😇15.fejezet😈

2K 142 12
                                    

Tae szemszög

Mikor Kook kinyitotta az ajtót hirtelen a nyakába ugrott egy elég csinos na jö kit àltatok?! Egy gyônyôrû lány és megcsókolta Kookot. Azt hittem hogy menten elsûllyedek szégyenembe. Hagytam hogy szórakozzon velem és elhitesse hogy szeret engem miközben neki van már egy gyõnyôrû barátnôje aki szintén démon. Esélyem sincs ellene, már nem mintha én akarnák is valamit Jungkooktól. Rohadt megalázó volt számomra hogy csak kihasználtak de szerencsére nem sokáig kellett néznem ahogy az a lány Jungkookon csüng mivel eltolta magától plusz Jimin rám ugrott hisz ô is jôtt aminek nagyon örûltem. Most vettem csak észre hogy nem csak az a lány volt az ajtóban hanem rajta kivûl még Lee úr, Jimin,Yoongi,Namjoon és Jin is itt van sõt még Jennie is aki szintén egy démon lány. Mindenki Kookot és azt a lányt nézte mivel ôket is meglepte a csókos dolog kivéve Yoongit ahogy észrevettem. Gondolom ô tudott róluk.....

-Lisa te mit keresel itt? Tolta el magától Kook a lányt akit ezek szerint Lisának hívnak.még a neve is szép....

-Hozzád jôttem szerelmem. Nagyon hiányoztál már. Még beszéltek valamit de nem figyeltem rájuk valamiért fájt a mellkasom amikor ôket néztem. Nem értettem hogy ez mitôl van. Inkább Jiminnel foglalkoztam. Közbe mindenki beljebb jôtt.

-TAE ugrott rám Jimin mire a kanapén kôtôttûnk ki mivel azóta a nappaliba vonultunk.
-Annyira hiányoztál már ugye nem csinált semmit veled az a pokolfajzat? Õlelt még mindig szorosan Jimin,ahogy én is ôt. A nyakába furtam a fejemet és halkan elkezdtem bôgni ugy hogy ne vegye észre senki csak Jimin. Ô nem is kérdezôskôdôtt csak szorosabban ôlelt engem. Igy fekûdtûnk addig amig meg nem nyugodtam egy kicsit. Pontosan nem tudom hogy miért kezdtem el bôgni talán a mellkasomban lévô fájdalom miatt vagy csak a megalázottságtól de lehet hogy csak ez a 3hónapni feszûltség jôtt ki belôlem, nem tudom de jól esett. Azt nem tudom hogy körülöttem pontosan mi történt mivel nem figyeltem és felnézni sem mertem csak bújtam Jimin nyakába. Mikor már megnyugodtam és Jimin ugy hogy ne lássak letõrôlte a könnyeimet elôszôr Namjoon vettem észre aki Jin mellett állt,mikor észrevette hogy nézem aggódóvá vált a tekintette.

- Lee úr ha nem baj egy kicsit elrabolnám Taet mivel szeretnék négyszemközt beszélni vele. Fontos lenne. Remélem nem baj. Mondta Nam Lee úrnak illedelmesen.

-Persze fiam.menjetek csak. Mikor ezt kimondta Nam megindult felém és felsegitett. Nem néztem fel de biztos voltam benne hogy mindenki minket nézz de nem tudott érdekelni csak minnél elôbb kint akartam lenni. Mikor kiértûnk a házból elkezdtûnk valamerre sétálni.Nem ismerem még annyira a helyet hisz csak párszor voltam még csak kint igy csak kôvettem Namot aki nem kérdezett semmit. Szeretek vele lenni mivel ô tudja hogy hogyan kell bánni az emberekkel. Nem kezd el faggatni hanem vár arra hogy én mondjam el magamtól. Tisztelem benne ezt.

-Figyelj Nam ne kérdezd hogy miért vagyok ilyen amilyen mivel nem tudom én csak... kezdtem el hadarni de igazàból azt sem tudtam hogy mit akarok mondani vagy hogy egyáltalàn miért magyaràzkodom.

-Mond el hogy mit érzel tudod hogy nem itéllek el semmiért. Nekem bármit elmondhatsz. Szakitott félbe kedvesen.

-Tudom köszönöm Nam.
Az a baj hogy nem tudom hogy mit érzek. Egyszerûen csak megalázva érzem magam és fáj a mellkasom mióta megláttam ôket egyûtt. Nem értem magamat. Annyira rossz érzés és nem tudom hogy mit tegyek. Fakadtam ki.

-Gondolom Jungkook és Lisára gondolsz. Én csak bolintottam.

-Értem. Na de pontosan mit is érzel Jungkook iránt? Hát ez jó kérdés mivel még én magam sem tudom.

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Where stories live. Discover now