Jungkook szemszôg:
Mint minden nap ma is szórakoztunk egy kicsit a haverokkal. Felgyújtottunk ezt-azt. A démonokról tudni kell hogy nem éreznek szinte semmit ezáltal nem tudnak szeretni sem.Nem érdekli ôket csak a szórakozás és az élvezetek,fittyet hányva arra hogy kôzben mennyi ember is sérûl meg. Nem érdeklik ôket az emberi lények.
A démonok sosem voltak szerelmesek és nem is lehetnek mivel nem képesek szeretni de én más vagyok mint a tôbbi. Nem érdekel engem ami a tôbbit.Nem élvezem a pusztitást,igaz hogy jó érzés szabadnak lenni mivel mikor még angyal voltam minden megvolt szabva most nincs és ez rohadt jó érzés....talán még élvezném is a gyújtogatást,ôlést ha nem lennék szerelmes...igen az vagyok. Mióta az eszemet tudom szeretek egy személyt. Most biztos hogy azt gondoljátok hogy valamelyik démon társamba estem bele ami logikus is lenne és elfogadottabb is de nem. Talán még az is megfordult az eszetekbe hogy egy emberbe szerettem bele mint az elcsépelt filmekben de nem...nem talált. Én egy angyalba szerettem bele de nem is akármilyen angyalba. A legtisztább és leggyônyôrûbb angyalba szerettem bele aki tôrténetesen nem más mint Kim Taehyung.Az angyalok vezetôje. Vicces igaz? Én Jeon Jungkook a dèmonok vezetôje beleszerettem a legfôbb ellenségembe. Hát igen ez vagyok én . A mi tôrténetûnk az én angyalkámmal nagyon régre nyúlik vissza de ne szaladjunk igy elôre. Elôszôr is gondolom megfordult a fejetekbe hogy ha szeretem ôt és megakarom kapni akkor miért is pusztitok mindig és miért idegesitem folyton...egyszerû, mivel csak igy tudom elérni hogy rám figyeljen.Lehet hogy utál és ha tehetné megôlne de legalább addig rám figyel plusz rohadt szexi mikor ideges.😏És ha már itt tartunk megyek is és csinálok valamit amiért ennek a gyônyôrûnek múszáj lesz találkoznia velem......
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...