😇22.fejezet😈

1.7K 112 7
                                    

Kook szemszög:

Miután megnéztük a filmet amit Tae màr nem bírt végig ûlni egyhelyben,állandóan mozgolodott vagy az ujjaimmal játszott néha meg is csikiztem érte,vagy már amikor ténylegesen megunta a filmet felém fordulva ûlt bele az ôlembe ès rám csimpaszkodott mint egy koala. Nagyon aranyos volt. Amikor pedig nem ôlelgetett akkor pedig fogdosott szinte végig a polóm alatt volt a keze és a kockáimat simogatta vagy éppen a mellemet ingerelte miközben a reakciómat figyelte. Màr alig bírtam magammal mivel nem elég hogy simogatt,ingerli a mellemet de még a nyakamat is csókolgatta,harapdálta. Próbáltam nem figyelni rá de most ôszintén hogy lehetne ezeket figyelmen kivûl hagyni? Hogy lehetne ÕT figyelmen kivûl hagyni? Pontosan. Sehogy. Próbáltam a filmre koncentrálni de amikor látta hogy nem figyelek rá akkor csak jobban megszívta a nyakamat amire mindig morgás volt a válaszom.
Kikèszit teljesen. Most is a nyakamat szívja mig én a seggét markolom és ugy nézem a tvt. A többiek nem is tôrôdnek már velûnk mert ugy vannak vele hogy jobb ha nem tudják hogy mit csinálunk. Hát szerintem is jobb. De szerencsére vége lett a filmnek akkor pedig olyan hirtelen álltam fel hogy Tae majdnem kiesett az ôlembôl de mivel még mindig markoltam a fenekét igy az ôlembe maradt majd megindultam a hálónk felé egy Jó éjszakát! morogva a többieknek. Õk nem szóltak semmit hevességem miatt hisz pontosan látták hogy Tae mit csinált végig. Ezért megfogom bûntetni az egyszer biztos. Felérve a hálónkba egybôl az ágyra dobtam.

-Vetkôzz! Szóltam rá mig én a szekrényhez mentem és kiszedtem belõle azt ami ehez kelleni fog.Ô pedig egy szó nélkûl tette amit mondtam neki.

-Tudod Kookie rohadtul bejôn ahogy parancsolgatsz nekem és hogy keményen bànsz velem. Nyalta meg száját majd odajött hozzám amikor màr mesztelen volt és végig simitott a kockáimon. A polómat már akkor ledobtam amikor a szekrényhez indultam.

-Nem mondtam hogy ide jôhetsz és hogy hozzám érhetsz. Fogtam meg a kezét.

-Uuh ez rohadtul tetszik. Oké akkor mit csináljak?
Egybôl egy izgatott kezesbárány lett belôle.

-Menj az ágyhoz és fekûdj le rá. Utasitottam amit meg is tett. Istenem igy hogy nincs rajta nadrág csak még izgatóbb a feneke. Ajj miket tudnák vele csinálni most de még nem lehet...még várnom kell egy kicsit.

-Most pedig kezd el simogatni a testedet.Mindig egyes részt szép lassan simogass DE nem érhetsz a farkadhoz. Ha megteszed nem fogom hagyni hogy elélvezz. Ja és hívj most apucinak.Mikõzben utasitgattam ôt én is elkezdtem ledobni ruháimat végig rajta tartva a szemeimet.

-Rendben apuci. Harapta be az alsó ajkàt.majd pedig elkezdte simogatni a mellkasát és egyre lejjebb haladt.

-A mellbimbódat is. Szépen lassan kezd el izgatni és csak akkor hagyhatod abba amikor én azt mondom.
Én addig leûltem vele szemben lévô kanapéra, már mesztelenûl.
Tette amit kértem és lehunyt szemmel kezdte ingerelni magát közben pedig szexin sóhajtozott. Imàdom hallgatni a hangját, ilyenkor nem olyan mély mint általában és ez rohadtul bejôn nekem.Màr nem mintha nem tetszene a férfias mély hangja amitôl mindig kirázz a hideg ,csak igy sokkal szexibb ahogy nyôg...
Mikor ugy láttam hogy elég lesz ennyi akkor leállitottam.

-Oké mostmár haladj lejjebb lassan.
Egyre lejjebb haladt már a combjait simogatta.
Egyszerûen imádom a combjait (is) annyira tôkéletesek. Izmosak de nem túlzottan. Pont jó. Most legszívesebben én tenném azt amit ô. Én simogatnám, majd csókolgatnám sôt szívkálnám is foltokat hagyva magam után majd....na jó lekell állnom mert lefogom támadni ha nem fejezem be. Most nem ez a tervem.

-Kérlek apuci hagy érjek magamhoz. Már fáj. Könyörgött nyöszörögve, nagyon szenvedett a drága de pont ez volt a lényeg hisz ez egy bűntetés .

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon