😇20.fejezet😈

2.2K 112 7
                                    

Kook szemszôg:

A nappaliba érve keresgèlni kezdtem a filmek között,lehet megint horrort kellene beraknom mivel annak legutóbb is jó vége lett (If you know what I mean😏) de nem  vagyok abba biztos hogy a mostani Tae is félne tôle. Viszont horroron és romantikus filmeken kivûl nincs semmi..én viszont nem szeretem a romantikus filmeket.

-Tae nézzünk horrort? Néztem rá reménykedve.

-Ne már Kookie tudod hogy nem szeretem. Hisztized cukin. Legalább van ami nem változott.

-De azon kivûl csak romi filmek vannak amiket meg én nem szeretek.
Sóhajtottam egy nagyot.

-Akkor meg játszunk. Mèg régebben felfedeztem hogy abban a kis szekrényben vannak video játékok. Játszunk akkor. Na ezért is szeretem mert ilyen kis okos és mert ugyanaz az érdeklôdèsi kôre.A romantikus filmeken kivûl persze.

-Na ez egy jó ôtlet. Kûldtem neki egy levegô puszit amit el is kapott és egybôl a zsebébe vágta amin kuncognom kellett. Nagyon aranyos volt.
A szekrénybôl kivettem a játékokat majd az egyik konzolt oda adtam Taenek mig bekapcsoltam a játékot.
Aztán felállitva Taet elfekûdtem a kanapén majd magamra húztam ôt ès igy játszottunk órákon keresztûl. Szeretek vele játszani mivel ilyenkor olyan mint régen. Az igazi Tae aki ônfeledten nevet és bohockodik,nem zavarja semmi csakis a játékkal és velem foglalkozik. Nagyon hiányzott ez az énje.
Egy idô után Tae lerakta a konzolját és már csak én játszottam ô pedig felém fordult és csak nézett engem vagy éppen a hajammal játszott vagy ,aminek a legjobban ôrûltem, puszikat adott a számra,arcomra.Nagyon aranyos volt. Kôrûlbelûl fél óràn keresztûl csinálta ezeket majd a nyakamba fúrta a fejét és szorosan hozzám bújt.Fáradtnak tûnt hisz màr lassan 11óra. Jól elment az idô a játékkal.

-Álmos vagy TaeTae? Simitottam hajàra majd adtam egy puszit a fejére.

-Nem,csak jó hozzád bújni. Szeretem az illatod.Hogy lehet csoki illatod? Nézett fel rám cuki kiskutya szemekkel.

-Én is a tiédet,neked pedig vanillia illatod van. Kuncogtam egy kicsit mire ô is elnevette magát és jobban bele bújt a nyakamba.
- Hát nem tudom igazából.gondolom a tusfûdrôm tehet róla. Annak van csoki illata.simitottam hátára majd én is kikapcsoltam a játékot vele egyûtt a tvt is. A tôbbiek már rég elmentek igaz hogy elôtte vagy 10x elmondták hogy mennyire aranyosak vagyunk(Ebbôl kb 8x Jin volt xd.) Szóval kettesbe vagyunk. Épp azon gondolkoztam hogy mennyi mindent átéltûnk már Taevel ha nem tôrtént volna az régen akkor most nem tartanánk itt bàr igazából jót is tett nekûnk vagy nem is tudom. Szóval ilyeneken gondolkoztam amikor észrevettem hogy Tae elaludt. Méghogy nem álmos.na persze.
Nem akartam már felkelteni igy szorosan átkaroltam és én is megpróbáltam elaludni ami mellette nem is volt nehéz.

Reggel arra ébrendtem hogy valaki ugy visitózik mint egy malac,vágáskor.
Hát Jin volt az.

-Istenem nézzetek milyen aranyosak. Jin olyan volt mintha egy ôrûlt rajongó lenne. Mióta Nammal van azóta lányosabb lett vagyis inkabb anyáskodónak mondanám.Ô a mi anyucink xd

-Igen tényleg azok de felfogod kelteni ôket és szerintem annak egyikőjük  se fog ôrûlni. Pröbálta leállitani ôt Namjoon.

-Jó de nem tehetek róla hogy ôrûlôk hogy a legjobb barátomnak végre sikerûlt megszereznie èlete szerelmét. Tudod hányszor hallgattam a nyigását arról hogy mennyire hiányzik neki Tae vagy éppen amikor azt részletezte hogy miket tenne vele. Kuncogott fel Jin mire Yoongi is felnevetett.

-Igaza van. Nagyon vicces volt amikor Kook kb 100féle képpen tette magaévá Taet képzeletbe.
szinte már sírt annyira nevetett. Nem akartam hogy Tae felébredjen és meghalja ezeket igy inkább leállitom ôket.

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Onde histórias criam vida. Descubra agora