Tae szemszög
Mikor a tanàcs elment egyedül maradtam. Nem volt kedvem megkeresni Kookot igy inkàbb körbe néztem itt lent. Nagyon tetszett a nappali nem volt túl tàgas de ettôl függetlenül nagyon tetszett. A nappali egybe volt nyitva a konyhàval ami szintén csodàlatosan nézett ki.Ahogy látom minden megtalálható itt mèg be is vásároltak nekünk.Tudniillik az angyalok és a dèmonok is ugyan úgy esznek mint az emberek csak nincs annyira szükségük ételre az életbe maradáshoz mint az embereknek mármint tovább bírják étel nélkül. Az ide vezetô után láttam hogy van itt a közelbe bolt szóval ha valami elfogy betudjuk majd szerezni hisz mégis csak fél évig leszünk itt. A tanács azt mondta hogy nem lehet elhagyni ezt a birtokot maximum ha ételutánpótlásért megyünk de inkább hívjuk fel akkor õket, de viszont a birtokon lehet járkàlni és még azt is mondták hogy a ház ahogy a birtok is elvan rejtve igy senki sem tud rajtuk kivûl bejônni és nem is látnak semmit abból ami a birtokon történik tehát ha példàul Jungkook úgy dönt hogy álmomba megerôszakol akkor nem is fogja senki se látni.Tök jó.Remélem érzôdik a szarkazmus a mondatomban. Na szóval mivel mindent átnéztem már viszont Jungkookhoz még mindig nincs kedvem igy elkezdtem fõzni valami ételt hiszen lassan már 3 óra és még nem ettem semmit,reggelizni sem volt idôm mivel elaludtam, és gondolom Jungkook is igy van ezzel szóval múszáj lesz valamit fõznõm. Nem tudtam hogy mit szeret Kook ezért csináltam egy kis Kimchit hisz ezt mindenki szereti és nagyon egészséges is szóval szerintem Kook is szereti.
Miközben készítettem az ételt azt vettem észre hogy valaki átôlelt hátulról.Ki nem talaljátok hogy ki volt az ugye? Hát ki más ha nem Jungkook.-Mit csinálsz gyönyörüm?
Kérdezte miközben az állát a vállamra helyezte és úgy nézte hogy mit is csinálok természetesen ugyan úgy ôlelve tovább a csipômet.-Épp valami ehetôt készítek magunknak hogy ne haljunk éhen.Remélem hogy szereted a Kimchit. Mondtam neki kissé felè fordulva hogy lássam a reakcióját.
-Az egyik kedvencem.
Mondta még mindig õlelve. Miközben kaptam az arcomra egy lágy puszit is mivel ugye arra volt forditva a fejem és ô pedig kihasználta. Egybôl zavarba jôttem miatta és próbaltam úgy fordulni hogy ne lássa a valószinûleg rákhoz hasonló arcomat.
Hisz sose puszilt még meg senki se.-Nincs jobb dolgod Jeon?
Kérdeztem még mindig võrôs fejjel.-Annál hogy nézzem ahogy zavarba jössz tõlem és az arcod felvegye a rákok jellegzetes színét? Nem, nincs. Mondta kaján vigyorral az arcán.
-Naa, bunkó. Csaptam rà karjára.
-Most miért? Nevetett fel.Csak most vettem észre hogy mennyire szép a mosolya,hasonlit egy nyusziéhoz. Sose láttam még nevetni max az ördögi kacaját hallottam vagy pl ha Jimin is a közelbe volt akkor a gúnyosat de nagyon jól áll neki....na várjunk csak mikre gondolok én? Nem ,nem áll jól neki és egyáltalán nem szép a mosolya.Nem gondolhatok ilyenekre.Hetero vagyok az Isten szerelmére. Még szerencse hogy nem hallja a gondolataimat....
-Imádom amikor zavarba vagy annyira aranyos vagy igy és az csak plusz pont hogy miattam lettél az.mondta még mindig mosolyogva. Na jó talán mégis csak jól áll neki egy kicsit a mosolygás. De csak egy kicsit.
-Ne szállj el magadtól nyuszi. Mondtam neki visszafordulva az ételhez.
-Nyuszi? Miért pont nyuszi? Én nem vagyok nyuszi.Kikérem magamnak. Mondta elengedve engem, tetetett durcizással mire elnevettem magam de annyira hogy alig birtam abba hagyni. Úgy nézett ki mint egy dühõs nyuszi.
-Ahhh.. amikor neehhvetsz úúhgy néhzel kih mihnt egy nyuszih
Nem tudtam abba hagyni a nevetés már be is könnyeztem a sok nevetéstõl mikor ránéztem Kookra észrevettem hogy végig engem nézett ellágyult tekintettel és mosolyogva. Nem értettem hogy min mosolyog amikor elôbb épp egy nyúlhoz hasonlitottam.
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...