💠04

1.7K 186 129
                                    

"Wae? Kenapa puan choi panggil kamu, una? " soal Sowon sebaik saja eunha memijak lantai tingkat bawah.

"Eo? Er.. " eunha menggaru kepalanya sambil bola mata bergerak ke setiap arah. Sowon hanya sabar menanti jawapan Eunha.

"It's a long story. So.. Bagi Una letak dulu my luggage dekat dalam bilik" balas eunha selamba. Dia berjalan ke arah bagasinya yang tergantung sepi di depan pintu.

"WAIT WHAT? that's mean.. "

Eunha mengukir senyuman manis. Sempat dia mengenyit matanya sebelum melepasi sowon.

"B-but how? How come? Yah jung eunha! " jerit sowon seraya berlari anak mengikut Eunha.

Eunha menoleh.

"As i said just now, its a looooooong story" balas eunha seraya meletak bagasi bercorak arnabnya itu di sebelah almari nya.

"Then, short it as short as u" respon sowon selamba. Eunha memberi renungan tajam kepada Sowon.

"Cuba ingat balik, bila last unnie makan selipar? " soal Eunha yang masih merenung tajam Sowon.

"Esok"

Eunha meng derp kan mukanya. Loyar buruk Kim Sojung ni boleh tahan.

"Ah whatever. Now, ppali tell me the whole story"

Eunha merengus kasar.

Eh senang nau dia tukar topik!

"Cerita dia macam ni.. "




BAD BOY PRINCE
:04
_________________________

•••BAD BOY PRINCE:04_________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

_________________________


"Seol Han Na, saya nak kamu uruskan waktu penerbangan jungkook dari sana. Dan, make sure jugak, kamu jemput dia dekat sana on time. SHARP! " arah Puan Choi yang sedang menyemak file projek keduanya di Daegu.

"Algesoyo, puan" balas HaNa. Dia menundukkan sedikit badannya.

"Tapi puan, kepulangan jungkook still tak confirm lagi. Kalau dia refuse? " soal HaNa. Puan Choi berdiri. Dia berjalan ke arah rak di belakangnya. Dimasukkan file itu dengan kemas. Soalan Hana masih tiada jawapan.

"Gojeongma, Hana ya. He must back here. I know" balas puan choi tenang. Dia melabuhkan punggungnya di atas kerusi.

HaNa yang tertanya-tanya hanya lambat-lambat mengangguk.

"Are u curious how come im very confident, right now? " soal puan Choi, memandang wajah clueless Seol Hana.

"Ne? " Hana menjongket keningnya 

[C] Bad Boy Prince [J.J.K] Where stories live. Discover now