"I just found it cute! "
Jungkook yang mendengar akuan lantang Eunha itu membuatkannya terbantut untuk mendaki tangga.
Dia menyembunyikan senyumnya sebelum melangkah naik ke tangga.
"Pelik punya makhluk. Tangan injured pun rasa cute ke? Heol" tutur Jungkook seraya membuka pintu biliknya.
Jungkook membuka tali lehernya dan diletakkan di atas meja.
Tzzt tzzt!
Telefon Jungkook yang berdering dalam nada vibrate membuatkan Jungkook terbantut untuk membuka butang baju atasnya.
"Wae? "
"Saya dah jumpa company yang buat panggilan dengan company tuan"
"Nugu? "
"JSG group"
Jungkook tersenyum sinis.
"Apa yang dia suka sangat mess up dengan aku? " omel Jungkook sendiri
"Ok, nice work, Jungwoo"
Jungkook menekan butang merah pada skrin telefonnya. Panggilan dimatikan.
Jungkook merebahkan dirinya di atas katil. butang baju paling atas dibuka. Pandangan dilemparkan di siling.
"ha, apa lagi yang kau nak curi dengar? " tutur Jungkook sedikit lantang dengan tenang.
"Aku kira sampai 3 je, kau tak show up, aku--"
"sa-saya bukan curi dengar lah! " nafi Eunha seraya menolak pintu bilik Jungkook.
"then? " soal Jungkook seraya mengubah posisi baringnya kepada duduk.
"Saya... Nak kutip semua baju kotor tuan"
"Takde" balas Jungkook ringkas.
"Kalau takde saya keluar dulu" pamit Eunha dan berura-ura untuk keluar.
"Ehh pendek. Kejap "
Eunha menghentikan langkahnya. Dia menoleh.
"Waeyo? "
"Since kau dah curi dengar call conversation aku tadi--"
"Aniyooo! saya tak curi dengar lah. Saya TER dengar je"
"Apa-apa je lah. so, esok aku nak pergi serbu company tu then aku nak bunuh--"
"Tuan kata dah tak nak bunuh--"
"Lantak lah. Aku nak bunuh orang ni pun sebab kau. Sapa suruh kau bagi diorang curi projek aku" balas Jungkook selamba.
"Tapi kan boleh--"
"Ha dah². Keluar. Tak payah nak memekak" halau Jungkook seraya baring di atas katil semula.
"Slowtalk pun tak boleh ke--"
"Aku suruh kau keluar kan,pendek? Kang tak pepasal aku suruh kau yang bunuh diorang " tutur Jungkook dingin.
Eunha berjalan menghampiri Jungkook. Dia berdiri di birai katil.
"Alaa tuan mudaaa~ Jangan lah bunuh orang.. Banyak lagi cara lain boleh guna" rayu Eunha sambil menarik-narik lengan baju Jungkook.
Jungkook memandang Eunha yang sedang menarik lengan bajunya. Lantas dia merentap lengannya dari terus diganggu.
"Tak, yang kau sibuk nak pujuk aku ni pahal? Bukan aku suruh kau yang bunuh" tutur Jungkook dengan suara mendatar.
"But still, bunuh orang isn't the way--"
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
Разное[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...