Tae szemszög
Éppen azon dolgoztam hogy Jimint hogyan fogom elhozni Jungkooktól mikor megjelent Namjoon aki eléggé fusztráltnak tûnt.
-Mi a baj Nam? Kérdeztem tõle hisz ha ô jön hozzám akkor valaminek történnie kellett..
-Nem tudom pontosan de szerintem baj van...vakarta meg zavartan a tarkóját. Nem értettem hogy ezt hogy érti ezért inkább megvártam mig lenyugszik és elmagyarázza hisz ha ô ideges akkor nem tud egy értelmes mondatot se összehozni viszont utána mindent elmagyarázz de nem szereti ha közbe szólok ezért is várom ki mig elmondja ô. Bár ezt õ is szokta alkalmazni.
-A tanács hivatt téged, nem mondták hogy miért de szerintem valami baj történt. Mondta miközben idegesen járkált a szobában.
-Rendben, majd ugyis kiderûl mit akarnak szóval ne idegeskedj. Mondtam neki nyugtatásképp. Remélem semmi baj nem történt mert abból volt sok mostanába.
Mikor oda értem a tanácshoz illedelmesen meghajoltam elõttūk és vàrtam hogy mit szeretnének mikor felnéztem amit eddig nem tettem meg észrevettem hogy Jeon is itt van ahogy a két másik démon is akik mindig vele vannak ahogy azt is észrevettem hogy Jimin is itt van ès elég feltûnôen bámulják egymást Yoongival,furcsa volt nekem a szitu de különösebb figyelmet nem szenteltem neki de örültem neki hogy nincs semmi baja.Legszívesebben oda rohantam volna hozzá hogy szorosan megöleljem de tudtam jól hogy ennek most nincs itt az ideje. Miután befejeztem a szoba feltérképezését minden figyelmem a tanács tagoknak szenteltem.
-Gondolom azon tûnôdsz most hogy miért is hivattunk ide. Azért vagyunk most itt mivel elegünk lett Jeon úrfi viselkedésébôl.Túl sok balhét csinált mostanába amit nem nézhetünk tétlenül.Remélem megérted ezt Kim fõangyal.mondta nekem komoly tekintettel a tanács vezetõje. Nem értem hogy nekem ehez mi közöm de rossz érzésem van ezzel kapcsolatban.
-Természetesen megértem aggódalmukat, azt viszont nem értem hogy miért vagyok most itt. Vakartam meg tarkomat zavaromban.
-Azért vagy itt mivel neked lesz a dolgod megfékezni Jeon úrfit és visszatériteni a jó útra.
-Chh sok sikert hozzá.
Morogta az orra alatt Jungkook de éppen olyan hangosan hogy jól lehessen hallani nekünk is nem csak a mellette ûlô démonoknak.-Mostantól egy fél évig együtt fogsz élni Jeon úrfival az emberek világában.
-Tessék?? Ez lehetetlen. Ô egy démon önök is tudják hogy hogy hat egy démon egy angyalra. Mondtam nekik teljesen lesokkolodva. Ez nem lehet.Nem zárhatnak össze egy ilyen perverz tuskóval,elsõ dolga lesz rám mászni.Ezt nem tehetik meg.
-Ez a nagyúrunk parancsa.
Gondolom nem akarod megtagadni az úrunk parancsait, vagy rosszul gondolom Kim fõangyal? Legszívesebben letörõltem volna azt a nagyképû vigyort az arcáról de sajnos én ezt nem tehetem meg hisz felettem állnak és amúgy se tagadhatom meg a nagyúr parancsait.-Nyugi angyalom jól elleszünk mi kettesben ezt garantálhatom. Kacsintott rám Jungkook.
-Azt valahogy gondoltam.forgattam meg szemeimet.
-Na most hogy ezt megbeszéltūk el is mehettek. Szedjétek ôssze a cuccaitokat.Holnap ugyan ekkor ugyan itt várlak titeket. Ezzel el is mentek, én pedig még mindig ugyan ott álltam mint eddig.
-Nyugi angyalom nem lesz ez olyan borzalmas mint ahogy azt te gondolod. Csókolt bele a nyakamba Jungkook. Észre sem vettem hogy môgém kerûlt.Ennyire elbambultam volna?
-Hagyjál Jeon tuti hogy a te kezed van emôgôtt. Direkt csináltad azokat a balhékat igaz? Tudtad hogy ez lesz. Lôktem meg a fiatalabb vállát.Nagyon mérges voltam rá szinte már felrobbantam a méregtôl.
-Én aztán nem csináltam semmit de igazából nagyon örülök neki hogy igy történt legalább mostmár minden percet veled tölthetek egy teljes fél évig,annyira jó lesz.Most gondolj bele hogy mennyi élvezetet is fogunk mi átélni egy fél év alatt, már attól hogy bele gondolok gondjaim akadnak dél tájékon. Nyalta meg száját miközben végignézett az egész testemen. Nagyon zavarba jöttem bármennyire is voltam mérges rá az ilyen szavai mindig zavarba tudnak hozni fõleg amikor igy nézz rám, mint aki felakarna falni és valószinûleg ez igy is van. Hosszú lesz ez a fél év úgy érzem.
-Álmodozz Jeon. Ezzel ott is hagytam õt nekem ez túl sok volt mára és még össze is kell szednem a cuccaim...A fene vigye el ezt a pokolfajzatot....
Valyon Taenek sikerül a helyes útra terelnie Jungkookot?
Jól érzi Tae hogy Jungkook tényleg ráfog mozdulni? Mik fognak történnie ezalatt a fél év alatt? Barátok lesznek vagy Jungkooknak sikerül elérnie hogy Tae visszonozza érzéseit? De bármi is fog történni mind tudjuk hogy mégha jól is fog végzõdni a kettejük története elõtte történnie is kell rossz dolognak is hogy értékelni tudják majd a jót...
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...