Tae szemszög:
Már egy ideje észrevettem hogy Yoongi ès Jimin furán viselkednek.Nem vagyok hülye tudtam arról hogy mi van köztük ès azt is tudom hogy most miattam vannak fasirtba ha lehet ezt igy mondani. Fontos volt nekem Jimin vagyis a régi énemnek fontos és most barmennyire is nem érdekel ,csak is Kook érdekel, attól tennem kell valamit mivel megígértem Kooknak hogy mig ô is ugy tesz mintha még mindig a régi lennék addig én is ugy fogok tenni és ezzel hogy jót teszek Jiminnel azzal bebizonyitom Kooknak hogy tudok én normális lenni és remélhetôleg megfog jutalmazni ezért majd késôbb😏
-Jimin mi a baj? Miért vagy mostanába ilyen szomorú? Fúj hánynom kell ettõl a nyálas szôvegtôl. A régi Tae annyira nyálas és unalmas.
-Ez téged tényleg érdekel vagy csak jópofizni akarsz? Húzta fel a szemôldôkét.
-Ôszintén? Csak bólintott rá egyet.
-Nem érdekel mi van veled,engem csak Kook érdekel és valamilyen oknál fogva ôt érdekli hogy mi van veled ès Yoongival igy nekem is érdekem hogy ti rendbe legyetek végre. Igy megkèrdezem újra mi miatt vagytok most szarba?
-Látszik hogy te nem Tae vagy....sóhajtott fel majd leûlt az ágyra én a falnak vagyok tàmaszkodva és ugy nézem ôt.
-Hívj csak V-nek az jobban tetszik. Tényleg nem vagyok már az a Tae de attól még elmondhatod hogy mi a baj veletek veszteni nem vesztesz vele semmit, nemde? Húztam fel a szemôldôkômet.
-Tényleg nem. Hát igazából amiatt nem szól hozzám amit mondtam Jungkookra. Azt vágtam hozzá hogy ô egy szôrnyeteg de csak ideges voltam ès tudod jól hogy az angyalok utálják a démonokat,harcban állunk velûk de nem gondoltam komolyan na jó de egy kicsit de Yoongi ô nem olyan. Ô rendes srác és szeretem de ugy ô magára vette,azt hiszi hogy én szôrnyetegnek gondolom de ez nem igy van és ugy érzem hogy kezdem elvesziteni. De én nem akarom elvesziteni jó tudom hogy nem lehet kôztûnk semmi de akkor is. Ugyan olyan ô számomra mint neked Kook. Nem tudok nélkûle élni.
-Hát ôszintén tényleg fasz volt tôled amit mondtál és én se szólnák hozzád ezután. Húztam fel a vállam
-Kôsz ezzel most tényleg segitettél. Forgatta meg a szemeit.
-Ez az igazság. Elitélsz másokat ugy hogy nem is ismered ôket nem is tudom hogy hogyan lehetsz te angyal.... tudtommal ôk jók,igazságosak és mindenkit szeretnek te viszont egyik se vagy. Ráztam meg gúnyosan a fejemet.
-Viszont tudom hogy szeret téged Suga igy azt ajánlom hogy vegyél vissza az arcodból és bizonyitsd be neki hogy nem gondolod szôrnyetegnek. Próbálj nyitni felé és békélj meg Kookkal mivel Sugának ô a legjobb barátja. Ha látja hogy nyitsz Kook felé és elfogadod akkor ô is nyitni fog feléd. Elôszôr a legjobb barátnál kell mindig bevágodni utána jôhet az igazi kiszemelt. Nekem erre nem volt szûkségem de attól még számodra hasznos lehet.-Igazad lehet. Egy próbát megér. Állt fel az ágyról és az ajtóhoz sétált.
-Szívesen te ítélkezô kerti tôrpe.szóltam még utána.
-jaja kösz V mondta ki gúnyosan a becenevemet. Már értem miért utálja ôt Kookie. Sóhajtottam fel majd én is leindultam a többiekhez akik màr csak rám vàrtak. Kook lába kôzé ûltem mivel a fôldôn ûlt a kanapének támasztva hátát,ô pedig átkarolt és igy néztûk a filmet tovább.
-Na hogy ment? Súgta Kook a fûlembe majd a nyakamba csókolt amitôl kirázott a hideg.
-Jól. Megoldottam a próblémáját. Vigyorogtam rá mivel felé forditottam a fejemet hogy lássam az arcát.
-Ügyes vagy bae ezért jutalom jár ugye tudod? Csókolt bele a fûlembe mondata után.
-Hát reménykedtem benne hogy ezt mondod majd. Sóhajtottam fel elégedetten mire Kook csak halkan kuncogott majd szorosan ôlelve nézte tovabb a filmet. Végûl is sikerûlt a tervem.😈
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...