Tae szemszög:
-Mi folyik itt?
Mi történt itt hisz Jungkook elôtt ott áll Yoongi aki mögött pedig szorosan Jimin ès mintha veszekedtek volna hisz Jungkook keze ôkõlbe van. Nem értem hogy mi történt de ugy érzem hogy nem volt jó ötlet egyedûl hagyni ôket.-Semmi.vágta rá egybõl Kook mérgesen ès egy kicsit talán ijedten,amibôl egybõl levágtam hogy van valami.
-Jimin? Néztem barátomra aki mèg mindig Yoongi hátának van simulva.
-Jimin ne!
Mondta neki Yoongi szigorúan de Jimin mintha meg se hallotta volna.-Azt történt hogy ez az elmebeteg nekem akart jönni. Mutatott Kookra Jimin.
-A francba már Jimin. Morrant rá Yoongi Jiminre és otthagyta,oda sétált inkább Kookhoz. Jimin pedig szomorúvá vált de most nem ez èrdekelt a legjobban hanem az hogy Kook mièrt akarta megverni Jimint.
-Kook,igaz ez? Mièrt akartad megverni Jimint? Néztem mostmár Kookra aki lehajtott fejjel fújtatott. Láttam rajta hogy mennyire ideges.
-Nem....vagyis de. De õ provokált és fenyegetôzôtt èn meg tudod hogy milyen lobbanékony vagyok. Mentegetôzôtt Kook. Igaz hogy lobbanékony ès könnyen fellehet idegesiteni párszor voltam már szemtanúja de nem èrtem hogy Jimin mivel tudta most ennyire felidegesiteni.
-Én nem is provokáltam. Védte magát Jimin de nem foglalkoztam vele. Tudom hogy szereti provokálni Kookot hisz utálják egymást.
-Mivel provokált? Kérdeztem mikôzben próbáltam nyugodt maradni.
-Végig pofázott nekem miután elmentél Namjoonnal, hogy száljak le rólad mert megôl és nem válaszolt arra amit kérdeztem tõle.húzta fel nemtõrõdôen a vállát Kook de látszott rajta hogy nagyon is érdekelte ez a dolog.
-Mivel semmi közöd hozzá. Nyújtotta rá a nyelvét Jimin. Kook meg csak visszanyújtotta a nyelvét.
-Menthetetlenek vagytok. Komolyan mint a gyerekek.
Jimin te ne provokáld folyton Kookot.mutattam Jiminre.
-Te pedig ne merj kezet emelni Jiminre mégegyszer. Mutattam most Kookra és otthagytam ôket. Hallottam még ahogy az a Lisa nevû lány valami olyasmit mormog az orra alatt hogy 'Hogy meri?' De nem foglalkoztam vele. Nem az én dolgom. Felmentem a Kookkal közös szobànkba, az ablak elôtt megálltam és gondolkoztam azon amit Nammal beszèltem. Lehet tènyleg érzek irànta valamit de nem akarok a 2. lenni. Nem akarom hogy megtudja mivel tudom hogy kihasználnà ahogy engem is. Ô nem tud szeretni csak játszadozik mindenkivel meg amúgy sincs esélyem Lisa ellen hisz ô gyônyôrû én meg hât....nem.-Tae beszélnünk kell. Lépett be Kook a szobába. Nem akartam hallani amit mondani akar mivel tuti mentegetôzni akar vagy még rosszabb....elmondja hogy tênyleg egyûtt van vele és velem csak játszadozott...
-Nem hiszem hogy van mirôl beszélnünk. Nem akarom hallani bármit is akarsz mondani. Csak hagyjuk egymást békén és ha lehet te Jimint is hagyd békén. Nem néztem rà nem voltam képes rá. Egyszerûen csak fájt a tudat hogy neki van valakije. Nem értem magam hisz nekem gyûlõlnôm kellene ôt.
-De van mirôl beszélnünk. Miért mondod azt hogy nincs?? Jôtt közelebb hozzám és forditott magával szembe.
-Mond ki hogy nem érzel irántam semmit ès eskûszôm hogy feladom és ôrôkre békén hagylak csak mond ki. A szemébe annyi fájdalmat láttam és szomorúságot amit eddig még senkijébe. Nem vagyok képes kimondani.képtelen vagyok rá.
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...