Vote ok syg² saiya! Ahaks 💙
Kalau tak vote, anda rugi. Seyes ckp rugi :")
✿ ✿ ✿
"Nah, makanlah. Korang tak makan pagi lagi kan? " soal Eunha seraya menghulur kimbap kepada Hoshi dan Beomgyu. Mereka berdua adalah orang terakhir yang mendapat kimbap dari Eunha.
Pagi-pagi lagi dia sudah bangun dan terus membuat kimbap. Sengaja dia membuat makanan itu banyak, habuan untuk diberikan buat semua pengawal peribadi Jungkook itu.
"Eh, tak apa, cik Eunha. Pukul 11 nanti kitorang lunch" tutur Hoshi menolak pelawaan Eunha itu.
"Pukul 11? Lambat lagi tu. Sekarang baru pukul 9.50. Ala, ambik je lah. Bukannya makanan berat pun, cukup untuk lapik perut je" tutur Eunha dan menghulur bekas yang berisi kimbap itu kepada Hoshi.
"Wuu terima kasih, cik Eunha! " ucap Beomgyu teruja. Tangannya yang berura-ura untuk mengambil huluran Eunha itu, ditampar Hoshi.
Beomgyu mencebik sambil mengerling Hoshi penuh protes. Eunha hanya tersenyum kecil melihat karenah mereka.
Lahaii comel je :>
"Nah, Beomgyu. Makanlah eh? bagi dekat hyung awak tu sekali " tutur Eunha seraya menghulur bekas itu kepada Beomgyu.
Cepat-cepat Beomgyu menyambut huluran itu. Dia mengerling Hoshi yang sedang menjegilkan matanya ke arahnya.
"Eh Hoshi hyung kan tak nak. Kan dia nak makan pukul 11 nanti kan? ~" tutur Beomgyu berbaur sarkastik.
Hoshi sekadar menjelingnya tajam. Beomgyu yang sedang mengunyah sebiji kimbap dengan penuh enak itu dipandang.
"Uwuu mashiseo~" tutur Beomgyu dengan nada meleret. Sengaja mengusik partner sekerjanya itu.
Hoshi memutarkan bola matanya ke atas.
Eh menyampahnya budak daegu ni!
Hoshi hanya mengabaikan Beomgyu yang sedang menjamu selera itu. Dia memandang Eunha yang memandang sekeliling, seolah-olah mencari sesuatu.
"Em.. Cik Eunha cari apa-apa ke? " soal Hoshi berhati-hati, langsung membuatkan Eunha memandangnya.
"oh tak, Tuan korang mana eh? Tak nampak lagi pun sejak dari pukul 7 tadi. Takkan dah pergi kerja" soal Eunha hairan.
"Oh! Tuan--hsiebdksnekdjskswl"
Tergopoh-gopoh Beomgyu cuba untuk bercakap apabila kimbapnya masih penuh di dalam mulut. Hoshi mengerlingnya tajam.
Telanlah dulu baru cakap!
"Oh, lupa pulak nak bagitahu cik Eunha. Tuan ada sudden meeting dan event dekat Busan. Pukul 12 malam semalam dia dah gerak. Sebab meeting tu awal pagi" jelas Hoshi panjang lebar.
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
Разное[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...