkan diri kau nak cari alasan untuk kau masuk department ni." hambur Jungkook dengan wajah tegangnya itu.
"Ky-kyung Joo cakap apa dekat awak?" soal Eunha yang sedikit tersentak mendengar hamburan Jungkook itu.
"Kerja apa penting sangat sampai kau arahkan dia yang buatkan air? "
"K-kerja penting? Arahkan dia buat air? W-wait. Apa ni? Saya tak faham" soal Eunha teragak-agak.
"Kau tak faham? Or, saja buat-buat tak faham? " soal Jungkook dingin dan langsung mengorak langkah,meninggalkan Eunha yang tergamam.
Eunha terkedu. Dia berfikir sejenak.
Arahkan dia buat air? Kerja penting?
Kyung Joo.
Apabila nama itu timbul dalam fikirannya, lantas dia berlari anak, mendapatkan Jungkook yang sedang berjalan menuju ke bahagian parkir kereta.
Tangan lelaki itu lantas disambar oleh tangan kirinya.
"K-kejap. Tell me what's going on, please? Straight to the point. Saya.. Betul-betul tak tahu apa-apa " tutur Eunha lebih kepada merayu.
Jungkook memusingkan badannya, menghadap gadis itu. Tangannya yang dipegang Eunha, diloloskan serta merta.
"Kau tak tahu apa-apa? Heol. Don't be an idiot. kau yang buat aku macam ni"
Eunha menggenggam hujung bajunya. Dia memberanikan dirinya untuk memandang lelaki didepannya ini.
"Tadi..awak tanya kerja apa yang penting sangat sampai saya arahkan 'dia' buatkan air, kan? I guess, u'r misunderstood about this thing. "
"Misunderstood--"
"Kerja apa yang penting sangat? No, saya tak ada apa kerja penting pun tadi. Arahkan dia buatkan air? Nugu? Kyung Joo? Sejak bila saya arahkan dia buatkan air? I'm the one who make that hot chocolate. She just sent it to u, doesn't mean that dia yang buatkan. " jelas Eunha satu persatu. Jungkook terdiam seketika.
"Then, kau nak aku percaya apa yang kau cakap ni? Oh, tak ada apa kerja penting pun tadi? Then, kau buat apa dekat graphic department tadi? menggedik dengan Mingyu? "
Eunha tersentak mendengar apa yang diandaikan Jungkook.
"How could u.. Say that? " soal Eunha dan matanya sudah berair.
"Wae? Am i wrong? bukan betul ke? Kau ingat aku tak nampak kau keluar dari office dia sambil tersengih-sengih? Kenapa? Suka sangat tarik perhatian lelaki? "
Eunha mengemam bibirnya. Sakit. Sakit mendengar andaian Jungkook yang melampau itu.
"Awak.. Tak boleh dengar explanation saya dulu ke? Your assumptions.. Are too much" tutur Eunha seraya mengesat kasar air matanya yang hampir membasahi pipi.
"Buat apa aku nak dengar explanation kau bila aku dah tahu everything. Kau nak explain apa? Kau nak cakap yang kau innocent? "
Eunha memejamkan matanya. Air mata yang mengalir di pipi lantas dikesat.
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
عشوائي[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...