HA ASHILA LAH VOTE YE!
Ha kau sekali silent reader🌝🐒
"Kalau tak keberatan, boleh kan tolong ambilkan sekotak kertas A4 dekat stor tu? "
"Ye, boleh je. Nak saya hantarkan dekat department encik ke? "
"Ye. Bagi je dekat staff dekat kaunter tu"
"Ne,araso-yo~"
Eunha meletakkan gagang telefon. Dia mematikan komputernya sebelum dia melangkah keluar dari pejabatnya.
"Mana pulak budak Kyung Joo tu menghilang? " gumam Eunha sambil kaki setia melangkah menuju ke bilik storan dalaman dimana kertas-kertas, Fail kosong dan sebagainya diletakkan didalam bilik itu.
Setelah 5 minit dia berjalan menuju ke bilik storan itu, akhirnya dia sudah berdiri statik di hadapan bilik ini.
Tombol pintu dikuak, lantas langkah diatur masuk ke dalam bilik itu. Matanya meliar pada rak besar dihadapannya ini yang menempatkan berpuluh-puluh kotak di atasnya.
"Oh! That's it! "
Eunha lantas bergerak mendekati rak itu lalu tangan dipanjangkan untuk mencapai sekotak kertas A4 yang terletak diatas rak baris kedua.
Tak sempat tangannya menyentuh kotak itu, dia terasa lengannya dicengkam lalu ditarik menjauhi rak itu.
Kemudian, tubuh kecilnya ditolak dan badannya menghempap dinding dengan kuat. Eunha berdesis sakit. Dia memandang gerangan yang berbuat demikian padanya.
"What's wrong with u, Kyung Joo? " soal Eunha dengan dahi berkerut. Sakit di belakangnya masih terasa.
"Kau memang suka buat aku bengang ke, perempuan?" soal Kyung Joo sambil pandangannya tajam menikam mata Eunha.
"What? " soal Eunha bingung. Dia terpandang tangan Kyung Joo yang berbalut itu.
"Kenapa dengan tangan kau? " soal Eunha prihatin. Kyung Joo tergelak sinis.
"Eh, kalau tak sebab kau yang mulut tempayan tu, tangan aku takkan jadi hodoh macam kau! " hendik Kyung Joo. Eunha masih bingung.
Mulut tempayan?
"Eh betina, tangan aku ni dah hodoh sebab kau! Eh, apa masalah kau nak balas dendam dengan cara ni?!"
"Balas dendam apa ni? Sejak bila aku buat tangan kau--"
"Tak payah nak acah baik la, sundal! Kau memang tak serik ke buat aku bengang dengan kau?! " tengking Kyung Joo lagi.
"Eh memang kau nak nampak diri kau tu bagus sangat ke sampaikan suruh orang lain balas dendam dekat aku?! " herdik Kyung Joo bengang.
"Apa benda yang kau cakapkan ni? Straight to the point je lah" tutur Eunha yang akhirnya bersuara.
"EH SUDAHLAH DENGAN MUKA INNOCENT--"
Tok tok tok!
Kedengaran bunyi ketukan pintu dari luar lantas menarik perhatian kedua-dua gadis itu. Tangan Kyung Joo yang hampir hinggap di pipi Eunha itu dijatuhkan.
"remember, don't mess up with me or else u will regret" pesan Kyung Joo dengan pandangan mautnya. kemudian, kaki dilangkah menuju ke pintu lalu pintu dibuka.
"Eh, pengurus Ho! Aneonghaseyo~"
Sapaan mesra diberikan Kyung Joo sambil menundukkan hormat.
"Eoh ne, aneonghaseyo, Kyung Joo ssi. Buat apa dekat sini? " soal pengurus Ho.
YOU ARE READING
[C] Bad Boy Prince [J.J.K]
De Todo[COMPLETED] "Dia cold, dia savage, dia annoying, dia badboy.. tapi, tu adalah sebab utama, aku suka dia" - Eunha »Jung Eunha, gadis perisng dan sangat peramah. Dan yang paling jelas, dia seorang gadis yang bermata duitan atau erti kata lain, gila...