😇17.fejezet😈 (16+)

2.7K 132 16
                                    

Kook szemszög:

Mikor vissza értem a házba csak annyit vettem észre hogy a nappaliban van mindenki ès Jimin meg Namjoon nagyon idegesek de velük nem is nagyon foglalkoztam.Azon gondolkoztam hogy hol lehet Tae hisz itt nincs,nem akarok vele még találkozni. Nem értettem a helyzetet igazàból mivel látszólag mindenki ideges de nem tudom hogy miért.

-Mi bajotok? Kérdeztem rá Jiminnél és Namjonnál hisz tudtam hogy Jimin ugyis elfogja mondani

-Szerinted? Te vagy a bajunk. Tae elment és nem tudjuk hogy hol van. Miattad ment el. Ha valami baja lesz azt nem köszönöd meg. Fenyegetett megint a kis törpe. Kezdem ugy érezni hogy nem tudja hogy kivel is beszél éppen de úgy érzem hamarosan megfogja tudni....

-Mi az hogy nem tudjátok hogy hol van? Miért nem figyeltek rà jobban? Nagyon felidegesit ez a kis törpe. Remélem Taenek nincs semmi baja mert ha mégis akkor abba bele halok ...

-Lisa mondta hogy elment. Õ beszélt vele utóljára. Mutatott a lányra Jimin

-Attól még nem vagyok a bébiszittere. Miért kellene rá figyelnem?
Ez a kis cafka kezd nagyon az idegeimre menni....

-Mit mondtál neki ami miatt elment?? Kérdeztem tõle idegesen. Tudhattam volna hogy valamivel befog próbálkozni. De ha valami baja lesz a saját kezemmel fogom megölni õt....

-Semmit. Csak ismerkedtünk. azt mondta hogy kimegy egy kicsit sétálni és azóta nem láttam. Ne engem hibáztass. Nem értem mit vagy úgy oda..nagyfiú már, tud magára vigyázni.
Foglalkozz inkább velem addig. Mióta itt vagyok nem is foglalkoztál még velem csak az a kis nyomi angyalkával voltál. Nagyon hiányzol már Kookie. Nem megyünk fel egy kicsit játszani? kezdte el simogatni a karomat.Eszem megáll ettől a csajtól. Elbassza az esélyeimet Taenél, elüldözi őt és még van pofája rám mozdulni....bottal nem nyúlnék hozzá. Nekem csak Tae kell nem igaz hogy nem bírja felfogni.

-Mondtam már hogy nekem csak Tae kell,fogd már fel végre. Mikor unod már meg? Nem veszed észre hogy undorodom tõled? Nekem nem kell egy ilyen kis cafka aki életébe több faszt fogott mint killincset. Löktem le magamról undorodva a kezeit.

- Jajj ne játszd már meg magad. Te is tudod hogy én kellek neked nem pedig ő.
Hisztizett tovább.

-Ja annyira kellesz nekem mint egy árvaházba a szūlõi értekezlet....forgattam meg a szemeimet. Yoongi ezen a mondatomon hangosan felnevetett és kicsi kellett volna csak ahoz hogy én is elnevessem magamat.

Ekkor pedig nyilt az ajtó és Tae lépett be rajta de nem a megszokott angyali külsejū Tae hanem egy vadabb változata. A haja már nem ezüst szinben pompázott hanem tūz piros lett és a megszokott ruhái helyett egy teljesen eltérõ ruha volt rajta. Egy fekete bõrkabát alatta pedig egy fekete csikos poló,a lábain pedig egy teljesen testhez simuló bõr nadrágot viselt ami pont a legjobb részeken emelte ki a testét. Egyszerûen megbabonázott a látványával. Azt hittem hogy csak álmodom de kb 2perc után rájöttem hogy mégsem. A testem teljesen lefagyott,csak bàmulni tudtam õt. Annyira rohadt csábitó volt hogy vissza kellett fognom magam hogy le ne teperjem.Még azt is elfelejtettem hogy haragszom rá. Nem érdekelt abban a pillanatban semmi csak is õ

-Tae veled meg mi történt? Jimin tért magához elsônek de vele nem is foglalkozott Tae.

-Na mi az Kook talán tetszik amit látsz? Jött hozzám közelebb és végig simitott az arcomon az egyik kezével a másikkal pedig a derekamra fogott és vészesen közel húzott magàhoz. Teljesen meglepett ez a domináns énje de nem hagyhattam hogy elnyomjon. Én vagyok a domináns nem pedig õ.

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Where stories live. Discover now