Tae szemszög:
Mikor beszáltunk a kocsiba Jungkook egybôl be is kôtôtte szemeimet majd elindultunk végre. Eléggé zavarba ejtô hogy nem látok semmit de egyben izgi is. kiváncsi vagyok hogy mi fog ebbôl kisûlni. Egy jó ideig kocsikáztunk mire végre megáltunk fogalmam sincs hol. Mikor levette a szememrôl a kendôt el sem hittem amit látok. Nem csak azért mert itt volt mindenki hanem mivel Jungkook egy olyan helyre hozott ahová már kiskorom öta elakarok menni. Ez nem más mint a Paintball pálya. Mikor megláttam egybôl Kook nyakába ugrottan.
-Úr Isten Kook ezt el sem hiszem. Kôszônôm. Kook csak kuncogott ezen majd az ajkaira hajoltam mikôzben ô az ôlében tartott majd mikor letett Jiminhez ugráltam és a többiekhez akik már átvoltak öltözve.
- Jiminiiiieee eltudod ezt hinni. Mindig is elakartam ide jônni. Ugráltam Jimint szorongatva aki velem egyûtt örült.
-Tudom milyen kircsi már nem?! Ugrált ô is.
-Na jó Tae enged el ôt és menjûnk be végre mivel nektek még át kell ôltôznôtôk. Szólt kôzbe Yoongi aki mintha féltékeny lett volna.
-Igaza van. Menjûnk. Mondta Jungkook kinek megfogva kezét kezdtem el befelé ráncigálni ki ismét csak nevetett rajtam. Bent egy fiatalabb csaj fogadod minket aki mikor meglátta Kookot feltûnôen végig stirôlte amitôl kedvem támadt elkûldeni ôt a francba de Kook mégcsak rá sem nézett végig engem nézet és vigyorgott.
-Sziasztok a nevem Rose és én leszek a kôrbevezetôtôk. Mondta végig Jungkookot bámulva aki még mindig csak engem nézet.
-Kôvessetek. Mondta Rose majd elkezdett elôre haladni végig rázva a csipôjét. Ekkora egy ri.....
Mérgelôdtem magamba de felesleges volt hisz Kook mégcsak figyelembe sem vette a lànyt végig csak velem volt elfoglalva. Mikor egy ôltôzô elé értûnk Rose újra felénk fordult majd biccentett a fejével hogy menjûnk és ôltôzzûnk át végig csábosan nézve Kookra aki egy pillanatra rá is nézet de semmi érdeklôdést nem mutatott a lány iránt hanem inkább csak megragadta a kezemet és maga után kezdett el húzni a ôltôzôbe.-Fiúk nem rosszalkodni odabent! Siessetek kifelé mert nem érek rá egész nap. Orditott be mèg utánunk Yoongi mire én zavarba jôttem. Kook meg csak nevetett és kôzel húzott magához.
-Tudod bae egy ember sem ér fel a te szépségedhez sôt senki. Nehogy azt hidd hogy nem vettem észre hogy féltékeny vagy arra a kiscsajra de feleslegesen édesem mivel nekem csak te kellesz senki más amugy is meleg vagyok mit akarnék egy csajtól? Vagyis inkább Taeszexuális de kinek hogy. Kuncogtam fel utolsö mondatára. Hát nem mondom jó nagydarab szikla esett le a szívemrôl mikor azt mondta hogy nem kell neki más. Remélem is.
Mikor sikerûlt felszenvednûnk a ruhánkat csatlakoztunk a többiekhez. Mikor a csôppcsaj meglátta Kookot szinte kifolyt a nyála is. Megtudom érteni de másra csorgassa a nyálát ne az én Kookiemra.
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...