Epilógus
Tae szemszög:
Gondolom kiváncsiak vagytok arra hogy mi is tôrtént pontosan. Most eléggé sietek de azért megpróbálom rôviden elmesélni. Miután megszûlettek a picik akik szerencsére makk egészségesek utána bekôltôztûnk a másik házba amit imádok. Néha lejárunk a faházunkhoz is amikor kettesbe akarunk lenni.(khm khm) Megmondom ôszintén nem kônnyû az élet 3gyerekkel(Kook a 3.) de minden perc egy ajándék velûk és nem bántam meg egy pillanatig sem. Mióta megszûlettek azóta teljes az életem ugy igazán. És hogy miért is sietek annyira? Mivel ma van életem 3.legcsodálatosabb napja.(1. Mikor ôsszejôttûnk Kookkal. 2. mikor megszûlettek a gyerekek és ma van a 3.) Ma kôtjûk hivatalosan is ôssze az életûnket Kookkal. Ma van az eskūvônk napja. Nagyon boldog vagyok hisz az életem 100%ig tôkéletes. Van egy tôkéletes családom(a fiúkat is belevéve) Van 2tôkéletes gyerekem. Van egy csodálatos munkám(óvodában dolgozik) és egy tôkéletes férjem is. Ennél jobb már nem is lehetne az életem...
-Tae gyônyôrû vagy ne izgulj már ennyire. Kook imádni fog de mostmár gyere mert lemaradsz a saját eskûvôdrôl. Nevetett fel Jimin mikôzben tolt ki a szobából mivel elkezdôdôtt a zene. Nagyon nagyon izgulok. Itt van mindenki aki fontos nekünk és ez rohadtul boldoggá tesz. Tudom hogy nincs miért izgulnom hisz Kook szeret engem de azért mégis csak benne van az emberbe a rettegés fôleg egy ilyen fontos napon. Mikor kinyitották elôttem az ajtót és megláttam Kookot minden félelmem elszált. Határozott, magabiztos léptekkel kôzelitettem meg ôt aki csak vigyorgott nyuszi fogait kivillantva. Annyira nagyon szeretem. Mostanra a haja másabb lett mint volt.éjsôtét haja most világosbarnába megy át ami gyerekes kinézetet add arcának de mégis férfias is egyben. Sokkal élesebb lett álla vonala ami annyira rohadt szexi. Ez a pasi évrôl évre egyre szebb lesz és én kibaszott szerencsés vagyok hogy magaménak mondhatom.
Mikor oda értem a pap el is kezdte mondandóját.-Kedves egybegyûltek. Azért vagyunk itt eme csodálatos napon hogy eme 2 férfi életét örökre összeköthessük. Elôszôr hozzád fordulok Kim Taehyung. Fordult felém a pap.- Elfogadod hitesférjedül az itt megjelent Jeon JeonGukot? Mindenki síri csendben figyelte a tôrténteket.
-Igen. Mosolyogtam rá Kookra aki viszonozta tettemet.
-Fogadod hogy mindig mellette leszel amig világ a világ? Jóban rosszban? Szegénységben gazdagságban? Egészségben betegségben? Amig a halál elnem választ? Kérdezte még tôlem.
-Fogadom. Mondtam hezitálás nélkül boldogan. A pap csak elégedetten bólintott egyet majd Kook felé fordult.
-És te Jeon JeonGuk elfogadod az itt megjelent Kim Taehyungot hitesférjedül? Mindenki Kook válaszát várta amit ô kb 5perc várakozás után adott meg. Élvezte a helyzetet.
-De még mennyire hogy igen. Vigyorgott huncutul.
- Fogadod hogy mindig mellette leszel amig világ a világ? Jóban-rosszban? Szegénységben-gazdagságban? Egészségben -betegségben? Amig a halál elnem választ?
-Fogadom. Bólintott is hozzá megerôsitésképp. Mire a pap csak elégedetten bólintott majd intett a gyerekeknek akik hozták is a gyûrût. Annyira aranyosak voltak. A lány akit Mina-nak neveztünk el ô Kookra hasonlit kinézetre. Gyônyôrô hosszú hollófekete haja van. hozzá pedig az én kék szememet örökölte. Az arca inkább Kookra hasonlit ellenben Minhoval a fiúnkkal. Ô rám hasonlit kinézetre egyedūl a szemét és a huncutságát örökölte az apjától. A haja szõke mig a szeme sôtét mint az éjszaka. Az arca pedig egyértelmûen az enyém. Kikôpôtt másom a szemét leszámitva. Mind2 gyermekem annyira szeretem hogy arra nincsenek szavak. Boldoggá tesznek. Nincs jobb dolog az apaságnál de tényleg. Engem apunak mig Kookot apának szólitják. Hogy ki lett végûl a keresztapa? Hát az egy elég érdekes tôrténet igazából. Rõviden elég szépen ôsszekaptak még össze is verekedtek (persze játéból) miatta hisz mindenki keresztapa akart lenni de végûl a "nôk" gyôztek. Jin lett Minának a keresztapja mig Jimin pedig Minhoé. Namjoon és Yoongi pedig a nagybácsik lettek.
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...