Jimin szemszög:
Amint visszaértünk a házba egybõl félre hìvtam Yoongit hogy beszéljünk.
A szobánkba mentünk. A többiek Taékhez mentek igy csak ketten vagyunk most.-Mirôl szerettél volna beszélni? Ûlt le egybôl az ágyra Yoongi .
-Arról hogy most mi van köztünk vagy egyáltalán mi volt? Hogy szerettél-e valaha vagy... csak szórakoztál? Mert tudod nekem nagyon fontos lettél de ha te nem akarsz tôlem semmit akkor mond meg most és akkor talán nem égettem le magam mégjobban márha ennél lehetne jobban és tudom hogy össze-vissza beszélek és gondolom màr eleged van belôlem meg is értem hisz...mondtam volna tovább de Yoongi megállitott nem csak a menetelembe hisz végig járkáltam mikôzben beszéltem,hanem a mondatomba is, úgy hogy ajkaimra hajolt és vadul elkezdte csókolni azt. Én viszont nem csókoltam vissza mivel teljesen lefagytam.
-Csókolj vissza. Morogta ajkaimra én pedig feleszmélve visszacsókoltam. igy faltuk egymás ajkait majd a csókot meg nem szakítva elkezdett az ágy felé tolni majd ledôntôtt rá és folytatta volna tovább de leállitottam.
-Várj Yoongi ezt ne. Én... de megint kôzbe vágott.
-Te mi?? Miért nem akarsz engem? Amióta itt vagyunk azóta egyáltalán nem akarsz. Miért? Mást akarsz? Mondjuk Taehyungot? Vagy csak mert egy ilyen szôrnyetegtôl nem akarsz semmit? Mit tegyek hogy jó legyek neked? Mondata végére elhalkult és szomorúan leûlt az ágy szélére és a kezêbe temette arcát.
-Akkor ez volt a baj hogy nem fekûdtem le veled? Ezért csaltál meg? Ûltem mellé és halkan feltettem neki a kérdésem.
-Igen. Vagyis részeg voltam és azt hittem hogy te vagy az de amugy igen ezért távolodtam el. Féltem hogy azért nem akarsz engem mert szôrnyetegnek gondolsz...
De nem akartalak megcsalni én tényleg azt hittem hogy te vagy az....annyira egy barom vagyok. Megérdemlem hogy elhagyj....mondta még mindig szomorúan.-Nem gondollak szôrnyetegnek. Nem vagy az. Én csak azért nem akartam lefekûdni veled mivel már igyis kônnyen adtam magam neked az elején és nem akarom hogy csak azért legyél velem. Ha màr igyis ugyis bukott angyal lesz belôlem akkor legalább téged ne veszitselek el... sóhajtottam fel szomorúan.
-Nekem nem csak amiatt kellesz. De már évszázadok óta várok rád Jimin és én is pasi vagyok baszki,szûkségem van rád fôleg azóta mióta elôszôr megkaptalak,és ez a vonzalom egyre csak erôsôdik és ezért érintett annyira szarul hogy visszautasitottál folyton mivel ugy éreztem hogy csak én vagyok az aki vonzalmat érezz a másik iránt. Nekem nem csak arra kellesz én szeretlek téged Jimin. Már évszázadok óta csak érted dobog a szívem higyj nekem kérlek. Fogta meg a kezem és nézett mélyen a szemembe.
-Honnan tudjam hogy az a múltkori esett tôbbet nem fog megismétlôdni? Kérdeztem szomorúan miközben elvesztem a szemeiben
-Az hiba volt és részeg voltam csak. Nem vonzódom Hoseokhoz csak aznap nagyooon kanos voltam miattad és egy fát is megtudtam volna dugni. Nevetett fel hûlyeségén Suga majd folytatta.
-De nem vonzodom ugy hozzá. Ô nekem csak haver. Én csak téged akarlak ebben biztos lehetsz. Hajolt kôzel az arcomhoz szinte már az ajkaink ôsszeértek és ugy mondta utolsó szavait.-Ígéred? Néztem ajkairól a szemeibe.
-Egyszer màr megígértem nem emlékszel? Mosolygott rám majd egybôl az ajkaimra is hajolt.
~Visszaemlékezés~
Yoongi szemszög
Fogalmam sem volt arról hogy Jungkook mire készûl amikor pedig beállitott Jiminnel teljesen ledôbbentem. Jó nem fogok hazudni ôrûltem hogy ide hozta ôt amikor pedig rám bízta hogy vigyázzak rá szinte madarat lehetet volna fogatni velem márha nem lennék egy lusta geci na mind1.
Jimint bevittem az egyik szobába mivel kivolt ûtve és vàrtam hogy felébredjen. Annyira hiányzott már, 2hete nem találkoztunk egyáltalán és màr jó lenne ha a csóknál tovàbb jutnánk. Nagyon kivánom ôt de tudom hogy neki ez még gyors lenne igy megelégszem a csókkal is.
Mikor ébredezni kezdett akkor kôzelebb mentem hozzá.
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...