Writer szemszög:
Jungkook betartotta amit ígért sôt tôbbet is tett. Egy teljes hétig nem csinált semmit. A többi démon nem értette ôt és aggódtak miatta hisz nem megszokott tôle az hogy egy teljes hétig a szobájába kuksoljon úgy hogy semmi rosszat nem tesz. A démonok nem merték megkérdezni uralkodójukat hogy mièrt nem tesz semmit. Ôk féltek tôle de van egy ember aki nem fél Jungkooktól ez a személy nem más mint Min Yoongi.Jungkook jobbkeze és legjobb barátja is egyben.
-Kook hogy lehet hogy a szobádba kuksolsz ahelyett hogy valamit felgyújtanál vagy valakit megôlnél? Yoongi nem értette Jungkookot hisz az egyezség szerint csak 1napig kellett volna visszafognia magát de azóta eltelt 6nap és még mindig nem csinált semmit.
-Nyugi haver csak gondolkodnom kellett egy kicsit.Nemsokàrra minden olyan lesz mint 6nappal ezelôtt sôt talán még rosszabb is. Mondta Jungkook selytelmes vigyorral az arcán.
-Mit tervezel Kook? Vigyorodott el az idôsebb is.
-Adtam egy kis idôt az én angyalkámnak hogy felkészûljôn. Megfogja bánni hogy aznap visszautasított. Mondta Kook elsôtétûlt szemekkel amiben az idõsebb nem kis megbántottságot fedezett fel. Tudott Kook érzéseirôl ahogy arról is hogy mi tôrtént köztük anno éppen ezért sajnálta a fiatalabbat és megértette hogy miért ilyen most de azt is tudta jól hogy ennek nem lesz jó vége.Aggódott a fiatalabbèrt de teljes mértékben megértette hisz hogy ne értette volna amikor ô is ugyan olyan szerelmes mint Kook és ô se a megfelelô emberbe szeretett bele éppen ezért tudta milyen a viszonzatlan szerelem de persze errôl Kook nem tudott semmit semmit se, nem akarta a sajàt bajaival is terhelni a fiatalabbat.De tudta hogy most lekell állítania mert ha nem teszi akkor végleg elvesziti Taet.
-Kook én ezt nem gondolom jó ôtletnek. Tudod jól hogy ha bántod az embereket akkor Tae mégjobban haragudni fog ràd, szívénviseli az emberek jólétét. Elfogod mégjobban vesziteni. Kook ne legyél hülye. Mondta neki Yoongi idegesen.
-Nem èrdekel Yoongi. Megbántott és megalázott. Nem hagyhatom annyiban. Jàrkált Kook idegesen a szobában.
-Eddig is mindig elutasitott akkor ez most miért más? Kérdezte tôle értetlenûl az idôsebb.
-Mivel most kibaszottul kedves voltam vele és rohadtul kimutattam neki az érzéseim. Látott úgy ahogy eddig csak te. Látott engem sebezhetôen és ô rohadtul visszautasitott. Úgy tesz mintha én nem tudnám hogy sose lehet kôztûnk semmi,hogy sose lehet az enyém. Azt hiszi hogy én csak egy éjszakára akarom ôt érted? Hiába próbálkozok ô mindig csak a rosszat látja bennem. Pontosan tudom hogy nem érdemlem meg ôt oké? Tudom. Ahogy annó is tudtam de nem adhatom fel mivel nèlkûle nem tudok élni. Vissza akarom szerezni....

ESTÁS LEYENDO
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanficÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...