Kook szemszög:
Mikor reggel felkeltem Tae nem volt mellettem. A hangokból itélve éppen zuhanyzik. Gondoltam nem zavarom mivel ha vissza változott akkor tuti zavarná ha bemennék hozzá csak úgy igy inkább lementem a konyhába reggelizni mivel tegnap se ettem semmit. Màr mindenki lent volt és reggelizet.Mikor Suga meglátott egybôl elvigyorodott...
-Hallottam tegnap hogy nagyon jó éjszakád volt. Ahhoz képest hogy mennyire paráztál tôle ugy nyôgtél alatta mint egy rossz kurva....nevetett saját mondatán én meg csak zavarba jôttem. Én. JEON JUNGKOOK ZAVARBA JÔTTEM! Sose volt még ilyen csak néha Tae miatt...
-Haha kurva vicces vagy haver. Az biztos hogy többet nem leszek alul.ûltem le az egyik székre. Jinnie pedig már rakta is elém a rántottát.
-Na és sikerûlt? Szólt közbe Namjoon is.
-Remélem. Nem találkoztam még vele.Most épp zuhanyzik. Húztam el a számat.
-Túl naívak vagytok. Nevetett fel Jennie hirtelen. Nem értem mirôl beszél. Miért vagyunk azok?
-Ezt hogy érted? Húztam fel az egyik szemôldôkômet.
-Majd meglássátok. Vigyorgott még mindig. Majd felált az asztaltól és kisétált a házból már csak az ajtó csapodását hallottuk.
Alig várom hogy visszamenjûnk a pokolba ott olyan bûntetésbe lesz része hogy azt megemlegeti...
Kezd nagyon idegesiteni hogy Tae miatt mindenki azt hiszi hogy ugy beszélhetnek velem ahogy csak akarnak. Elgyengûltem baszki.-Nyugodj le Kook nem éri meg. próbált nyugtatni Suga.
-Jó reggelt mindenkinek! Jött be vidáman Tae.Senki se tudott megszólalni csak néztük ôt. Ez nem lehet igaz...
-Neked is de......miért vagy még ilyen? Ezt nem értem.valószinûleg az arcomon is látni lehetett hogy mennyire nem értem a helyzetet mivel Tae elnevette magát.
-Jaj Kookie annyira naív vagy. Puszilt a számra majd leûlve mellém, majd felém fordulva könyökölt az asztalon és ugy vigyorgott rám.
-Miért? Magyarázd már el.
Kezdtem ideges lenni amin csak szintén nevetett Tae.-Te komolyan azt hitted hogy ilyen könnyû lesz? Nevetett még mindig.
-Szerinted az volt az a dolog amit nem mertem megtenni hogy lefekszem veled? Te tényleg elhitted hogy akkor majd vissza változom ha alàm fekszel vagy hogy én majd ônszántamból elárulom neked hogy mitõl változnák vissza? Rázta a fejét gúnyosan.
-De hát Jennie azt mondta hogy ha megteszed akkor újra a régi leszel. mondtam kissé hisztérikusan.
-Jaj Kookie nem figyelsz oda a részletekre. Simitott az arcomra ami most nem azt váltotta ki belôlem mint eddig.Most csak idegesebb lettem tôle.
-Mire nem figyeltem oda? Emeltem meg a hangomat feszülten.
-Például arra hogy azt mondtam hogy Jennie a baráti körömbe tartozik...szerinted csak véletlen hogy ô jôtt ide? Húzta fel a szemöldökét gúnyosan.
-Azért jôtt mert szerelmes beléd. Mondtam már idegesen
-Az lenne? Na de akkor miért hagyta hogy rádmozduljak? Miért nem mozdult ô rám egybôl amikor visszajöttem? Miért hagyta hogy lefekûdjûnk? Miért nem féltékeny? És miért nincs itt soha?
Mint pl most? Tárta szét a kezét miközben körbe nézett. Igaza van bassza meg.
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...