S02e22

948 67 15
                                    

Kook szemszög:

Mióta Taevel összevesztünk azóta eltelt 2hét. Azóta nem találkoztam egyikôjükkel sem,visszajôttem a pokolba mivel nem èreztem ugy hogy kôzéjūk tartoznék. Tae azóta nem kereset igy én se ôt. Annyira fáj hogy csak játszadozik velem pedig én ôszintén szeretem.
Mind1 nem is akarok inkább ezen agyalni mivel semmi értelme. Ha együtt kell lennünk akkor együtt is leszünk de hogy ôszinte legyek egyre jobban mondok le arról hogy valaha is boldog leszek,vele....
A napjaimat itt nem jellemzi semmi jobban mint a magány. Néha megyek csak ki a szobámból akkor is csak azért ha tényleg valami fontos dologhoz van kôze. Általában felkelek olyan 6kôrül(nem alszom túl jól mióta nincs mellettem Tae) majd kb egy fél óra lélekenergia gyûjtés után kitámforgok az ágyamból majd elmegyek zuhanyozni. Most is épp ezt teszem. Ebben a 2hétben rengeteget gondolkodtam Taehyungon ès általában ennek meg is lett a kôvetkezménye. Ez most sem volt másképp. Úgy állok mint a côvek igy mivel nem segített még a hideg zuhany sem múszáj volt magamhoz érnem mikôzben Taerôl fantáziálok.

Fantáziájában:

A szobánkban vagyunk. Én az ágyon ûlôk terpeszbe tett lábbakkal mikôzben Tae a lábam kôzôtt térdepel és elmeríti tagomat finom dús cseresznye piros ajkai kôzôtt.Mikôzben szájával cuppog rajtam,kezeit is használva ráfog golyóimra és finoman markolgatni kezdi amitôl csillagokat látok. Annyira baromi jól tud szopni. Nem nézné ki belôle senki de ugy tudd cuppogni a  farkamon mint egy kiéhezett ribanc ami teljesen kikészít. Még ilyenkor is annyira gyônyôrû és kivánatos. Egyre gyorsabban mozgatja fejèt bûszkeségemen mikôzben egyre mélyebben enged szájában egészen addig mig az orra el nem éri hasfalamat majd nyel párat amitôl ôsszeszûkûl torka. Ez volt a végsô lôkett számomra és szájába spriccelve élvezetem amit ô készségesen le is nyel majd mikor visszatértem az élvezetem utóhatásaiból megfogva arca két oldalát felhúztam magamhoz egy szenvedélyes csókra majd magam alá tepertem. Lefogva kezeit hajoltam ajkaira hozzá dôrzsôlve magam az ô "kicsi" Taejéhez mire a számba nyôgôtt amitôl egybôl keményedni kezdtem.Elhúzodtam ajkaitól majd végig néztem pucér testén amit akár vászonra is festhetnének hisz annyira lenyûgôzô és gyônyôrû hogy arra nincsenek szavak. Végig simitottam tôkéletes testén majd férfiasságára simitottam mire nyôszôrgés féle hang hagyta el a száját. Imádom azt a hangokat amiket ilyenkor kiad. Teljesen elveszik az eszemet.

-Kookh kéhrlek ne szórakohzz ahh..cshak teddh beh.... már ô sincs nyugalmi állapotban az egyszer biztos. Szinte már azt se tudja hogy hol van annyira elvette az élvezet az eszét pedig mégcsak hozzá sem értem ugy igazán. De mivel már én sem bírtam tovább igy egy határozott mozdulattal benne is voltam mire egy hangosat nyôgôtt és hátra vetette fejét fen-fenakadó szemekkel. Belôlem is egy hangos nyôgést váltott ki az a forróság ami fogadott engem mikor belé hatoltam. Még mindig annyira szûk és forró. Kikészûlôk tôle.

-Ahh baszkih Taeh megôrôlôk ahh testedtôl...kezdtem el irdatlan gyorsan és keményen mozogni benne amit hangosan nyôgve ès a lepedôt markolva tûrt. Imádom hogy ilyenkor nem annyira szégyenlôs hanem csak élvezi amit nyújtok neki ès ô is csak arra tôrekszik hogy nekem is a legjobb legyen. Teljesen eldobja a méltóságát és teljesen más lesz belôle. Egy magabiztos vadd ès szexi félisten lesz belôle aki csak az ékvezetnek él. Viszont azért megmarad annak a kis szerény cukiságnak is aki már attól zavarba jôn ha a nyakába csókolok. Az elején még ilyen utána mint ahogy emlitettem egy szexisten lesz belôle.
Tudom ez most ugy hangzik mintha mi csak dugnánk egyet de nem. Mi még igy is szeretkezûnk hisz hiába vadabb a mozdulataim de attól még ugyan ugy gyengéden érûnk egymáshoz ès végig apró édes semmiségeket suttogunk egymásnak. A szeretlek szó az már nálunk megszokott szex kôzben is. Többszôr is elhangzik nálunk aktus kôzben is ezzel is bensôséges hangulatott adva az egésznek. Igen még a fantáziámban is.
Egyre gyorsabban mozogtam benne ès éreztem hogy nincs már sok hátra de neki sem. Igy ráfogva férfiasságára verni kezdtem azt viszont mikor már majdnem elélveztünk abba hagytam minden cselekvésem ami belôle egy elégedetlen morgást váltott ki majd forditva helyzetûnkôn magamra rántottam az élvezettôl teljesen kábult Taehyungot majd magamra ûltettem ès rábíztam a mozgást amit ô készségesen végre is hajtott. Viszont most sem hagytam hogy elmenjen hiába éreztem hogy már a végsôket húzza. Feláltam vele egyûtt majd az íróasztalunkhoz menve ráfektettem ôt majd ugy folytattam tovább a mozgást Tae pedig ott karmolt ahol csak ért ezzel is tudatva velem hogy ô is kurvára élvezi amit teszek vele. Mikor már kôzel voltam gyorsabban kezdtem el mozogni benne és egyre mélyebbre jutattam magamat benne majd pár ilyen mély lôkés után belé spricceltem élvezetem majd mivel ô még nem élvezet el felkaptam ôt az asztalról majd a falnak dôntve letérdeltem elé majd számba vettem már vôrôsen lûktetô tagját ès elkezdtem mozgatni rajta fejemet amit ô ôblôs nyûgésekkel díjazott majd hajamba markolva átvette az irányitást egyre mèlyebre jutattva tagját torkomon,nem telt sok idôbe mire nevemet ûvôltve a számba élvezet és mint ezelôtt ô ugy én is lenyeltem élvezete minden cseppjét majd mint aki minden erejét elvesztette megremegtek lábai majd lecsúszott a fal mentén egyenesen a karjaimba.
-Szeretlek Jungkook. Bújt bele mellkasomba.
Fantáziája vége
Amint ô elélvezet vele egyûtt én is a csempére lôveltem élvezetem bizonyitékàt amit a víz szépen lemosott a csempékrôl. Bárcsak ez mind nem csak a fantáziám szûleménye lenne ès megtehetném ezeket vele. De sajnos ez valószinûleg már nem fog megtôrténni.
Mikor ôsszeszedtem magamat gyorsan megmostam testemet alaposan majd kiszáltam a zuhanyzóból.

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora