💠58

977 178 77
                                    

Ha voteee lerrr uhuksss


"Next time, suruh staff pengarah kau ambik sendiri kotak kertas ni. Tak payah suruh orang yang dari department lain untuk buat kerja ni" pesan Jungkook setelah meletakkan sekotak kertas A4 itu di atas kaunter informasi untuk jabatan pemasaran itu.

Laju saja staff wanita itu menganggukkan kepalanya. Jungkook langsung keluar dari jabatan itu.

"Awak tak marah pengarah Jung kan?" soal Eunha, bimbang jika lelaki itu betul-betul memarahi Pengarah Jung.

"Takde nya" balas Jungkook ringkas dan melangkah melepasi Eunha.

Mendengar jawapan Jungkook, keluhan lega dilepaskan Eunha. Lantas gadis itu mengekori Jungkook hingga dia berjalan seiringan dengan lelaki itu.

"btw kan, tadi awak jumpa manager untuk projek besar awak tu kan? How? " soal Eunha dan memandang sekilas wajah dingin Jungkook.

"Oh, overall ada half yang settle. So, pukul 6 nanti aku ada appointment lagi dengan dia" respon Jungkook dan mendapat anggukan Eunha.

"So--"

Terbantut Eunha yang ingin bersuara apabila ada suara yang lebih menarik perhatiannya untuk memasang telinga.

"Yelah, dia sendiri yang print out bahan untuk meeting aku hari ni kot!"

"Iye? Aku pulak dia dah set up semua benda untuk presentation aku nanti! Bahan² semua dia dah print out untuk kasi dekat clients aku yang datang nanti! "

"Baik betul, Kyung Joo tu! Tak pernah lagi aku jumpa staff practical rajin macam dia tu ha! Adore betullah dia tu! "

"Itulah! Tadi tak silap aku dia pergi sambut clients Pengarah Lee pulak! Tak pernah nampak dia goyang kaki langsung! Ada je ha kerja dia nak tolong! "

"Yah, kau kenapa berdiri tercegat dekat situ? "

Soalan Jungkook yang menyapa telinga Eunha lantas fokusnya pada dua orang pekerja itu terganggu. Dia langsung memandang Jungkook yang memandangnya dengan hairan.

"Eoh? Oh.. Ha nak datang lah ni" sahut Eunha dan bergegas bergerak mendekati Jungkook yang berjarak dengannya.

"Daripada tadi, setiap staff yang saya selisih, mesti semua tengah cakap pasal Kyung Joo. Dia buat itu, dia buat ini. Alahai, rajin pula dia kali ni" ujar Eunha setelah dia berjalan di sebelah Jungkook.

"Abaikan je. Diorang terlalu adore dengan orang yang dah ringankan kerja diorang. Sampai bila je Kyung Joo tu nak tolong diorang? " balas Jungkook bersahaja.

Eunha hanya menganggukkan kepalanya.

"Ni, aku ada mini meeting dengan collaborator aku yang datang dari Daegu. So, kau masuk pejabat kau dulu eh? "

"Oh, ok then. " balas Eunha dan mengorak langkahnya menuju ke pejabatnya. Jungkook pula bergerak ke arah lif untuk turun ke tingkat bawah.

Eunha menolak pintu pejabatnya dan langsung dia mengorak langkahnya masuk ke dalam.

Eunha merengus geram apabila dia mendapati meja Kyung Joo kosong.

"Eh,kerja orang lain sibuk nak ditolong. Tapi, kerja sendiri abandoned macam apa lagi..." omel Eunha geram. Dia melabuhkan punggungnya di atas kerusinya.

Sedang dia mengemas serba sedikit barang yang berselerak di atas mejanya, telefon pejabatnya kuat berdering.

Lantas, gagang telefon diangkat.

"Yeobuseyo? "

"PA Jung, fail yang saya ada hantar dekat department kamu untuk betulkan error tu, dah siap ke belum? "

[C] Bad Boy Prince [J.J.K] Where stories live. Discover now