Tae szemszög:
A napok és a hetek nagyon gyorsan repûltek el és mire észbekaptam már eltelt egy újjabb hónap. Kook azóta tényleg nagyon igyekszik és szinte el sem mozdul mellôlem. A pocakom már szépen gömbôjôdik. Kookie pedig minden pillanatban simogatja vagy puszilgatja. Hogy mi is van kôztem és Jungkook kôzôtt? Hát bonyolult. Együtt alszunk,sokszor ôsszebújva tvzünk vagy éppen video jétékozunk. Sokat megyünk ki sétálni is együtt ahol kézen fogva kell járkálnunk mivel télen elég csúszosak az utak ugyebár igy megelôzzûk a bajt. Sok puszit add nekem a homlokomra,fejemre vagy ritkán a nyakamba is de csók nincs se semmi ilyen intimebb dolog. Mondhatni olyan nem is barát de nem is kapcsolat félébe vagyunk de ez igy jó nekûnk egyenlôre. Sokat bizonyitott Kook ebben az 1hónapban de még nem érzem úgy hogy készen állnék rá hogy egyûtt legyûnk.Talán csak félek hogy elfog hagyni valaki másért hisz a terhesség azzal jár hogy felszedek pár kilót igy nem éppen mondhatni majd rám hogy szexi vagy esetleg hogy csinos vagyok. Tudom hogy ez ezzel jár de félek hogy talál jobbat és újra ôsszetôri a szívemet. Tudom hogy szeret hisz minden éjjel amikor azt hiszi hogy alszok elmondja hogy mennyire szeret engem és persze a babánkat is. Egészen addig simogatja a fejemet,arcomat majd a hasamat is amig el nem alszik. A picikénkhez is elég sokat szokott beszélni esténként(is). Reggel pedig mindig reggelivel ébreszt meg persze a kihagyhatatlan homlokpuszival mellé spékelve a 'szeretlek' szócskát. Mig elfogyasztom a reggelim addig értelmetlen semmiségekrõl beszélgetūnk majd mikor végzek akkor áttér a pocakomra majd nyomva rá pàr puszit neki is mond valami cukiságokat majd mikor abba hagyja elvégezzūk a reggeli teendôinket majd vagy visszafekszûnk az ágyba és áthenyéljûk a napot vagy lemegyûnk a többiekhez beszélgetni,tvt nézni vagy videó játékozni hát igen igy telik egy napom nem túl eseménydús de imádom.
Csak ma sajnos ez a nap nem olyan mint a többi mivel sikerûlt elég szépen megfáznom szóval már kora reggel lázban égve fekszek az ágyban egy bôgre teát szûrcsôlgetve kôrûlôttem megannyi elhasznált papírzsepivel. A mennyországba sose voltam beteg de a Földön kônnyen megbetegszem amit utálok hisz szôrnyû érzés. A többiek végig mellettem voltak csak sajnos Kook nem mivel elkellett intéznie valamit még reggel de azóta nem jôtt vissza. Nem tudom mit mivel nem mondta de elég feszûltnek tûnt persze meg is dorgált azért mert megfáztam mivel a szavaival élve 'megmondtam hogy kell az a nyamvadt sál de te sose hallgatsz rám meg is érdemled hogy megfáztál' kedves mi? De igaza van. Sose hallgatok rá csak megyek a fejem után. Lee úr is volt itt még reggel hogy megnézze hogy jól vagyok e meg a picik. Azt mondta hogy nem lesz ettôl semmi baja a picinek de jobb ha Jungkook végig mellettem marad mivel most végképp szûksége lesz a hôjére a picinek. Csak ebben ugyebár az a bôkkenô hogy Jungkook nincs itt pedig már lassan éjfél van én szinte az egész napot átaludtam de ô egyszer sem jôtt haza. Aggódom érte. Yoongi szerint visszament a pokolba mivel elkellett intéznie valamit. De mi tart eddig?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mióta Kook elment eltelt 2hét. Szôrnyû volt ez a két hét. Lee úr napi szinten volt itt hisz a megfázásom veszélyes is lehet a picire nézve igy többszôr át is kellett vizsgálni. Az elsô hétben nagyon megvoltam ijedve hisz sokszor fájt a hasam és féltem hogy elvetélek de szerencsére nem tôrtént meg mivel Yoongi és Jin végig mellettem voltak bár nem értek fel Kook hôjével de azért segített az ôvék is meg persze a mindennapos lázam is rásegített hogy ne legyen baj. Már a 2.hétben valamivel jobban voltam de nem segített a kedvemen. Miért ment el csak úgy Kook? Megunt minket? Rájôtt hogy mégse akar gyereket? Talàlt mást? Nem tudom de bármi is legyen az ok engem teljesen magam alá gyûrt. Fájt hogy nincs itt. Nem is érdekli hogy mi van velûnk hisz itthagyott betegen...pedig én már majdnem megbíztam benne....Ebben a 2hétben rádôbbentem hogy nem támaszkodhatok rá se másokra. Magamnak kell megoldanom a dolgokat. Nem függhetek senkitõl. Megkell oldanom egyedül a gondjaimat és már tudom is hogyan oldjam meg. De ahoz egyedūl kell folytatnom. Hátra kell hagynom ôket egy darabig. Össze is szedtem pár cuccomat majd éjjel amikor már mindenki aludt(igen nálunk is aludtak mivel nem akartak magamra hagyni igy volt aki a szônyegen aludt és volt aki a kanapén vagy a fotelba.) kisurrantam a házból majd kocsiba szálva elhajtottam. A birtoktól elég messzire kerûltem egy Daegu nevû városba ahol kibéreltem magamnak egy lakást ahol a kôvetkezô pár hónapomat fogom tôlteni újdonsûlt lakótársammal akit majd késôbb fogtok megismerni. A többieknek hagytam egy levelet hogy ne aggódjanak értem. Hogy hogyan is akarom túlélni ezt a pár hónapot ugy hogy nincs is a kôzelembe démon aki a hôjével életben tudná tartani a kicsikémet? Egyszerû. Jennie segítségèvel. Megkértem hogy szerezzen nekem egy olyan báitalt amitôl a testem démonná változik de csak a testem. Igy újra démon lettem csak annyi különbséggel hogy ugyan az maradtam aki voltam. Igy életben tudom tartani a babámat meg magamat is hisz igy nem csapol le teljesen. Ez is sokkal jobb mint legutóbb....
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...