New chap lagi! Enjoy!
Vote n comment! ❤
Sudah vote bukenssss?
Ok enjoy reading!
"kau apahal? Aku dah suruh jangan--"
"Siapa.. Lelaki tu? " soal eunha perlahan. Jungkook memandangnya pelik.
" keluar dari sini dulu. " tutur Jungkook dingin seraya mengheret Eunha keluar dari restoran makanan jepun itu.
Sejurus saja mereka keluar dari restoran itu, Jungkook melepaskan pergelangan tangan Eunha.
"kau ni faham bahasa tak? Aku dah suruh kau stay dalam kereta" jelas Jungkook bengang. Dia memandang tajam Eunha.
"Tuan muda.. " gumam Eunha seolah-olah berada di dalam dunianya sendiri.
"Mwo? " respon Jungkook dingin. Dia memandang sekilas Eunha. Eunha mendongak memandangnya.
"Saya rasa.. Saya pernah tengok.. Lelaki tadi" tutur Eunha.
"apa benda kau merepek ni? Kau tu asyik terperuk dalam rumah je dulu, how can kau familiar dengan some people? Ridiculous " balas Jungkook dan menggeleng kepalanya.
"Tapi kan--"
"Dah,masuk." arah Jungkook seraya menolak Eunha masuk ke dalam kereta. Kemudian, Jungkook masuk ke tempat pemandu.
Button di tepi stereng ditekan untuk menghidupkan enjin.
"apa nama dia eh, tuan? " soal Eunha memandang Jungkook yang sedang memakai tali pinggang keledar.
"None of ur bussiness " balas Jungkook ringkas. Pedal minyak ditekan untuk menggerakkan kereta.
"Alahhh.. Saya cuma nak pastikan--"
"Pakai seatbelt" arah Jungkook sambil mengilas stereng keretanya untuk keluar dari tempat parkir.
Eunha akur dan menarik tali pinggang keledar lalu dipakaikan untuk keselamatan.
"saya betul-betul familiar dengan dia. Tapi tak tahu dekat mana saya pernah tengok dia. that's y la saya nak tahu nama dia. Mana tahu sebab saya pernah dengar ke.. "
"kau silap orang tu. Dah senyap"
Eunha mencebik. Dia menyandarkan dirinya di seat kereta dengan kesal.
"Next time kalau kau ikut aku jumpa orang macam tadi, tak payah nak show off muka kau yang tak berapa nak hidup tuh" pesan Jungkook selamba.
Eunha mengerling Jungkook sekilas.
Kuahajo eh.
"Aku akan dapat balik projek yang kau biar dicuri tu btw" tutur Jungkook tenang.
"Jjinjayo? " soal Eunha seraya menegakkan badannya. Dia memandang Jungkook yang sedang fokus memandu.
"Hm" balas Jungkook ringkas tanpa memandang Eunha yang sedang kelihatan teruja.
"Woahhh daebak! " sorak Eunha teruja. Jungkook hanya mengabaikan Eunha yang teruja sengsorang itu.
"So, pakcik tadi tu lah yang curi projek tuan? "
"Hm" respon Jungkook ringkas.
"Heol. Tak padan dengan tua eh.. Bila fikir balik kan, kenapa nak curi projek orang lain bagai? Sedangkan setiap orang ada kreatif diorang sendiri. Curi projek orang lain ni kan macam tak percaya dengan diri sendiri je. " gumam Eunha sambil memandang ke luar tingkap.
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
Random[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...