Kim Taehyung
Kb 1óra múlva kész is lett az étel de még mindig nagyon gyenge voltam hisz a Földön fele annyi az erôm mint amugy. Igy hosszabb idô a felépûlés is. Igaz hogy gyenge voltam de nem akartam ezt mutatni Kook elôtt hisz tudom hogy mennyire bántja ez a dolog és nem akartam hogy hibáztassa magát. Rosszul éreztem magam ha valaki miattam volt szomorú mégha Kookról is van szó. Épp ettûnk mikor Kook hirtelen felállt.Nem értettem de reméltem hogy nem azért mert észrevette rajtam hogy rosszul vagyok.
-Szerintem én késôbb eszek. Felvisszem addig a cuccaidat a szobánkba.
Sajnos észrevette...-Kook nem múszáj ezt,egyél nyugodtan.Egész nap nem ettél,nem akarom hogy rosszul legyél.mondtam neki aggódva. Hisz hiába tovàbb birjuk étel nélkûl mint az emberek de ô kitudja mikor evett utoljára hisz ma se evett és már 5óra van.
-De kell. Amúgy is elment az étvágyam. Ne aggódj nem lesz semmi bajom.majd késôbb eszek.Mondta és kisétált a konyhából.
Én nem akartam ezt,ilyenkor bánom nagyon hogy én angyal vagyok ô pedig démon....Kook szemszôg
Nagyon rosszul éreztem magam amiatt hogy miattam rosszul lett. Annyira gyûlôlôm hogy angyal. Ha démon lenne akkor nem kellene ilyen miatt aggódnunk. Hogy fogjuk ezt a fél évet átvészelni? Ez az elsô nap de már rosszul van tôlem.... jobban oda kell figyelnem rá és megtartani a kellô távolságot tôle de basszus annyira imádok a kôzelébe lenni és annyira jó érzés volt ôt ôlelni,megpuszilni.Annyira megbolondit az illatával. Érzem hogy nyitottabb felém hisz annyira jól elhülyéskedtünk együtt,annyira szép pillanat volt de hát elkellett rontania Jiminnel de annyira megkönnyebbûltem amikor azt mondta hogy nincsnek együtt pedig már azon voltam hogy feladom. Azt is észrevettem hogy máshogy viselkedik a közelembe elôtte ridegebb volt a dühön kivûl más érzelmet nem mutatott ki csak ritkán zavarba is jôtt de most annyira aranyos volt ahogy zavarba jôtt annyira feltud izgatni még az is hogy zavarba jön még azt is szexin csinálja..és most is látszott rajta hogy aggódik miattam. MIATTAM. Mostmár tuti sinen vagyok mégha nem is ismeri be tudom hogy tetszem neki hisz nem jônne folyton zavarba a közelembe ha nem igy lenne,nem igaz?
Miközben kipakoltam a cuccait egy polót be is nyultam tõle. Azt amit a legtöbbszôr látok rajta annyira tipikus Tae illat árrad belôle egyszerûen imádom.
Épp egy képet nézegettem amit még régen készített rólunk Yoongi. Ez a kedvenc képem mindig nálam van.
Éppen a régi szép idôket idéztem fel mikor belépett Tae is az ajtón. Rögtön elraktam a képet hisz ô nem tud róla.-Kook mehetsz enni.
!!MOSOLYGOTT RÁM Tae!!-Máris megyek. Jobban vagy már? Még mindig nagyon bûntudatom volt hisz miattam lett szarul.
-Persze csak kellett egy kis idô hogy jobban legyek. Tudod a Fôldôn gyengébb vagyok mint amugy szóval tovább is tart.ült le mellém ÕNSZÁNTÁBÓL Tae. Ilyen se tôrtént még.
Ugy érzem hogy jó úton haladok afelé hogy az enyém legyen ez a gyönyörüség.Mégsem annyira rossz ez a barátság dolog.-Ôrûlôk hogy már jobban vagy. Igérem jobban oda fogok figyelni legkôzelebb.mondtam neki miközben mentem az ajtó felé. Most lett csak jobban nem akarom hogy megint szarul legyen. De ekkor váratlan dolog történt amit nem hittem volna hogy valaha is megfog történni. Megfogta a kezem és igy szólt.
-Nincs kedved utána eljônni velem sétálni a birtokon egy kicsit? Lassan látni a csillagokat és gondoltam megnézhetnénk a naplementét is.kérdezte tôlem félve,gondolom félt hogy visszautasítom mintha én nemet tudnák neki mondani bármire is.
-Felôlem mehetünk. Mondtam neki majd lementem enni. Nagyon várom már szeretnék közelebb kerûlni hozzá és úgy érzem hogy jó úton haladok. Sosem voltam még ennyire boldog.
ESTÁS LEYENDO
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanficÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...