😈19.fejezet or not?😈

2.5K 120 5
                                    

Jimin szemszög:

Nem hiszem el ma is gyújtogatott az a egoista nyúl,gyûlôlôm õt de egyben hálás is vagyok neki hisz miatta legalább láthatom ôt,õt akit mindenkinél jobban csodálok ès szeretek(na jó Taenél és Namnál nem jobban) tudom nem szép dolog angyal létemre azért imádkoznom hogy Jungkook csináljon valamit amiért találkoznunk kell vele. Ami miatt talàlkozhatok vele. Nem szabadna igy éreznem tudom jól de egyszerûen teljesen elvarázsol és tudom h az érzèseim valamilyen szinten kölcsônôsek hisz õ is mindig figyel engem titkon úgy mint én ôt és sokszor bokol nekem ami nagyon jól szokott esni hisz hogyne esne jól egy bók valaki olyantól akiért oda meg vissza vagy. Veszélyes ôt szeretnem ahogy ô is veszélyes én mègis szeretem. Nem tud errôl senki sem még Taenek sem mertem soha sem elmondani hisz féltem hogy elítélne hisz õ ellenzi az ilyen kapcsolatott,még szép hogy ellenzi mivel tiltja a törvény de nem tudok a szívemnek parancsolni mégha tudom jól is hogy ezért szàmûzhetnek engem mégsem érdekel már. Emlékszem a legelején mèg nem akartam elfogadni,nem tudtam elfogadni. Kûzdôttem ellene addig a napig amig el nem tôltôttem vele egy éjszakát(nem perverz értelemben te kis huncut😉😂) életem leggondtalanabb, legbûnôsebb de mégis a legcsodálatosabb éjszakája is volt egyben.

Vissza emlékezés:

Ugyan olyan nap volt mint a többi...Jungkook lerombolt egy templomot ami miatt nekünk lekellett mennünk a Földre hogy idôben kihozzuk onnan az embereket hisz éppen Istentisztelet volt és tele volt emberrel az épûlet. Miután sikeresen kihoztuk az embereket, igaz hogy volt aki egy kicsit megsérûlt de senki se halt meg ami pozitivnak számit, engem még elkûldtek az egyik kávézóhoz ahol láttak egy elég gyanus démont sétálgatni és odaküldek hogy megfigyeljem és közbe lépjek ha valami olyat látok aminek nem szabadna tôrténnie. Pont akkor értem oda a kávézóhoz amikor az a bizonyos démon berántott egy gyanutlan járókelôt a kávézó mellett lévô sikátorba amit én nem hagyhattam. Mikor oda értem akkor láttam meg ki is az a démon aki már megint nem bír viselkedni és hát ki más lenne ha nem ez a fenegyerek. Õ az egyik legbajosabb démon akivel mindig csak a gond van. Ôt nem érdeklik a szabályok ezáltal rosszabb is mint Jeon hisz õ még azért tudja hol a határ de õ viszont nem tudja. Vagyis tudja csak nem érdekli. Sokszor megy a szabályok ellen. Bàrkit megõl aki vissza mer szólni neki vagy az útjába kerûl. Éppen ezért is fél tôle mindenki még a társai is.Igazi bûnôzô. Ezért is bukott meg mivel mindig is mindent leszart és nem érdekelte ôt a szabályok. Mindenki fél tôle én mégis szerelmes vagyok belé. A legveszélyesebb démonba aki valaha is létezett. De tudom hogy mind ez álca. Az érdektelensége. Az érzelmetlen arca. A viselkedése. Mind-mind csak álca volt,tudom. Mostmàr tudom.

-Fejezd be! Tudod jól hogy nem érhetûnk az emberekhez, tiltja a törvény! Mentem hozzá közelebb mire csak gúnyosan elvigyorogyott és jobban szoritotta a férfi nyakàt.

-Mióta is érdekelnek engem a törvények? Húzta fel az egyik szemôldôkét.

-Kérlek hagyd azt a férfit ha valakit bántani akarsz akkor bánts engem de ne ôt. Ô nem tehet semmirôl. Engedd el kérlek szépen. Könyörögtem neki hisz nem tudnák úgy élni tovább hogy megállithattam volna mégsem tudtam és emiatt egy ember életét vesztette. Nem tudnák igy élni.A mondatom hallatán mérges lett, a férfit a falnak lôkte ès megindult felém,nem túlzok ha azt mondom hogy lepergett elôttem az életem hisz ha ô mérges akkor valaki meghal és most én leszek az. Féltem tõle,féltem attól hogy megôl de úgy voltam vele hogy ha már valaki megôl akkor olyan valaki tegye akit szeretek. A szerelmem vessen véget az életemnek. Ôrûlt lennék emiatt? Meglehet.Én mégis akkor ugy éreztem hogy ez igy rendben van. De ô olyat tett amit nem vártam volna tôle sose.

-Azt hiszed hogy képes lennélek téged bántani? Szerinted képes lennék egy ilyen csodát megûtni? Ilyen soha többé ne jusson az eszedbe. Megleszel bûntetve amiért közbe avatkoztál és beleszóltál a dolgomba de csak olyan értelembe amit te is élvezni fogsz de még nem most Chim. De ami késik nem múlik. Simitott végig arcomon egy perverz mosoly kiséretével.
-De most ha megbocsájtol befejezném amit elkezdtem. Lépett el tôlem és forditott nekem hátat hogy vissza menhessen ahoz az ártatlan emberhez. De én a kezére fogva marasztaltam. Nem tudom pontosan hogy honnan szedtem a bátorságot ehez de megtettem mégha rettegek is a következményektôl. Nem hagyhatom hogy bántsa azt az embert.

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Where stories live. Discover now