Ashila lah vote dulu sebelum baca~♥
Semoga apa yang anda buat dekat ff ni, dibalas kelak dalam dunia oren yini ♥
Lots of love babeh~♡
"Tuan muda.. "
Jungkook yang sedang menunggu kereta berkurangan di jalan bertentangan untuk memasuki simpang itu hanya menyahut ringkas.
"Mwo? "
"Parti tu dekat sini kan? " soal Eunha sambil memandang Jungkook yang fokus pada pemanduan.
"Hm. Asal? "
"Then, apa kata u drop me here. Kang ada orang nampak saya datang dengan tuan muda. It will be a big mess, isn't it? "
Jungkook hanya membisu sambil matanya meliar mencari parkir yang kosong.
"Tuan--"
"Takde siapa yang nak datang dekat car park. Keluar je dengan aku kejap lagi" tutur Jungkook dengan mendatar.
"Tapi, kalau ada staff tuan yang--"
"takde nya. Diorang semua dekat dalam. tinggal kita je. Kau tu lah lembab sangat. Kita dah lewat 30 minit sebab kau yang terkemut-kemut tu" tutur Jungkook sambil memarkirkan kereta.
"fine" bisik Eunha perlahan. Tali pinggang keledar ditanggalkan. Eunha memandang di sekeliling tempat parkir kereta untuk memastikan tiada seseorang yang mengenalinya berada disini.
"Kalau kau risau sangat, then kau keluar dulu. Aku keluar lambat sikit" tutur Jungkook dan mengeluarkan telefonnya.
"That's better! Saya keluar dulu eh" pamit Eunha dan keluar dari kereta Hyundai G70 milik Jungkook.
Jungkook memandang pantulan cermin pandang belakang dalam keretanya untuk menilik sejauh mana gadis itu sudah pergi.
"Complicated hidup aku sejak ada kau. Im worrying over ur safety for no reason"
Jungkook menanggalkan tali pinggang keledarnya. baru saja dia mahu membuka pintu kereta, matanya tertancap pada beg sandang milik Eunha di seat sebelah.
"This idiot girl..." gumam Jungkook geram. Baru saja dia mahu mengambil beg sandang itu, pintu kereta di sebelah kanan, dibuka.
"Lupa. Hehe"
Eunha tersengih dan mengambil beg sandangnya. Jungkook tidak memberi sebarang reaksi sebaliknya terus keluar dari kereta.
"Saya pergi--"
"Kejap. Ambil wallet aku dalam dashboard jap" arah Jungkook yang baru teringat akan dompetnya.
"Eo-eoh. Arasoyo" balas Eunha dan membuka dashboard kereta itu. Dia mencari-cari keberadaan dompet Jungkook di dalam itu.
"Ada tak? "
"Mana? Takde pun. " balas Eunha.
"Aku tak sure kau cari guna mata ke apa" ujar Jungkook dan berjalan menuju ke pintu sebelah kanan.
"Tepi"
Jungkook menolak Eunha perlahan. Dia memasukkan separa badannya ke dalam kereta untuk mencari dompetnya. Dashboard dibuka dan tangan menguis barang-barang lain yang berada didalam itu.
Kemudian, dashboard bawah dibuka. Terpampang jelas dompetnya didalam itu.
"O-ohh dekat situ pun ada dashboard ke.. " tutur Eunha perlahan apabila dia mendapati Jungkook menjumpai dompet itu.
"Ada mata,guna. Bukan buat hiasan dekat muka" pesan Jungkook dengan kata-kata pedasnya. Kepala Eunha diketuk oleh dompet itu.
"Ah. Ne ne, arasoyo" respon Eunha sambil menggosok perlahan kepalanya.
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
Random[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...