Tak vote lagi, jgn scroll bwh eh.
Vote dulu baru boleh baca!
Kau tak vote, aq private chap lps ni 🌚
Mcm kejam. Lantak.
Dah vote? Ok enjoy reading babeh♥
"Dah la. Stop la buat aku rasa bersalah sebab sampai lambat" tutur Jungkook dan sambung menikmati suapan terakhirnya.
Eunha terpana seketika.
Rasa bersalah?
Kenapa nak rasa bersalah pula?
Bukan salah dia. Salah aku kot.
Dia yang beria-ria marah aku sebab semua ni--
"Kau termenung apa? Habiskan makanan kau cepat" arah Jungkook sebelum meneguk air ice mocha nya.
"e-eoh. Ne..." balas Eunha dan teruskan menikmati makanannya.
Jungkook sekadar mengerling sekilas Eunha sebelum memfokuskan pandangannya pada skrin telefon.
"next time, kalau ada guest or client datang make sure kau call aku. Kalau aku off phone, call nomber ni" ujar Jungkook tanpa memandang Eunha langsung.
Ting!
Kedengaran bunyi deringan sesaat menandakan telefon Eunha menerima mesej. Eunha memandang Jungkook sekilas dan terus membuka mesej tersebut dalam telefonnya.
Tuan muda👻
»+8801789564432
Just nowEunha memandang Jungkook yang hanya melemparkan pandangannya pada skrin telefon.
"Tu nomber personal aku. Jangan kau berani nak share pasal nomber ni dekat strangers. Even staff aku sendiri. kau sorang je yang tahu pasal nomber ni selain galah hanat tu. In case, u can't reach me, try call with that number. Got it? "
"nomber--"
"Ya. Save it now" arah Jungkook tanpa memandang sedikit pun Eunha. Matanya setia memandang skrin telefonnya.
"N-ne. " sahut Eunha dan berura-ura untuk save nomber yang dihantar Jungkook.
+8801789564432 save as Tuan..
Tak sempat Eunha menaip dengan lengkap perkataan tuan muda, telefonnya disambar oleh Jungkook.
"Kau bebal ke sengal? Dah kalau kau save nomber aku macam tu,in case ada orang hack phone kau, tak ke orang tahu tu nomber aku? tuhan bagi otak, tolong jangan buat hiasan dalam kepala kau." ujar Jungkook sambil menetapkan nama pada nomber personal -nya.
Jungkook melempar perlahan telefon Eunha di atas meja setelah dia selesai menetapkan nama yang sesuai.
Eunha lantas menilik nama yang ditetapkan Jungkook pada number personal milik lelaki itu.
Bagai nak tercekik air liur setelah dia melihat nama yang ditetapkan Jungkook untuk nomber itu.
My Charming
"Don't get it wrong. Aku save macam tu to avoid peoples especially my enemies recognize tu number aku. Diorang takkan syak apa² sebab they know me well. I never date anyone. Take it easy, please " jelas Jungkook dan menyedut air ice mocha nya.
Eunha mengangguk perlahan.
"U don't need to explain it like that tho."
Eunha menyuap suapan terakhirnya. tiba-tiba telefonnya berdering. Eunha melihat nama pemanggil yang terpapar di skrin telefonnya.
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
De Todo[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...