"Wh-what? " gumam Eunha sendiri. Dia mengetap bibirnya.
Lantas Eunha memusingkan badannya, menghadap Kyung Joo. Dia turun dari kotak kayu itu dan menghampiri Kyung Joo.
pak!
Satu tamparan hebat hinggap di pipi Choi Kyung Joo. Membulat mata gadis itu apabila pipinya dibuat sedemikian.
Kyung Joo memegang pipinya yang terasa sakit itu.
"Apa masalah kau?! Kau tak puas hati apa dengan aku sampai kau sanggup aniaya aku macam ni?! " herdik Eunha dan merenung tajam
Kyung Joo.Kali ini, Eunha betul-betul hilang sabar dengan gadis bernama Choi Kyung Joo ini.
"Kau tampar aku--"
"Apa aku buat dekat kau sampai kau sanggup buat aku macam ni?! Aku buat salah apa dekat kau? " soal Eunha dengan nada makin meninggi.
"Aku memang takkan pernah puas hati dengan kau, sundal! " balas Kyung Joo seraya tangannya naik mencekik leher Eunha.
Dia mencekik lebih kuat leher gadis itu sehinggakan muka Eunha merah disebabkan dia sukar untuk bernafas.
"Y-yah..Ky-kyung Joo-- le-lepaskan ak-aku" ujar Eunha sambil mencuba sedaya-upaya nya untuk meloloskan cengkaman kuat Kyung Joo di lehernya.
"Aku benci perempuan sundal macam kau! " jerit Kyung Joo sedikit lantang. Dia masih mencekik leher Eunha.
Eunha menggunakan segala kudratnya untuk meleraikan tangan Kyung Joo dari terus mencekik lehernya.
Nasib menyebelahi Eunha. Eunha berjaya menolak gadis itu membuatkan Kyung Joo jatuh terjelopok menyembah bumi.
Eunha melepaskan keluhan lega apabila dia masih boleh bernafas dengan baik. Dia mengemaskan kolarnya semula.
Namun, malang lebih menyebelahi Eunha apabila tindakannya menolak Kyung Joo hingga terjelopok itu disaksikan staff-staff wanita yang sedang dalam perjalanan untuk ke lot parkir.
"PA Jung! Apa yang kamu buat ni?! "
Satu laungan lantang langsung membuatkan Eunha memandang sekumpulan staff wanita yang sedang memandangnya.
Air muka Eunha berubah gusar. Dia memandang Kyung Joo yang masih di posisi yang sama.
"T-tak, saya--" -Eunha.
"Kyung Joo ssi, tell me, what did actually happened?! " soal Pengurus Seo risau dan mendekati mereka berdua--lebih kepada mendekati Kyung Joo.
"Eonnie… saya tak sengaja.. Buang kertas-kertas.. Kerja PA Jung. Tiba-tiba.. Dia tengking² saya.. And dia.. tolak saya. It's hurt…" tutur Kyung Joo dengan nada mendayu-dayu. Dia menyeka air matanya kononnya dia adalah mangsa.
Dia memegang lututnya yang terdapat luka kecil. Dahi berkerut-kerut seolah-olah menahan sakit pada luka KECIL di lututnya itu.
Eunha yang melihat adegan palsu yang dilakukan Kyung Joo langsung membuatkan dia tersentak. Kepalanya digeleng berkali-kali.
Eunha mendekati Kyung Joo dan lengan gadis itu dipegang. Dia merenung ke dalam mata gadis itu.
"Kyung Joo! Apa.. Yang kau cakapkan ni?! Tell them the truth--"
"PA Jung! don't try to hurt her again! " laung Pengurus Seo dan tak semena-mena tubuh kecil Eunha ditolak membuatkan gadis itu pula yang terjelopok ditepi.
Namun, Eunha tidak mengalah untuk menegakkan kebenaran. Dia berdiri semula dan mendekati Pengurus Seo.
"No! Saya bukan nak cederakan--"
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
Random[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...