😇12.fejezet😈 +16

2.8K 163 2
                                    

Tae szemszög:

A konyhás incidens óta eltelt 2hét. Azóta Kook kerûl engem mármint amennyire lehetséges egy ilyen kis lakásban legtöbbször a birtokon sétálgat csakhogy ne keljen velem lennie. Nem is beszéltünk azóta.
Ma reggel is amikor felkeltem ô màr nem volt sehol igaz hogy mindig csinàl reggelit nekem de sose eszik velem, igazából aggódom miatta mivel igaz hogy nem beszélünk de észrevettem hogy furán viselkedik.Mintha beteg lenne vagy nem is tudom.
Bekell hogy valljam egy kicsit hiànyzik, nem vagyok hozzá szokva az egyedūlléthez és amugy is azért vagyunk itt hogy segitsek Kooknak és az igy nem fog menni. Valahogy beszélnem kell vele.
Épp az ebédet készitettem hisz Kook is biztos èhes lesz mikor hazaér ,kitudja mikor lesz az,amikor kook megjôtt gondoltam itt a lehetôsèg hogy beszéljek vele.

-Hé kook beszélhetnénk?
Léptem elé mivel az emeletre készûlt.

-Úgy tudtam hogy nincs mirôl beszélnünk meg amúgy is biztos vagy benne hogy egy ilyen szörnyeteggel akarsz te beszélni?
Nagyon megbántottam ez egyértelmû de helyre kell hoznom.

-Kérlek Kook. Fontos lenne. Néztem rá kiskutya szemmekkel hátha igy jobban megenyhül.

-Ash jólvan csak átôltözôk. Kerûlt meg engem és ment fel a lépcsôn.

Miközben vártam elzártam az ételt mivel már kész volt. Kiszedtem mindkettônk részét,legalább addigra kihûl.

Kook szemszõg

Nagyon megbántott Tae, sose érdekelt ha más szörnyetegnek nevezet de amikor ô vágta ezt hozzám az nagyon szarul esett fôleg azok után amik történtek. Tudom hogy az vagyok és azt is tudom hogy nem érdemlem meg õt de tôle ezt nem vártam. Azóta eltelt 2 hét. Nem beszéltem Taevel és ahogy tudtam kerûltem hisz pontosan tudtam hogy ha a közelébe lennék akkor letámadnám aminek nem lenne jó vége. Ebben a 2hétben egyre rosszabbul lettem.Sokszor csak azért mentem el itthonról hogy ne lássa azt ahogy szenvedek. Valahogy elkell érnem hogy belém szeressen de nem tudom hogy hogyan is érjem ezt el.
Van egy tervem igazából remélem mûkôdni fog.

Lementem és leültem a kanapéra Tae a konyhába volt még.bekapcsoltam addig a tvt gondoltam nézhetnénk egy filmet direkt horrort választottam mivel tudtam hogy Tae félni fog közben és ha minden a terv szerint fog történni akkor màr a film közepén az ôlembe fog elhelyezkedni. Alig várom. Ma tuti hogy az enyém lesz.

-Na itt vagyok. Sokat vártál? Nem vettem észre hogy leértél ne haragudj. Kérdezte tôlem aggódva. Annyira aranyos. Már nagyon hiányzott a gyõnyörû mély hangja ami hallatán mindig kirázz a hideg és ugy maga Tae. Hosszú volt ez a 2 hét.

-Nem várok régóta nyugi. Nézzünk filmet. Remélem nem baj ha horrort nézünk. Nem néztem rá de éreztem hogy megfeszûlt a teste a horror hallatán.

-Nem dehogy baj csak gondoltam elôtte beszélûnk. Nevetett fel zavartan. Nagyon aranyos mikor zavarban van de szerintem ezt már mondtam párszor.

-Majd utána. Ezzel le is zártam a témát és elinditottam a filmet.
Mint ahogy megjósoltam a film haladtával Tae egyre közelebb ült hozzám már szinte mindenûnk ôsszeért mikor jött a legfélelmetesebb rész én már persze láttam ezt a filmet igy tudtam hogy mikor mi lesz. Na és itt olyat ugrot hogy az ôlembe kötött ki. Belebújt a nyakamban mint egy édes kiscica.Mikor realizálta hogy ô éppen most az én õlemben ûl egybõl zavarba jôtt és próbált kimászni az ôlembôl de én ezt persze nem hagytam,hülye lettem volna.

-Hová hovà szépségem? Maradj még egy kicsit. Súgtam a fülébe miközben közel húztam magamhoz olyannyira közel hogy összeért az õlūnk ami belõlem és belõle is egy halk nyõgést váltott ki.
Nagyon megijedt a kis gyönyörüm hisz gondolom sejti hogy innen már nem szabadul.

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Where stories live. Discover now