Tae szemszög:
Újra vissza kerültünk a sötèt térbe viszont már nem kellett többet látnom.
-Mit szeretnél még látni? Mosolygott rám Minho mikor felè fordultam.
-Már semmit. Mindent láttam amit szerettem volna. Mosolyogtam vissza rá.
-Akkor jôhet a következô kívánságod? Mosolygott még mindig ez a csodabogár
-Igen. Bólintottam is mire ô csettintett ès újra visszakerültünk a házunk elè.
-Rendben. Mi lenne az?
-Elôtte kérdezhetek valamit? vakartam meg zavaromban a tarkómat
-Persze. Mit szeretnèl tudni?
-Mi van akkor ha csak kettôt kivánok? Vakartam meg a tarkómat zavaromban.
-Akkor marad 1 kivànsàgod amit utâna bàrmikor bevàlthatsz majd. Erre a mondatra kifújtam a levegôt ès ezzel együtt meg is könnyebbûltem. Nem tudom hogy mit tudnék még kivànni.
-Rendben. Köszönöm. Akkor hàt a 2.kívànsàgom nem màs minthogy.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mikor kinyitottam a szememet a hálonkba voltam viszont Jungkook még mellettem volt igy elmentem túsolni mire kijôttem Kook màr nem volt a szóbában igy felôltôztem és megcsináltam a hajamat ami újra kék(alig várom hogy lássam Kook reakcióját hisz ô még nem is látott kék hajjal) már amikor mentem lefelé a lépcsõn akkor hallani lehetett hogy mennyire boldog mindenki és hogy mennyire izgulnak amiatt hogy újra a régi vagyok-e. Megkellene szívatni ôket😈
-Jó reggelt mindenkinek! Mentem be boldogan ès ezt meg sem kellett játszanom hisz tényleg az voltam. Itt van Kook ès Nam is. Végre boldogok lehetûnk. Vagy nem.....
-Jó reggelt. mondták sokkoltan. Gondolom a hajam váltotta ki ezt belôlûk. Kook csak bámult engem és tisztán láttam rajta hogy a szemével vagy 10 féle képpen tett magaévá ami rohadt zavarba ejtô volt de nem eshettem ki a szerepembôl.
-Tetszik amit látsz Kookie? Mentem kôzelebb hozzá és a derekára fogtam. Annyira nehéz ezt a domináns magabiztos szerepet játszanom hisz én sose voltam ilyen és nem is tudnék ilyen lenni.
-Nincsenek szavak arra hogy mennyire tetszik amit látok....nyalta meg ajkait amik a nagy bámulásba kiszáradtak én pedig le sem tudtam róluk venni a szememet de Kook is igy volt vele.
Nagyon hiányzik már a csókja.-Hmm nekem tudod mi tetszett? Nyaltam meg most én az ajkaimat amit ô végig kisért szemeivel és látszott rajta hogy azt se tudja hol van.
-Mi? Kérdezett rá percek múlva amikor màr nagyjából visszatért kôzénk.
-Te tegnap amikor alattam nyôgtél. Megismételhetnénk. Hajoltam még kôzelebb hozzá szinte ôsszeért a szànk és igy maradtunk pàr percig majd amikor Kook felfogta hogy mit mondtam eltolt magától....
-Nem értem ezt Tae. Azt mondtad hogy ha lefekszem veled akkor visszavàltozol de a hajadon kivûl nem vàltozott semmi ami megjegyzem kurvàra jól âll és ha a régi Tae lennél akk most tuti hogy felraktalak volna a konyha pultra és...na jó leàlltam ugyis tudjuk mi tôrtént volna vagy mi nem. Szóval azt mondtad hogy újra a régi leszel. Hazudtàl igaz? nézett ràm csalódottan és szomorúan egyben. Megsajnâltam de még nem mondom el neki az igazat
-Most is megtehetnéd Kookie . Haraptam be az alsó ajkamat mire Kook nyelt egyet.
-Viszont igen. Hazudtam neked de megérte nem? Húztam pimasz mosolyra ajkaimat
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...