S02e20

863 65 6
                                    

Kook szemszög:

Annyira csodálatos volt minden. De csak volt....mikor megláttam Lisàt teljesen lesokkoltam. Tudtam jól hogy valamit tervezz de nem hittem volna hogy ezt. Meg sem tudtam szólalni. Nem is hallottam mit beszélnek csak Taet tudtam nézni annyira gyônyôrû. Teljesen rabul ejt a szépségével. Márcsak az utolsó mondatott hallottam amit Tae mondott majd márcsak azt láttam hogy repül felém valami. Mikor megláttam hogy mi az kétségbeestem. Mi tôrtént? Hisz Lisa csak hazudott ebben biztos vagyok miért hitte el neki Tae? Mit mondhatott neki? Jó igaz nem mondtam semmit de én benne gyônyôrkôdtem nem tehetek róla. Nem hagyhatom hogy elmenjen. De hiába kiáltottam utána ô már elment. Dühôs lettem. Most tuti kinyírom ezt az idegesitô ribancot.

-Mi a faszt mondtál neki? Néztem rá vôrôs szemekkel.

-Ugyan mit Kookie?! Semmi olyat ami ne lenne igaz. nézett rám ártatlanul. Na persze.

-Igazán? akkor miért adta vissza a gyûrûjét? Ha? Miért nem tudod felfogni hogy én ôt szeretem? Lehet hogy most elment de vissza fogom szerezni és bármit is mondtál neki befogom bizonyitani hogy nem igaz. Most pedig takarodj a szemem elôl mig szépen mondom. lôktem el a kezét mivel még mindig tapogatott.

-Ne csináld már ezt Kookie. Miben jobb ô mint én? Èn megtudom adni neked azt amit ô nem. Ne tagadd hogy èlvezted azt a csókot. Vigyorgott rám mire hányingerem lett.
Igen tényleg történt egy csók de az nem ugy volt ahogy ô azt beállitsa. Még az elsô este mikor elmentem túlórázni aznap is a bárban kôtöttem ki munka után csakhogy elkeseredèsem miatt tôbbet ittam a kelleténél és eléggé berugtam. Ott találkoztam Lisával. Rámhajtott én pedig azt hittem hogy Tae az igy hagytam hogy megcsókoljon de nem csókoltam vissza mivel amikor hozzá értek az ajkai az enyémekhez tudtam hogy ô nem Tae igy ellôktem.

-Hát kurvára nem élveztem ezért is lôktelek el akkor is. Kihasználtad hogy részeg voltam de ez nem változtat azon hogy Taeèrt vagyok oda és ô az én võlegényem akit nemsokára elfogok venni. Te pedig megfizetsz azért mert kôzém és a szerelmem kôzé áltál. Mondtam majd megfogva a karját elteleportáltam magunkat a pokolba. Természetesen elôtte vettem fel magamra valamit. Mikor oda értünk pont megláttam Jacksonékat akik egybôl odajôttek hozzám.

-Üdvôzlünk nagyúrunk már vártuk hogy visszajôjjôn. Hajoltak meg elôttem.

-Én nem annyira. De kôszônôm. Nem jôkedvembôl jôttem. Ez a kis ribanc kôzém és a jegyesem kôzé akart álni. Rátok bízom a megbûntetésèt mivel én most nem érek rá. A bûntetèse kínhalál. Számitok rátok srácok. Nem akarom meglátni ôt tôbbé. Remélem érthetô voltam?! Mondtam neki ellenkezést nem tûrôen mire egybôl bólogattak. Bambam ès Yugyeom megfogták Lisa karjait majd elrángatták melôlem.

-Ne kérlek Kook. Ne tedd ezt. Sajnálom oké de ne tedd ezt. Sírt fel Lisa mikôzben ellenkezni próbált.

-Nem érdekel a bocsánatkérésed. Aki kôzém és a jegyesem kôzé akar állni annak nem kegyelmezem. Mondtam majd Jackson felé fordultam.

-Figyelj haver mint tudod nekem még dolgom van fent igy nem tudom mikor jôvôk vissza vagy hogy egyáltalán visszajôvôk-e éppen ezért rád akarom hagyni a pokol vezetését. Benned bízom és tudom hogy te megfelelô vagy erre. Mosolyogtam rá szegény teljesen levolt sokkolva.

-Mi? Dehát vannak sokkal jobbak is nálam. Mi van pl Yoongival? miért nem ô veszi át? Jogos volt a kérdése.

-Azért mivel Yoongi sem fog már vissza térni ide. És én csak rád merem bízni a poklot. Remélem nem fogok csalódni haver. Szóritottam vállaira mosolyogva.

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Onde histórias criam vida. Descubra agora