Jungkook szemszög:
El sem tudom hinni hogy újra igent mondott nekem. Annyira hihetetlen ez az egész és én annyira de annyira boldog vagyok mint még szerintem soha. Megmondom ôszintén bevoltam szarva a válaszától de igy vissza gondolva felesleges volt izgulnom. Taehyung szeret engem, bármennyire is hihetetlen de szeret. Most is egymás kezét szorongatjuk mig haza felé megyûnk. Taehyung mióta ráhúztam a kezére a gyûrût azóta csak azokat nézi csillogó boldog szemekkel ami engem is boldoggá tesz. Néha-néha add egy csókot is de utána egybôl a gyûrûnek szenteli minden figyelmét. (Dràgaszàg) Mikor elég kôzel értûnk a házunkhoz ráírtam még gyorsan Jinre hogy sikerûlt-e mindent elintézni ô pedig csak annyit válaszolt hogy 'tiéd a pálya haver' még gyorsan megkôszôntem neki a segítséget majd elraktam a telefont. Hogy miben is segitett nekem? Elmondom. Megkértem hogy a vett dolgokat készítse el mivel szeretném Taet meglepni még valamivel. Régóta készûlôk rá és szeretném ha minden tôkéletes lenni. Hogy mire készûlôk? Egyszerû. Semmi olyan dologra. Csak szeretném kényeztetni az én szerelmemet. Hogy hogyan? Nem,nem perverz értelemben. Egy meleg fûrdôt készítettem elô neki Jinnel hogy ellazuljon és pihenjen egy kicsit és persze ha megengedi én is beszálok mellé majd aztán a hálóba vezetem ahol ismét egy meglepetés lesz neki. Nem készûltem ma semmi perverz dolgot bevetni mivel mostcsak azt szeretném hogy neki tôkéletes legyen az elsô ugymond randink. Amugy is megfogadtam hogy megvárom mig ô kezdeményezz és akkor majd megtôrténik de én nem fogom tôbbet erôltetni. Mikor haza értûnk segítettem neki levenni a kabárját majd mikor levettûk a cipônket is vázoltam neki a tervet.
-Figyelj szerelmem mèg van számodra pár meglepetésem.simitottam arcára mire elpirult. Annyira zabálni való az egész lênye.
-Nem leptél meg még ma elégszer? Túlságosan elkényeztett Kookie. Kuncogott fel azon az édes hangján mire nekem is mosolyognom kelett.
-Az a dolgom angyalom. Na szóval most szépen felmegyûnk és veszel ha szeretnéd akkor veszûnk egy forró fûrdôt hogy ellazulj egy kicsit ha szeretnéd utána még meg is masszírozlak. Aztán pedig mondom a többit. Jó lesz igy szerelmem? Húztam magamhoz majd homlokon csókoltam mire aranyosan lesûtôtte szemeit zavarában.
-Tôkéletes. Nézett újra rám majd megfogva kezemet indult meg a felfelé. Mikor benyitott a fûrdôbe egybôl szája elé kapta a kezeit meglepetségêben.
Megkell mondanom jó munkát végzett Jinnie. Persze a cuccokat én szereztem be de én nem tudtam volna ilyen hangulatossá tenni ha ôszinte akarok lenni. Valahogy megkell neki hálálnom majd.-Ezt mégis hogyan vagy mikor? Fordult felém dôbbenten.
-Hát lehet hogy megkértem Jinniet hogy segítsen nekem egy kicsit. Vakartam a tarkómat zavaromban.
-Tetszik?- Méghogy tetszik. Imádom. Csókolt meg egybôl majd újra a fûrdô felé fordult. Minden tele volt gyertyákkal és a vízben pedig lila színû fürdô bombákat rakattam mivel tudom hogy mennyire szereti a lila színt és a fûrdôbombákat. A hangulatot egy romantikus számmal spékeltûk meg. A kôzôs számunkat raktam be. Ami nem más mint Ed Sheeran-Perfect címû dala. Ez szólt a rádióban akkor is amikor összejôttünk. Azóta ez a kôzôs számunk.
-Örülök hogy tetszik szerelmem. Megyek hozok neked tiszta ruhákat addig ülj be nyugodtan. Csókoltam szájon majd otthagytam ôt a fûrdôben. A hálóba beérve megkellett állapitanom hogy ezt is imádni fogja Tae. Alig várom hogy lássam a reakcióját. A szekrényhez lépve elôvettem a szûkséges dolgokat majd vissza mentem Taehez aki már a kádban ûlt.
-Jól választottam életem? Simitottam hajára mig leraktam neki a ruhákat.
-Igen. Köszönöm Kookie. Szeretlek. Húzott le magához egy csókra.
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...