S02e19

1K 76 10
                                    

Tae szemszög:

-Akarlak Kookie. Sóhajtottam ajkaira.Mire felmordult majd forditott helyzetünkôn és ô volt felettem.

-Remélem tudod hogy most kurvára nem fogsz tudni menekûlni elôlem. Kibaszottul 1hónapja vágyakozom utánad és mostmàr nem tudom visszafogni magamat. Morogta nyakamba mire nyôgtem egyet. Imádom mikor beszél hozzám kôzben mivel a hangja annyira lázba tud hozni mint még semmi. Ô maga a megtestesûlt gyônyôr.
Nedves csókokat kezdet el adni nyakamra majd egyre lejjebb ment.A kavicsaimnál tovább elidôzôtt mivel pontosan tudja hogy mennyire érzékeny vagyok ott(is). Mikor ugy érezte hogy eleget idôzôtt melleimnél, tovább haladt. A kockáimat végigharapdálta ami belôlem apró nyôszôrgéseket hozott ki.Párszor végignyalt hasfalamon majd az alsóm korcát megfogva lerántotta rólam azt. Teljesen mesztelenûl fekûdtem alatta amitôl zavarba voltam. Tudom hogy látott már igy de mégis annyira zavarba ejtô fôleg úgy hogy tudom hogy az én testem az ôvéhez képest semmi. Mikor észrevette hogy kényelmetlenûl érzem magam,arcomra simitott egy aranyos mosoly kiséretében majd magàról is lekapta polójàt aztán nadragjàt majd alsóját igy már ô is ádámkosztümben volt pont ugy mint én.

-Ne érezd magad kényelmetlenül szerelmem. Gyônyôrû vagy és ez nem fog soha megváltozni. Szerinted ha nem igy gondolnám akkor ez most ilyen lenne? Nyomta nekem ágaskodó férfiasságát ami kôkemény volt. Bûszkeségeink egymáshoz nyomodtam ami mindkettônkbôl egy állatias nyôgést váltott ki.

-Ahhh baszki Tae. Én màr nem bírom. Hajtotta hátra a fejét mikôzben erôseket lôkôtt csipôjével ezzel mindkettônket ingerelve. Majd mikor tényleg nem bírta tovább elhúzodott tôlem majd 3ujját az ajkaimhoz rakta.

-Nyálazd be életem.mondta majd lehajolt ékességemhez majd egybôl bekapta az egészet mire egy hatalmasat nyôgtem. Gyorsan kezdte el mozgatni fejét majd mikor ugy érezte hogy eléggé nyálas az ujjai kihúzta ajkaim kôzül majd a bejáratomhoz igazitotta abba nem hagyva nyelve munkáját kôrûlôttem. Istenien csinálja ezt is... Elôszôr csak az egyik ujját nyomta fel nekem ami egy kicsit fura érzés volt de tûrhetô. Majd mikor ugy érezte hogy mehet a kôvetkezô akkor felhelyezte 2.ujjàt is ami már jobban feszített. Egy könnycsepp ki is csordult szemembôl de ô szabad kezével egybôl letôrôlte ôket. Egyre gyorsabban mozgatta fejét mikôzbe keze is járt bennem eltalàlva azt a pontott ami hatásàra csillagokat láttam. Egyre többször találta el azt a pontott mikor éreztem hogy elfogok menni. Ezt ô is észrevette mire kiengedett szájából majd ujjait is kihuzta belôlem.

-Mehet szépségem? Nézett rám elsôtétûlt szemekkel ami egy kicsit ijesztô volt de mivel érintései ugyan olyan gyengédek voltak igy nem féltem. Egy aprót bólintottam mire ô lassan elmerûlt bennem. Valami elképesztô fájdalmas és isteni érzés volt egyszerre. Nagyon nehezen tudtam csak ellazulni mivel Kook nem kis mérettel van megáldva de a keze munkája ami bûszkeségemen munkálkodott elfelejtette velem a fájdalmat. Annyira gyengéden bánt velem pedig látszott rajta hogy legszívesebben olyan gyorsan és olyan vadul mozgott volna bennem mint még soha de visszafogta magàt mégha nehéz is volt neki. Bûszke voltam emiatt rá. Nem is kaphatnék nàla jobbat az egyszer biztos.
Egyre többszôr találta el azt a pontomat amiktôl a mennybe kerûltem persze nem szószerint.

-Baszkih Kookh ott mègh kèèrhleekh....nyôgtem végig a mondatom mire Kook csak egy szexi vigyort mutatott majd gyorsitott a tempóján végig azt a pontott ostromolva mire hátra hajtotta a fejemet az élvezettôl mikôzben a lepedôt markoltam. Ô a csipômre fogva ostromolt majd mikor már mindketten kôzel voltunk lehajolt hozzám és ott csókolt ahol csak tudott.

-A kurva életbe Taeh....nehm bírom....mondta majd durvábban kezdett el mozogni ràfogva férfiasságokra kezdte el verni azt majd egy morgáss kiséretében elélvezett,nekem se kellett tôbb én is egybôl utàna elélveztem a hasamra spriccelve élvezetemet. Ahh baszki nem emlèkeztem arra  hogy ez ilyen jó....
Kook rámborult mire én àtôleltem ôt.

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Where stories live. Discover now