Tae szemszög:
Alig bírtam kivárni azt az 1órát mire elindulhattam. Nagyon izgulok és félek is egyben. Jogosan haragszik rám Kook de ô is hibás ebben nem csak én. Ettôl eltekintve helyre akarom hozni ezt az egészet hisz nagyon hiányzott már és a többiek is. Mikor letelt az 1óra szóltam Hobinak aki elvitt engem a megadott címre.
-Szerinted nagyon haragszik? Már egy 5perce itt ûlûnk kint a hotel elôtt a kocsiban és nem merek kiszálni.
-Arra nincsenek szavak. Helyeselt Hoseok.
-Lefogja szedni a fejem igaz? Mondtam rémûlten.
-Mindenképpen. Bólogatott mellettem a reményem.
-De kifogunk békûlni igaz?
Néztem mostmár rá.-Egyértelmûen. helyeselt vigyorogva.
-Bekellene mennem igaz? Kérdeztem feszûlten.
-Igaz. Mondta majd egybôl ki is szált. Én csak egy hatalmasat sóhajtottam majd kiszáltam a kocsiból. Hoseok megvárt engem majd belé karolva elindultam a hotel felé
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Már a megadott ajtó felé igyekszûnk ahonnan veszekedés hallatszik ki. Miattam veszekednek?
-Haver nyugodj le egy kicsit oké? Mindjárt itt vannak legalább Tae egészségét vedd figyelembe és higgadj le.
Hallatszott Suga hangja az ajtó môgûl.-Hogy higgadjak le??? Azok ketten a hátam môgôtt kavartak mig én halálra aggódtam magamat. Már abban sem vagyok biztos hogy enyém a gyerek.... áucs ez most fájt...pedig én nem is csaltam meg
-Jungkook ezt most fejezd be. Igen elhagyott minket Tae de ô sose csalna meg téged. Biztosan megvolt az oka amiért elment szóval jó lenne ha bekussolnál és megvarnánk mig ide érnek és elmondja nekûnk Tae h mi is tôrtént. Orditotta le Kook fejét Jimin.
-Chhh rendben várjuk meg a gerlepárt de ha igazam volt és egyûtt vannak jobb ha tudjátok hogy nem fogom visszafogni magamat...mondta Kook majd a hangok alapján levetôdôtt a kanapéra. Én Hoseokra néztem aki biztatóan bólintott majd felemelve a kezem óvatosan bekopogtam az ajtón amit egybôl ki is nyitottak és beengedtek.
-Sziasztok gyertek beljebb nyugodtan. Mondta Namjoon és egybôl arrébb is állt az ajtóból. Mi pedig bementûnk. Jimin egybôl megôlelt amint meglátott majd Hoseokot is aki egy kicsit meglepôdôtt de egybôl visszaôlelt a kis rózsaszín manónknak. A többiek is megôleltek majd kérdezgetni kezdtek.
-Úr isten de nagy már a pocakod. Hanyadik hónapban is vagy? Megfoghatom? Kezdett el kérdezgetni Jin majd Jiminnel egyûtt elkezdték a pocim simogatni amitôl kuncognom kellett.
-A 7.hónapban vagyok màr alig vàrom hogy megszûlessen,kikésziti a hátamat és tuti hogy fiú mivel olyanokat tudd rugni hogy már fáj mindenem. Nevettem fel mire a többiek is kivéve Kookot aki meg se szólal csak nézz engem.
-Hát ha Jungkookra fog hasonlitani akkor lesz elég bajod vele az biztos. Nevetett yoongi is aki Jimint ôlelte át hátulról.
-Hahaha de vicces vagy Min de rám biztos hogy nem fog hasonlitani az a gyerek. Mondta gúnyosan Kook mire minden életkedvem elment.
-Mert miért ne hasonlitana rád? Kezdtem eléggé ideges lenni. Nem tehetek róla a hormonjaim miatt kônnyen fellehet idegesiteni.
-Hát tudtommal nem lehet több férfitôl egyszerre gyereked szóval... mondta gúnyosan majd elkezdett telefonozni.
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...