Prológus

5.2K 198 5
                                    

Évszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok.
A két faj teljesen különbözik egymástól.
Az angyalok védik az embereket,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megõlése a hobbija. Az angyalok vezetõje nemmás mint Kim Taehyung,a démonoké pedig Jeon Jungkook. Jungkook szereti idegesíteni Taehyungot,mindent csak azért tesz h felkeltse az angyalok vezetõjének a figyelmét. Taehyung észrevette h a démonok úra felfigyelt rá,hisz hogy ne vette volna észre mikor minden adandó alkalommal bókol neki,de õ nem érezz semmit Jungkook iránt,nem érezhet hisz harcban állnak egymással az angyalok és a démonok,az angyaloknak minden jó érzést elkell nyomniuk ezáltal a szerelmet is.
De mi van akkor ha kettõjûket egy helyre zárnak be?
Változhat Taehyung érzései Jungkook iránt?
Képesek lesznek legyõzni az akadályokat vagy Taehyung csak jobban meggyûlõli Jungkookot?
Található lesz benne:
*+12,+16, késõbb pedig +18,🔞es részek is
*Jobban Jungkook szemszõgébõl lesz írva.
*Próbálok nem ugyan olyanokat írni amiket más kõnyvekben is megtalálhattok,az eleje lehet hasonló de másmilyet tervezek mint amiket olvastam.
*saját képzeletem szūleménye
*mint rájõttetek ez fiúxfiú könyv igy aki nem szereti az ilyet ne olvassa el.❗
*Ez az elsõ kõnyvem szóval sajnálom ha nem bizonyul majd elég élvezhetõnek. 😅 Helyesírási hibák elôfordulhatnak benne elôre is elnézést kérek miatta.🙏

Szerintetek elkezdjem írni vagy hagyjam inkább abba?😅

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Where stories live. Discover now