💠77

939 160 109
                                    

Vote dulu sblm scroll bwh 😌

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vote dulu sblm scroll bwh 😌

✿ ✿ ✿ ✿ ✿

"Eh, mana getah rambut aku? " omel Eunha sendiri sambil menyelongkar isi beg alatan soleknya.

"Okey, that's it! " jerit Eunha kecil apabila dia menjumpai getah rambutnya. Getah rambut itu dicapai lalu rambut panjangnya diikat menggunakannya.

Usai mengikat rambut, lip balm dicapai lalu dioleskan pada bibir mungilnya.

"Ok, done! " sorak Eunha perlahan. Dia menilik seketika penampilannya di cermin.

Baju T putih dan disarungkan jaket biru diluar. Dipadankan pula dengan seluar jeans panjang.

"Hm, ok lah ni. Nak pergi jumpa Sowon eonnie je pun" gumam Eunha dan tersenyum senang.

"Eoh maja! Aku tak tanya lagi Sowon eonnie pasal cafe tu" omel Eunha setelah menepuk dahinya.

Telefon pintarnya yang berada di atas katil dicapai. Dia melabuhkan punggungnya di atas katil sambil jarinya ligat menekan-nekan skrin telefon.

Sowon Eonnie 🦊

Eonnie, eonnie dah sampai cafe tu ke?
10.46 pm

Eunha memadamkan skrin telefonnya sementara menunggu mesejnya dibalas Sowon.

Sempat lagi dia mengenyitkan matanya pada cermin.

"Awh, yeppo~" omel Eunha sambil menekup pipinya.

Ya tuhan, mula dah syok sendirinya -,-

Ting!

Eunha lantas menyalakan skrin telefonnya apabila deringan notifikasi  berbunyi.

Sowon Eonnie 🦊

»Wae?

Oh, tak. Kalau eonnie tak sampai lagi, Eun ingat nak ajak eonnie jumpa dekat cafe lain.

»kenapa pula nak jumpa dekat cafe lain? Apa masalahnya kita meet dekat woody cafe tu?

Em, bukan. Cafe tu kan tertutup sikit. Gelap. Bahaya pula kalau kita meet dekat sana.

»no. I need to meet you there. Aku tak suka ramai orang. Bising. Semak.

Oh.. Ok. Meet you there.

»ok

[C] Bad Boy Prince [J.J.K] Where stories live. Discover now