Ha, vote eh vote!
Btw, sorry lah update lmbt sikit :")
Takdelah, Minyu suruh korang inform dkt Message Board kalau dah cukup 30 votes.
Kalau bagitahu dkt komen, lmbt jugak la minyu nak cek. So lepasni bagitahu dkt message board ok!
Tahu kan message board tu ape? (・∀・)
Ha dh, enjoy reading! 💙
"Jap, kau dengar something tak? " soal Chaeyeon setelah dia dan Eunha keluar dari tandas wanita.
"Dengar apa? " soal Eunha hairan. Chaeyeon menggelengkan kepalanya.
"Entah. aku silap dengar kot " respon Chaeyeon dan tersenyum kecil.
Eunha mengangguk dan menghayun langkahnya seiring dengan Chaeyeon.
"Eh, kau tak terfikir nak cederakan diri kau kan--"
Soalan Chaeyeon tergantung apabila kedengaran suara yang lantang di koridor.
Spontan, langkah mereka berdua terhenti.
"SIAPA UPAH KAU BUAT NI?! "
Chaeyeon langsung memandang Eunha.
"J-jap, tu suara... "
Eunha hanya mengangguk kecil.
Chaeyeon lantas menarik tangan Eunha untuk bergerak ke hadapan sedikit supaya mereka dapat menyaksikan apa yang sedang berlaku.
Mereka berdua menyorok di sebalik dinding.
Chaeyeon menjenguk sedikit dan dia segera memandang Eunha.
Bibirnya bergerak, membuat mimik mulut 'Kyung Joo ada sekali'.
Mata Eunha membuntang sedikit. Chaeyeon kembali melakukan peranannya sebagai pemberi maklumat buat Eunha.
Dia menjenguk lagi.
Eunha yang turut diselubungi rasa ingin tahu, dia berlari anak menyeberangi koridor itu. Dia turut menyorok di sebalik dinding.
Kepala dijengukkan sedikit untuk menyaksikan peristiwa itu.
"EH BODOH, AKU TANYA KAU NI! APAHAL BISU PULAK?! "
"So-sorry. Saya tak--tak sempat buat--"
"AKU BUKAN NAK DENGAR KAU MINTA MAAF, PEREMPUAN! "
Kyung Joo mengemam bibirnya. Dia hanya mampu memandang lantai.
"Kau tak nak bagitahu? Fine. Aku akan report kau dekat pihak atasan pasal ni and kau akan kena blacklist--"
"Ch-Choi Im Hwa"
Eunha tersentak sebaik saja dia mendengar nama yang disebut Kyung Joo itu. Dia menyandarkan dirinya di dinding. Dia terkedu.
"So, betul lah. Puan Choi memang upah.. dia"
"Jadi...perempuan berumur.. Yang aku nampak haritu tu dekat restoren Itali tu.. Puan Choi? "
"Weh, kau asal? " soal Chaeyeon seraya menepuk bahu Eunha. Eunha yang sedang mengelamun seketika itu terganggu.
"Eo-eoh? oh, nothing. Eh, kenapa kau seberang sini? tak kantoi ke? " soal Eunha hairan apabila gadis itu sudah berada disisinya.
"Oh, diorang dah pergi. aku.. tak faham apa yang berlaku. Kau faham?" soal Chaeyeon.
"em.. Nope. " balas Eunha dan tersenyum nipis.
"Ha jom ah turun bawah. Jungkook heret dia pergi bawah,aku rasa" ajak Chaeyeon dan menarik tangan Eunha.
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
Random[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...