Tae szemszög:
Mikor rátettem a kezemet én is a hasamra akkor olyasmi tôrtént amire egyikônk sem volt felkészûlve. A képen már nem csak egy baba hanem kettô látszott. Mindenkit lesokkolt a dolog még Lee úrat is.
-Ez mi a fasz?? Nem ugy volt hogy csak egy gyerekem lesz??? A legfontosabb kérdés pedig hogy miért csak most látszik??? Akadt ki teljesen Kook. Nem akarja a..ezekszerint gyerekeinket?
-Nem tudom fiam. Ilyen még nem volt. Sose szûlettek még iker hybridek azt se tudom hogy ez hogy lehetséges hisz az iker hybridek megõlik a másikat még a méhben viszont ahogy látom ezek ketten teljesen egészségesek ami nem tôrténhetne meg viszont ha mind2en túlélik ezt a maradék idôt a szûletésûkig akkor 100% hogy Tae bele fog halni. Talán még 1gyereket valahogy kitudott volna hordani de 2 màr életveszélyes. Ez kibaszottul nem jó....
-MIVAN??? kérdezte mindenki egyszerre. Èn hogy ôszinte legyek számitottam arra h megfogok halni. De legalàbb lesz 2gyônyôrû gyerekem.
-Megtudnà mondani hogy milyen nemûek? Szeretném tudni. Mosolyogtam Lee úrra figyelmen kivûl hagyva az értetlen dôbbent tekinteteket.
-Most komolyan ez érdekel most téged?? Felfogtad hogy mit mondott az elôbb?? Àllt nekem Jungkook.
-Elôszôr is vegyél vissza a hangodból Jeon Jungkook. Másodszor pedig igen kurvára érdekel hogy az én kicsikéim milyen nemûek. Mint mondta nem fogom megélni a szûletésûk igy szerintem érthetô hogy tudni akarok a gyerekeim nemét ha már tôbbet nem kaphatok belôlûk. És mielôtt megkérded igen akarom ôket és igen megfogom tartani mind2 gyerekem. Nem hibáztathatjátok ôket azért mert léteznek. Igen elméletileg megfogok halni de ez nem az ôk hibájuk. Szeressétek ôket és ne hibáztatsátok ôket azért amirôl nem tehetnek. Most pedig kérem mondja meg hogy milyen nemûek a kicsikèim. Simitottam a hasamra mire mind2 gyerek oda tette a kezèt ahol az enyém van. A szívem csordultig telt szeretettel ettôl az apró gesztustól. Már most imádom ôket. Mindenki meghatódottan nézte a képet és engem ,még Kook is aki eddig idegbetegeskedett.
-Na lássuk csak.....hmmm...igen az egyik egyértelmûen kisfiú a másik pedig.....ajj a picike nagyon szégyenlôs...oké mostmár látom... gratulálok nektek srácok. Egy egészséges kisfiú és egy kislány. Mondta mosolyogva Lee úr mire nagyon megôrûltem. Lesz egy erôs hercegem ès egy gyônyôrû hercegnôm.
-Hallod ezt Kookie lesz egy hercegûnk és egy hercegnônk. nevettem fel de egybôl eltûnt a jókedvem amikor meglàttam Kook szomorú arcàt...
-Miért nem ôrûlsz? Húztam le magam mellé a kanapéra.-Szerinted? Igen csodálatos lenne de ugy hogy téged elveszítelek ugy kurvára nem jó... én nem tudok felnevelni 2gyereket egyedûl Tae. Én nem tudok nélkûled élni. Csak most kaptalak vissza erre kiderûl h kb 2 hónap múlva vége mindennek és soha tôbbé nem látlak...miért kellene ennek ôrûlnôm? Ki tudna ennek ôrûlni? Temette kezébe az arcát Kook.
-Figyelj Kook tudom hogy ez most nehèz de megoldjuk. Kérlek szeresd ôket és legyél ott nekik ha már én nem leszek. Minden erômmel azon leszek hogy túléljem de ahoz szûksègem van rád nyuszi. Megoldjuk együtt? Forditottam magam felé az arcàt.
-Együtt. Kérlek ne hagyj magamra. Dôntôtte fejét az enyémhez.
-Nem foglak. Suttogtam.
-ígéred? Kérdezte szomorúan.
-Ígérem. Remélem tényleg betudom tartani az ígèretem...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A hetek,hónapok szinte pillanatok alatt teltek el. Màr lassan a 9.hónapban vagyok. Azóta Kookék el sem mozdulnak mellôlem. Minden kivánságom lesik ès mèg wcre se engednek egyedûl. Kookkal elég sokszor kaptunk ôssze hisz rohadtul befeszûlt. Fél és emiatt sokszor ingerlékeny. De mindig megoldjuk egy jó békûlôs szexel. Egyik veszekedésûnk se komoly. Kb 5percig tartanak. Kook azóta a nap óta mindig megduplázza a démoni hôjét amikor mellettem van ezzel is segítve nekem.Ez alatt a lassan 2hónap alatt rájôttem a megoldásra csak elôtte megkellene valahogy tudakolnom hogy a tôbbiek mit szólnának hozzá. Most èpp a kertben ūlûnk ès mindenféle hûlyeségrôl beszèlgetûnk mikor ugy érzem itt az ideje rákèrdezni.
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...