Vote okeh! Malam nnti minyu update lagi! 💙
❀ ❀ ❀
"TOLONG! ADA ORANG--umph umph!"
Jeritan lantang Eunha itu tergendala apabila mulutnya ditekup oleh tangan lelaki berhoodie hitam itu.
"Janganlah jerit, sayang" larang lelaki itu lembut.
Eunha yang meronta-ronta disebabkan mulutnya ditekup itu langsung terhenti saat dia mendengar suara garau lelaki itu.
Dia mendongak memandang gerangan lelaki berhoodie hitam itu.
Jeon Jungkook.
Jungkook tersenyum dan dia menurunkan tangannya yang menekup mulut gadis itu.
Eunha mengeluh kesal. Lututnya yang menggigil dari mula itu akhirnya tak dapat dikawal lagi. Dia menghenyak punggungnya di atas jalan bersimen itu. Kepala disembamkan di antara dua lutut.
Jungkook langsung mencangkung di hadapan gadis itu. Lengan gadis itu disentuh dan tak semena-mena tangannya ditepis.
Eunha mengangkat kepalanya sambil matanya yang berair. Wajah Jungkook ditenungnya.
"Awak tahu tak saya takut sangat tadi?" soal Eunha dengan nada agak meninggi.
"Perlu ke buat macam tu? Saya takut tahu tak? " sambung Eunha lagi. Air mata dikesatnya kasar.
Jungkook mengeluh perlahan.
Haih. Kononnya nak tengok reaksi comel gadis itu apabila dia berbuat begini. Eh, lain pula yang jadi.
"Dah la jalan ni gelap. Lepas tu awak pula pakai full black macam tu, rasa tak keruan tahu? " tambah Eunha lagi. Dia mengesat air matanya menggunakan hujung lengan bajunya.
Jungkook merengus perlahan. Bahu gadis itu dipegang. Dapat dia rasakan tubuh gadis itu menggigil.
Bertambah bersalah Jungkook dibuatnya. ')
"i'm sorry, ok? " tutur Jungkook lembut. Wajah sebal Eunha ditatapnya.
"bencilah macam ni. " balas Eunha dan mengesat kasar air matanya.
"Apa benci? Aku? "
"Ye, awak lah! Kalau tadi saya pengsan dekat situ macam mana? " soal Eunha geram.
Air matanya yang hampir keluar pantas diseka Jungkook.
"Then, bawak lah kau pergi hospital. Apa function hospital? " respon Jungkook selamba. Eunha menjelingnya tajam dan langsung berdiri.
"Benci betullah! " hambur Eunha sebal. Dia menjinjing beg plastik yang terlepas tadi.
Jungkook tersenyum kecil. Beg plastik yang dijinjing Eunha itu dirampasnya. Eunha langsung memandang lelaki itu.
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
Random[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...