💠80

1K 182 60
                                    

Disebabkan minyu ni jenis menepati janji--auch(;ω;) walaupun tak cukup 30 votes pun

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Disebabkan minyu ni jenis menepati janji--auch(;ω;) walaupun tak cukup 30 votes pun.. But sokey!

so here! Double update for you gaes!

Tq for those who are voting for previous chap!

Ammuahh ciket hshshsbskjeksksos.

K dah. Yg silent readers tu, maseh jgak la sbb tambah readers aku ahaks.

K dah, silalah vote.

❀ ❀ ❀ ❀

BEEP BEEP BEEP!

Jam loceng digital milik Eunha itu berbunyi kuat cukup membuatkan tidur Eunha terganggu.

Tangannya naik meraba-raba meja kecil disebelah katilnya untuk mencapai jam yang sedang memekak itu. Matanya masih tertutup.

Hanya dengan sekali tampar, jam loceng itu serta merta bisu.

Eunha menggosok-gosok matanya. Dia mengeliat kecil sebelum posisi baringnya ditukar kepada duduk.

Kepala digaru-garu perlahan. Rambutnya yang agak serabai itu dikemaskan sedikit. Sememangnya sudah menjadi tabiatnya setelah bangun tidur.

Dia mengerling jam loceng disebelahnya dengan keadaannya yang masih lagi mamai. Tangannya langsung menutup mulutnya yang menguap.

"Hm.. Baru 7.50…" gumam Eunha dan berura-ura untuk memejam matanya semula.

Tak sampai beberapa saat, mata gadis itu membulat besar. Dia menilik jam locengnya buat kali kedua.

"Gosh! I'm gonna late! " omel Eunha menjerit kecil. Dia mencampak selimut yang menyelubungi tubuhnya itu ke atas lantai.

Rambut yang agak kusut itu dikemaskannya lagi. Dia bergerak ke pintu biliknya lalu pintu itu dibukanya.

Beomgyu dan Hoshi langsung memandangnya.

"Ya, cik Eunha? Need something? " soal Hoshi sebaik sahaja dia mendapati Eunha di sebelahnya.

Eunha menggeleng laju.

"Tuan korang ada dekat bawah ke? Tengah tunggu saya ek? Cakap dekat dia yang saya tengah--"

"eh wait². Cik Eunha, chill out. " sampuk Beomgyu tenang.

"Tak sempat lah nak chill out. Saya dah terlewat bangun. Nanti kang tuan korang--"

"Cik Jung Eunha, Tuan pesan, cik tak perlu pergi kerja hari ni. " tutur Hoshi tenang dan serta-merta melenyapkan kekalutan gadis itu.

"Katanya, untuk safety cik Eunha. Buat masa ni, cik Eunha stay je sini" tambah Beomgyu bersahaja. Dia tersenyum.

Eunha mengerutkan dahinya. Dia memandang dua jejaka itu bersilih ganti.

[C] Bad Boy Prince [J.J.K] Where stories live. Discover now