😈29.fejezet😇

1.3K 98 13
                                    

Tae szemszög:

A vízi csatánk óta eltelt 3hónap. Azóta már én is egy kicsit jobban vagyok. A Yoonmin párosunk végre kibékûlt és nagyon boldogok ami engem is azá tesz viszont fàj is hogy ôk boldogok lehetnek én pedig nem. Tudom ez ônzôség de akkor is fáj. Fáj hogy én nem lehetek Jungkookkal. De ez az èn hibám szóval megérdemlem a szenvedèst.Kibaszottul fáj,de tudom hogy újra találkozni fogunk. Bízom benne.

-Tae gyere màr Jin igyis elkezdte nélkülünk. Húzott legjobb barátom a kert felé.
Elmagyarázom hogy mi is történik éppen. Jin kitalálta hogy a házunk(Jungkook és az enyém) nem elég az ô szavaival élve "csinos" igy kényszeritett minket hogy ûltessûnk vele virágokat amik majd feldobják a fahàzat egy kicsit. Mi Jiminnel pedig bele mentûnk mert hát miért ne. Igy most a kert felé igyekszûnk hogy Anyuci el ne verjen minket a serpenyôjével. Tapasztalat. Ja és igen Jinnel is sikerûlt kibélûlnôm. Nehéz volt mivel hát gyászolt ô is,miattam,de a végén megegyeztûnk abban hogy mindkettônk szerelmi élete halott(xd) igy majd mi boldogitsuk egymàst. És hát szorosabb lett a kapcsolatunk mint elôtte valaha is volt. Szinte ô az anyám.
Mikor kiértûnk be is álltunk Jinnek segiteni még egyen rucink is volt. Mikor végeztünk az egésszel Jin megkért hogy locsoljam meg a virágokat hisz attól majd jobban nônek. Eszembe is jutott errôl egy jó kis ôtlet. Megfogtam a teli vízzes kannát és Jimin môgé állva ráôntôttem azt azzal a szôveggel hogy:

-Nôlj nagyra kicsi Chim.

(Igen igy is nézz ki az a bizonyos egyenruhájuk xd)Ô meg csak megdermedt a hideg víztôl a többiek meg velem egyûtt szakadtak a nevetéstôl

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Igen igy is nézz ki az a bizonyos egyenruhájuk xd)
Ô meg csak megdermedt a hideg víztôl a többiek meg velem egyûtt szakadtak a nevetéstôl.
Mikor Jimin is feleszmélt elkezdett kergetni a kertben a medencéhez érve pedig belelôkôt, én pedig rántottam magammal és folytattuk tovább a harcunkat.

-Nem gyôzhetsz te kerti tôrpe. Nyomtam le a víz alá.

-Pedig én fogok gyôzni te gólyabaszó. Jôtt fel és most ô szorított le engem a víz alá.

-Vízi bombaaaa. Ugrott be kôzénk Hoseok is mindkettônkre egy igazi cunamit kûldve. Mi pedig amikor sikerûlt észheztérnûnk csak egymásra néztūnk Jiminnel majd egyszerre ugrottunk Hoseokra aki menekûlni se tudott.

-Te megvesztél J-Horse? Nyomta a víz alá Jimin a napsugarunkat. Én pedig csak nevetve néztem a két ûtôdôttet.
Ugy nézhettûnk ki mint akiknek elmentek otthonról de mi élveztûk ezt.

-Gyerekek ideje lenne bejônni enni mivel azóta már a kaja is kész lett. Megfogtok fázni. Anyáskodott újra Jin.

-Szerintem is. Igazán jó volt nézni ahogy kisgyerek módjára nem is tudom minek nevezni amit itt lenyomtatok,a lényeg hogy vicces volt de Chimie szerintem menjünk és ôltözz át amilyen gyenge az immunrendszered egybôl beteg is leszel én meg nem fogok egy fertôzôttel egyûtt aludni. Kb olyan lenne mintha egy zombival aludnék egyûtt aki bàrmikor megfertôzhet. Kôsz nem. Na sipirc ki a vízbôl. Szólalt meg Yoongi is aki eddig csak a napózószékben ûlt és nézett minket persze nap nem érhette a bôrét mivel minden oldalról napernyôvel keritte el magát hogy nehogy leégjen szóval sok értelme nem volt de senki sem merne belékôtni mivel képes a napozószéket kettétôrni azon aki megpróbálkozik vele. Na de a lényeg hogy ô csak nézet minket és rôhôgôtt.

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Where stories live. Discover now