Kook szemszõg
Reggel mikor felébredtem észrevettem hogy nincs mellettem Tae. Ô ilyenkor még aludni szokott. De gondolom a konyhában lehet. Annyira jó érzés volt vele aludni,ahogy hozzám bújt és egyszerûen felemelô érzès volt hogy nem kellett attól félnem hogy legyengûl tõlem. Gondolom azon gondolkoztok hogy hogyan lehet az hogy nem lett rosszul tôlem az éjjel,sem a nappaliban történtek után. Ez egy hosszú történet igazából, de röviden annyi hogy mig mi haragba voltunk Taevel addig a tanács meglátogatott engem ès haza felé jôvett odaadtak nekem egy nyakláncot ami segít abban hogy vissza tudjam fogni az erômet igy Tae is mellettem tud lenni anèlkûl hogy legyengûlne igaz hogy még mindig áramlik ki a testembõl hô de nem olyan mennyiségben hogy rosszul legyen tôle az én angyalkám.
Miután elvégeztem a reggeli teendôimet és felôltôztem lementem Taehez aki a konyhában szorgoskodott. Ma is éppen olyan gyônyôrû volt mint minden egyes nap. Egy egyszerū fehér poló volt rajta és egy szûk fekete nadrág ami kiemelte a formás fenekét ami teljesen megôrjit. Nem vett èszre még igy gondoltam megijesztem egy kicsikét.
Môgélopakodtam és hirtelen megcsikiztem, ô pedig csak felnevetett azon az angyali hangján amit mindennél jobban szeretek. Mikor befejeztem a kinzását csak egyszerûen átôleltem hátulról. Nagyon imádom ezt az érzést ilyenkor minden gondom bajom elszáll és csak boldog vagyok.-Jó reggelt szerelmem.csókoltam bele a nyakába.
-Jó reggelt és ne hívj igy. Mondta semleged hanggal. Nem értem hogy most miért ilyen velem. Gondolom mérges rám a tegnapi miatt de hisz élvezte akkor meg megint miért ilyen. Nem értem ôt tényleg.
- Miért ne? Az vagy akkor miért ne hívhatnálak igy? Kérdeztem zavarodottan.
-Nem vagyok az. Azok hívják igy egymást akik szerelmesek mi nem vagyunk azok,fôleg nem te. Azt hiszi hogy csak kihasználom ha tudná hogy milyen régóta csak is érte élek akkor nem ezt mondaná...
-Ne tudd már jobban nálam hogy mit érzek. Fogadd már el végre hogy szeretlek az Isten szerelmére. Szeretlek Tae ha tetszik neked ha nem. Lehet hogy azt hiszed hogy egy ilyen szörnyeteg nem tud szeretni de kikell ábránditsalak még mi is tudunk és én rohadtul szeretlek téged már évszázadok óta. Szerinted ha nem igy lenne akkor csak azért próbálkoznák nálad évszázadok óta mert ágyba akarlak vinni?
Hát megsúgom hogy rohadtul nem. Már rég feladtam volna. Gondolkozz már. Már elmondtam hogy nekem nem csak a tested kell. Nekem te kellesz. A szíved. A lelked. A tested. Mindened.és addig nem fogok leállni mig az enyém nem leszel. Mondtam neki miközben magammal szembe állitottam.- Sose leszek a tiéd. Mondta nekem miközben lehajtotta a fejét.
-Majd azt meglássuk cicám. Emeltem fel a fejét hogy a szemembe nézzem ès megcsókoltam. Csak egy egyszerû puszi volt,kiváncsi voltam hogy mit fog lépni. Nem csinált semmit csak nézett rám mikor egy picit elhajoltam a szájától. Mivel láttam hogy nem ellenkezik újra birtokba vettem az ajkait miközben közelebb húztam magamhoz és átõleltem a derekát az egyik kezemmel a másikat pedig az arcára helyeztem. Lágyan csókoltam és végre ô is vissza csókolt de nem sokáig mivel kb 2perc után eltolt magától.
- Ne csinàld ezt tôbbet. Nem szabad.Èn ezt nem akarom. Mondta miközben próbált eltolni magától.
- Pedig szerintem nagyon is élvezed. Hajoltam újra közel hozzá de még nem csókoltam meg.
- Vald már be hogy te is ugyan annyira vágysz a csókjaimra mint én a tiéidre. Ne ellenkezz folyton csak élvezd. Kezdtem el csókolgatni az álla vonalától egészen a nyakáig.ô pedig csak hangosabban vette a levegôt de nem tolt el magától. Méghogy nem szeretné. Na persze.Ô is annyira akarja ezt mint én.
- Na látod nem nehéz ez. Néha csak élvezd a dolgokat ne agyalj állandóan felesleges dolgokon.csókoltam végig az állát egészen a szája sarkáig.
-Ne csináld ezt kérlek. Tolt el magától újra.
-Kérlek csak hagyd hogy néha megcsókoljalak semmi mást nem fogok tenni veled ígérem csak ha megkérsz rá de a csókodra szûkségem van legalább ennyit engedj meg.mondtam végig a szemébe nézve.
-Nem tartom jó ötletnek. Mondta miközben a szemem és a szám közt cikázott a tekintette. Akarja csak fél de nincs mitôl.sose csinálnék vele olyat amit ô ne akarna.
-Nem kivánod a
csókomat? Hajoltam közelebb hozzá éppen csak 2centi volt a szánk között.Tudtam hogy nyert ügyem van hisz le sem tudja venni a szemét a számról.- De. Mondta végig a számat bámulva.
-Akkor engedd meg nekem.rendben? leheltem az ajkaira.mire ô csak bólintott. Nem kellett tõbb nekem olyan hévvel hajoltam az ajkaira hogy nem tudott mást tenni csak felnyögni tettemre. Szenvedélyesen csókoloztunk észre sem véve hogy közben oda égett a tojás de nem izgatott minket elvoltunk foglalva a másik szájának feltérképezésevel. Miközben csókoloztunk felraktam a pult tetejére és a lábai közé álltam meg nem szakitva csókunkat.igy voltunk még jó néhány percig mire megszakitotta a csókunkat.
- Kook teljesen odaégett a rántottánk. Kuncogott fel miközben egy kicsit eltolt magától.
- Nem baj majd csinálunk másikat. Nevettem már én is. Boldog voltam hisz haladunk Taevel mégha lassan is de nekem ez megfelel egyenlôre. Ugyis az enyém lesz és ebben nem tud senki sem megállitani.
Itt is a folytatás. Remélem tetszett nektek ha igen tudjátok mit kell tennetek👇✏💭 💜
A mi kis párosunk ugy tûnik egy fokkal feljebb léptek azon a bizonyos lépcsôn na de valyon lesz valaki aki lefelé tudja ôket taszígálni azon a lépcsôn vagy pont hogy feljebb tolja ôket?
Kook meddig tudja vissza fogni magát? Tae meddig fog bírni ellenállni neki?
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...