😇23.fejezet😈

1.6K 104 13
                                    

Kook szemszög:

Màr itt vagyunk a hegy aljánál és vàrunk arra hogy Yoongi felemelje a seggét mivel amint ide értûnk ô le is ûlt egy sziklára azzal az indokkal hogy ô fáradt. Reggel is alig tudtuk ide elrángatni.

-Gyerûnk már Yoongi nem érûnk erre rá. Mondtam neki.

-El se akartam jônni.TI rángattatok ide, ÉN aludni akartam. Kezdett el hisztizni.mindig ez van ha megkell mozdulnia.

-Fejezd be és gyere. Indultam el Taevel a hegy felè.még hallottam hogy morgolodott valamit de nem foglalkoztam vele.
Màr elég messze másztunk mikor Jimin megszólalt.

-V szerintem màr vissza kellene fordulnunk. Ez elég veszélyes lehet.
Aggódalmaskodott a törpe.  Bár most az egyszer egyet értek vele.

-Szerintem is. Szólt Yoongi is aki egész végig morgolodott.

-Jaj ne rinyálj màr tudsz repûlni nem?akkor meg? Kérdezte Tae flegmán még a szemét is megforgatta közben.

-Mièrt hív V-nek? Kérdeztem rá arra amin eddig gondolkoztam.

-Mert igy hívnak. Ez a becenevem. Hívj csak te is igy.vigyorgott rám.
Hát okéé....

-Tôkmind1 de tényleg forduljunk vissza már. Mondtam nemtőrödöen majd indultam is volna vissza felé ha nem fog a karomra.

-Jaj Kookie ne kezd már te is. Ne legyél betoji èn jobban szeretem a merész embereket. Harapta be a száját.

-Jó oké, de csak egy kicsit megyûnk feljebb, szegény Jin tériszonyos és Namjoon màr igyis lentrôl cipeli ôt. Kuncogtam fel egy kicsit

-Jó-Jó persze. Na menjûnk. Indult felfelé. Mi pedig kôvettûk. Már elég meredek volt az út ahol mentûnk mikor hallottunk egy puffanàst. Jimin gurult lefelé a hegyen elég gyorsan. Yoongi próbálta utolérni de nem nagyon sikerûlt neki.

-Istenem hogy lehetsz ilyen béna?! Van szárnyad. Használd te idióta. Orditott le neki Tae. Jimin tette is amit kért de pont nem jókor. Ràesett a szárnyára amit ide fentre hallottam hogy eltôrt. Na baszki Tae ezért kifog nyírni... Jimin csak esett egyre lejjebb és ahogy láttam az eszméletét is elvesztette már ott tartottam hogy én is utána ugrok amikor Yoongi szerencsére az utolsó pillanatban elkapta mielôtt beesett volna a sziklák kôze és felhozta a még mindig eszméletlen tôrpét.
Kb fél óráig még eszméletlen volt amikor végre felébredt.

-Na végre azt hittem már hogy itt is alszunk. Forgatta meg a szemeit Tae

-Szerintem nem ez a megfelelô alkalom arra hogy ilyeneket mondj drága V. mondtan neki gúnyosan kiejtve becenevét.

-Miért ilyen fontos neked ez a tôrpe? Lett ideges egybôl.

-Nekem aztán nem az. Hidd el nálam jobban senki se utálja õt de neked fontos legalábbis az igazi énednek az. Mondtam sóhajtva

-Azért mert Taenek nem volt màs választàsa igy beérte ezzel a itélkezô hisztis tôrpével. Forgatta meg a szemeit majd inkàbb odébb àllt. Én pedig mentem utána de még hallottam hogy Yoongi megkérdezi Jimintôl hogy hogy van.

-Ide figyelj Tae. Fogtam meg a karját majd magam felé forditottam.
-Nem ebben állapodtunk meg szerintem. Próbálj meg legalább egy kicsit olyan lenni mint régen. Ô nem bánna igy a legjobb barátjával. Tae sose viselkedne igy senkivel ezérr is szeretem őt annyira. Annyira tiszta és jószívű.

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Where stories live. Discover now