Tae szemszög:
Reggel arra keltem hogy valami kemény nyomódik a fenekemhez és valaki a hátamhoz van simulva elôszôr nem tudtam hogy ki lehet az aztán rájôttem hogy már itthon vagyok és az egyetlen aki igy ölelhet engem az Kook, akinek egyértelmûen gondjai akadtak dél tájt. Mocorogni kezdett ami által jobban hozzám nyomodott a kôkemény bûszkesége. Ô csak felnyôgôtt álmában majd szorosabban ôlelt magához. Éreztem hogy lassan felfog kelni hisz egyre tôbbszôr mozdult meg.
-Jó reggelt szépségem. Morogta a reggeli rekedtes hangján mire kirázott a hideg.
-Neked is Kookie.mondtam mosolyogva. Ô csak àtõlelte a derekam és ugy simogatta a pocakom,kicsit hátrébb mozditottam a csipôm hogy kényelmesebb legyen nekem is meg neki is viszont ez nem volt túl jó ôtlet mivel igy csak jobban oda simult a fenekem ágaskodó tagjához és mivel ez ôt váratlanul érte igy egy elég hangos morgás hagyta el a száját. Baszki..
-Baszki Tae ne mocorogj igyis eléggé nehéz visszafognom magamat. Morogta nyakamba majd bele is csókolt az érzés hatására múszáj volt beszívnom a levegôt mivel egy kicsi kellett hozzá hogy felnyôgjek.
-Szeret....szeretnéd hogy öhm...hogy segítsek? Kérdeztem teljes zavarban hisz elég régóta nem voltunk már egyûtt sôt 4hónapot ki is hagytunk egymás életébôl.
-Nem kell szívem. Ne foglalkozz vele majd elmúlik csak ne mocorogj. Morogta ismét nyakamba majd csak bújt hozzám. Egy ideig igy voltunk majd Kook hirtelen felûlt.
-Baszki...mindjárt visszajôvôk kicsim de ezt elkell intéznem. Mondta mély hangon majd kiakart szálni az ágyból de én nem hagytam neki.
-Kookie kérlek hagyd hogy segítsek. Megteszek bármit igaz h a hasam miatt nem tudok túl sok mindent de azért valahogy csak tudok segíteni...mondjuk igy...mondtam majd felkelve az ágyból oda sétáltam hozzá majd letérdeltem elé màr nyúltam volna az alsójához de ô megállitotta a kezemet pedig látszott rajta hogy tetszik neki az ôtlet.
-Nem kell ezt csinálnod bae. Megoldom egyedûl. Nem hagyhatom hogy ilyesmit csinálj ugy hogy a gyermekem várod plusz nem bízok magamba annyira hogy engedjek ilyet hisz 4hónap az kibaszottul 4hónap volt ès eléggé kivagyok rád éhezve annyira hogy akár bánthatlak is. Kibaszottul tetszik az ôtlet hogy elmerûljek azokban a dús cseresznye piros ajkaidban de nem tehetem. Vette szaggatottan a levegôt hisz tisztán látszott alsón keresztûl is hogy már eléggé kemény. Nem hagyhatom hogy egyedûl keljen ezt megoldania. Akarok én is tenni érte valamit.
-Kérlek hagyd h segítsek.áltam fel majd meglôkve mellkasát elfektettem az ágyon majd az ôlébe ûltem mire egy hatalmasat morgott.
-Azt a kurva Tae....nyôszôrgôtt Kook mikor elkezdtem mozogni csipôjén.
-Nem ahh...nem vagyok nehéz Kookh..? Nyôszôrôgtem én is hisz nekem is ugyan olyan jó érzés volt mint neki ès nekem is annyira szûkségem volt már erre mint neki. A terhesség azzal is jár hogy megnô az ember szexuális éhsége is.
-Neh viccelj pehely..ahh... kônnyû vagy bae. simitott derekamra mosolyogva majd egybôl hátra is hajtotta fejét mikor egy kicsit gyorsabban mozogtam.
-Taeh lassits....igy nem fogom tudni vissza fogni magam....morogta mikôzben erôsebben kezdte el markolni a derekam ami más esetben fájna is de igy csak jobban felizgat a durvasága.-Neh fogd vissza magad Kookie...nyôszôrôgtem szájára és ugy tûnik ennél a pontnál veszette el igazán az eszét Kook mivel ugy tapadt ajkaimra mint egy vadállat a prédájára. Szinte tépte ajkaim mikôzben csipômet markolva lôkte felfelé durván a csipôjét ami mindkettônkbôl hangos morgásokat váltott ki. Hirtelen forditott helyzetûnkôn majd széttépte a polóm ami belôlem egy meglepett nyôszôrgèst váltott ki. Majd végig vezette rajtam a tekintetétt beharapott ajkakkal majd a szemembe nézett mire nem kicsit lepôdtem meg hisz éjfekete szemei most vérvôrôsen izzodtak. Megmondom ôszintén itt elkezdtem egy kicsit félni hisz most nem ônmaga. A démonja átvette felette az írányitást igy bántodása is eshet a picinek hisz ô most egyértelmûen durva és szenvedélyes szexre készûl... ugy tudom h ilyenkor már nem szabad a szex mivel a baba veszélybe is kerûlhet ilyenkor már, viszont ôt már nem lehet megállitani hisz mint mondtam nem ônmaga. Mikor már felfalt eléggé a szemeivel lehajolva a nyakamra amire rá is tapadt. Csókolta, szívta, harapta. Az érzés amit kôzben éreztem elfelejtette velem hogy ezt nem szabadna, lekellene állitanom ôt...mikor elég nyomot hagyott rajtam tovább haladt. Mellemre tapadva kezdte el azt kényeztetni. A terhességtôl amugy is felduzzadt mellem most mèg duzzadtabb és még érzékenyebb volt mint amugy ami miatt rohadt jó érzés volt ahogy a szájával kényeztett kavicsaimat. Mikor ezt is megunta lejjebb haladva adott pár puszit is a hasamra amibôl látszott hogy mégha nem is ônmaga még akkor is vigyázz rám és a kicsire. Észre sem vettem mikor kerûlt le rólam és róla is az alsónadrág. Már csak akkor eszméltem fel hogy Kook bevesz a szájába. Annyira rég éreztem már ezt az érzés hogy nem kellett sok már kôzel is voltam már majdnem elélveztem mikor Kook elhajolt kielégûlésért vágyó tagomtól egy ôrdôgi vigyorral az arcán.
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...