Kook szemszõg
Azóta hogy Tae megengedte hogy bármikor megcsókoljam azóta a nap óta eltelt 2hónap, ezalatt a 2 hónap alatt nagyon közel kerültünk egymáshoz Taevel. Minden nap csókoloztunk minimum 1órát. Egyre jobban kivánom és egyre nehezebb tûrtôztetnem magamat, a csókba élem ki a vágyaimat most is éppen Tae ajkait falom miközben az oldalát simogatam. Annyira imàdom a puha selymes bôrét és a finom vanillia izû ajkait. Egyszerûen fūggôévé váltam és sehogy se tudok leállni vele. Nagyon nehéz neki ellenállnom fôleg úgy hogy mostanában párszor még azt is megengedte hogy hozzá érjek és kielégitsem, igaz hogy emiatt sokszor kellett magamhoz is érnem de rohadtul megérte hisz az a látvány amit közben nyújt nekem az valami leírhatatlan. Egyszerûen megbabonázz a szépségével. Nem tudom meddig tudom még visszafogni magamat.Sajnos megkellett szakitanunk csókunkat hisz csengettek de mikor kinyitottam azt kivántam bárcsak ne tettem volna meg...
Tae szemszög:
Kook teljesen elveszi az eszemet. Nem tudok normálisan angyalhoz méltóan gondolkozni ha mellettem van,mióta megengedtem neki hogy minden nap megcsókolhasson azóta eltelt 2hónap és ebben a 2hónapban nagyon közel kerûltûnk egymáshoz olyannyira hogy eldobva angyali mivoltom többször is megengedtem neki hogy kielégitsen. Annyira jó érzés amikor hozzém ér vagy amikor csókolgat olyannyira hogy amikor nem teszi akkor hianyérzetem van és azt kivánnom bárcsak megint hozzám érne,megcsókolna. Nem értem magamat se pedig az érzéseimet. Sose éreztem még ilyet és fogalmam sincs hogy mi ez az érzés,félek hogy elkezdtem érezni iránta valamit,ne értsétek félre nem vagyok szerelmes belé csak jó érzés ha mellettem van vagy nem is tudom. Most is éppen szenvedélyesen csókolozunk de megkellett szakitanunk csókunkat hisz csengettek. Nem tudom hogy ki lehet az hisz ide senki se tud bejônni lehet csak a tanács jôtt.
Kook nyitott ajtót de ami akkor történt teljesen ôsszetõrt.....Harmadik fél szemszög:
Éppen Taehyung és Jungkook házához tartunk mi 6an mivel van egy tervem amit múszáj megtennem annak érdekében hogy minden a terv szerint történjen. Remélem sikerrel járunk mivel ezen most egy élet múlik....Hát ez egy elég rôvid rész lett de szûkség van ilyenekre is. Remélem azért tetszett nektek.💜💭✏
Valyon kik lehetnek azok akik a Vkook párosunkhoz tartanak?
Mint kiderûlt Tae nem fog õrûlni neki na de mivan Kookkal?
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...