Kook szemszög:
Megcsókoltam.Tudom jól hogy megfog utálni de múszáj volt már a szája is elvolt lilulva. Olyan rég vágytam már a csókjára és amikor megkaptam alig tudtam elszakadni tôle. Elôszôr nem csókolt vissza sôt próbált ellôkni hisz gondolom meglepôdôtt meg hát megcsókoltam amit ô nem akart.Érthetô volt hogy elakart lôkni.Egy ideig próbálkozott, 2perc után már ott tartottam hogy inkább abbahagyom épp húzodtam volna el amikor visszacsókolt. El se akartam hinni Kim Taehyung aki után már évszázadok óta epekedek visszacsókolt. Teljesen elvette az eszemet. Még az elején esetlenūl próbálta utánozni amit csináltam de utána elég szépen belejôtt. Alig tudtam elszakadni tôle kb 1órát végig csókoloztunk fél perces kihagyàsokkal hisz a levegô nagyúr ugyebár.Még mindig remegett de már nem annyira mint elôtte.a szája az már inkább egy érett cseresznyéhez hasonlitott a sok csókolozástól aminek örültem hisz az már jó jel hogy nem egy szilvához hasonlitott mint elôtte,meg hát én miattam olyan amilyen aminek még jó hogy örülök. Gyönyörū igy(is) ahogy alattam fekszik kipirulva a láz miatt nyáltul csillogó cseresznye piros ajkakkal és fáradtságtól csillogó kék szemekkel egyszerûen lenyûgôzô látványt nyújtott ha nem lenne rosszul tuti hogy nem álltam volna le és tovább mentem volna a csóknál. Igaz hogy nem szabadott volna hisz tiltja a törvény de nem érdekel. Szükségem van a csókjára. Most hogy végre izelítôt kaptam belôle csak mégtôbb kell. Olyan számomra mint a drog amint megizleled nem tudsz vele leállni. Én sem tudok és nem is akarok....
-Jobb már picim? Kérdeztem még mindig ôt bámulva. Annyira gyônyôrû.
-Már valamennyivel jobb de nagyon fáradt vagyok. Nagyon legyengûltem. Mondta miközben lecsukta a szemeit. Lehet miattam gyengûlt le ennyire hisz attól mert most beteg az nem azt jelenti hogy bírja is a közelségem...basszus ezt megint elszúrtam.A francba már...
-Akkor jobb lesz ha egyedûl hagylak. jobb lesz ha most pihensz. húzodtam el tôle de ô visszarántott.
-Ne hagyj egyedûl kérlek. Nem zavar most a közelséged. Most jó érzés a közeledbe lenni. Maradj még oké? Õlelt magához amin nagyon meglepôdtem de nem hazudok rohadt jó érzés volt. De nem fekûdhet egész este a fôldôn csak megfázik tôle. Jobb lesz ha felviszem.
-Gyere angyalom menjünk fel ott kényelmesebb lesz. Fogtam meg a kezét és felhúztam.
-Gyere és ugorj,felviszlek.
ô felugrott én pedig a lába alá fogtam mig ô a nyakamat ôlelte àt. Még ilyenkor is elôjônnek a perverz fantázia képek róla hogy miket tudnák igy csinálni vele...teljesen elveszi az eszemet a közelsége. Jobb lesz ha visszafogom magamat mert ennek igy nem lesz jó vége.
Lefektettem az ágyra de jobbnak láttam levenni róla a kapucnis felsõjét mivel igy nem aludhat és igy nem tudom annyira felmelegiteni a testemmel. Ne gondoljatok rosszra mivel most kivételesen én se tettem.-Tae levehetem a pulcsid? ugye megengeded nekem? Nyultam a pulcsija aljához ô pedig válasz helyett csak felemelte a kezét.megmosolytatott tette,egy álmos kisgyerekhez tudnám hasonlitani.Nagy nehezen leszenvedtem róla a pulcsiját, a nadrágját pedig átcseréltem egy kényelmesebb nadrágra.
Én is levettem a pulcsimat és a nadrágomat de én Taevel ellentétben nem vettem fel nadrágot. Csak egy fehér polóban és egy alsóban fekûdtem be mellé ô már szinte aludt mikor mellé bújtam.-Jó éjt szerelmem. Pusziltam a homlokára és szorosan átkaroltam de nem aludtam el csak csodàltam az angyalkámat,nem aludhattam mivel vigyáznom kellett rà és nem is maradhatok vele egész éjjel bármennyire is akarok mivel amint lemegy a láza újra érzékeny lesz a közelségemre. Nem hagyhatom hogy újra rosszul legyen az én hibámból.
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...