😇19.fejezet?😈

1.9K 103 3
                                    

Namjoon szemszög:

Mint minden nap ma is menekûltem. Hogy mi elôl pontosan? A vadászok elôl. Démonokra vadásznak és most én vagyok a prédájuk de abból nem esznek. A vadászok olyan dèmonokra vadásznak akik sok rossz dolgot tettek eddig. Én is ilyen vagyok. Mióta megbuktam azóta èn vagyok az egyik legveszélyesebb dèmon,sok rossz dolgot tettem azóta. Loptam. Sok verekedésben voltam benne,sok gyújtogatásban is, és az erôszak sem áll messze tôlem. Nem voltam mindig ilyen,amikor angyal voltam akkor én voltam a legtisztább és legàrtatlanabb mind közül de olyan hibát követtem el amit egyetlen angyal sem engedhet meg magának.....összeverekedtem egy démonnal.Az egyik legutálatosabb démonnal akit valaha is ismertem amibôl tômeg verekedés lett..Hát igen. Igy lett belõlem démon.
Fárasztó napom volt igy ugy gondoltam megérdemlek egy kis pihenést. A pihenés alatt pedig ivást értek. Sokat vagyok az emberek között. Sok bulin veszek részt aminek mindig verekedés vagy élvezet a vége. Gondolom ezt nem kell kifejtenem. Most is épp egy bár felé tartok. Az egyik legjobb bár itt Soulban. Szeretek ide járni. Mikor beértem a bárba észrevettem hogy több démon is van itt rajtam kivûl de nagyon nem foglalkoztam ezzel mivel lekôtôtte a figyelmem egy eszméletlen dôgôs hátsó,ahh miket tudnák vele tenni. És azok a lábak te jó isten egy nô megírigyelné. Igen. Fiúról van szó. Nem,nem vagyok meleg,én csak nem vetek meg semmilyen élvezetet. És hát valjuk be ha valakinek ilyen hátsója és lábai vannak annak senki se tud ellen állni még én sem.és nem is akarok. Kell nekem. Hmm már most tudom hogy mit is fogok vele tenni...alig várom.khm..
Közelebb mentem hozzá és mivel háttal volt nekem igy hozzá tudtam simulni a hátához ezáltam a farkam is hozzá nyomódott azokhoz a kerek félgõmbôkhôz. Fantasztikus érzés volt még igy is hogy van rajtunk ruha de ha rajtam múlik nem sokáig lesz és hát ô se ellenkezik szóval nyert ügyem van. Most hogy igy kôzel vagyok hozzá ismerôsnek tûnik nekem de a világitás miatt nem láttom tisztán az arcát de nem is érdekel most nagyon csak az hogy minnél elôbb alattam nyôgjôn ez a szépség. Érzem az illatát ami teljesen merôrjit. Kókuszos illat árad a bôrébôl amit imádok.Teljesen elvesztem a fejemet tôle. Belecsókoltam a nyakába miközben a dereka köré fontam a karjaimat. Tôkéletes teste van még igy is érzem a kockáit pedig egy rózsaszín pulcsi van rajta.Ô pedig csak mégjobban hozzám nyomta a fenekét. Ebbôl tudtam hogy ô is akar engem igy benyúltam a polója alá és ott kezdtem el simogatni a kockáit. Finom puha bôre van egy nônek se volt ilyen puha bôre pedig jó pár megvolt már nekem..a teste pedig elképesztô. Nôket megszégyenitô vonásai vannak. Feminim alkata és szép hosszú kecses lábai. Egyszerûen tôkéletes ez a srác. A kezemmel egyre lejebb haladtam majd benyúltam a nadrágjába és alsón keresztûl kényesztettem ôt. Megkell hogy mondjam neki se valami kicsi de nem akkora mint az enyèm de pont igy tôkèletes. Nagyon kivánom már és ahogy érzem ô is engem csak sajnos nem hallom a hangját a hangos zene miatt pedig tuti a nyôgései is szexik.

-Mi lenne ha elvonulnánk ketten? "Súgtam" a fûlébe majd bele is csókoltam.

-Namjoon? Eszmélt fel hirtelen. Honnan tudja a nevemet?
Mikor felém fordult akkor jôttem rá hogy honnan is volt ismerôs. Gondolom emlékeztek arra a démonra akivel ôsszeverekedtem és emiatt megbuktam. Hát igen. Ô az. KIM KIBASZOTT SEOKJIN.
Ezt nem hiszem el.

-Ez nem lehet igaz.....csak ennyit tudtam mondani.

-Ajj pedig már azt hittem hogy lesz egy jó éjszakám erre meg kiderûl hogy csak te vagy az.... sóhajtott fel csalódottan. Na majd én megmutatom neki hogy kit ne becsûljôn le. Vele még ugyse fekûdtem le igy ugy gondolom hogy itt az ideje. Legalább tôbbet nem fog velem szórakozni ha jól seggbe rakom.

-Ugy gondolod hogy én nem tudnák neked elég élvezetet nyújtani? Húztam kôzel magamhoz

-Chh nem csak gondolom,Tudom. Éreztem hogy nem valami nagy neked igy tapasztalatból mondom hogy nem tudnál. Mondata közben lenézett a még mindig álló tagomra.
Na majd én megmutatok neki hogy mit tudok. Utána meg ô fog könyôrôgni hogy rakjam még seggbe párszor.

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Where stories live. Discover now