Tae szemszôg:
Siettem ahogy tudtam hisz pontosan jól tudtam hogy a fiatalabb addig fog tombolni amig nem találkozik velem.Nem értem hogy miért csinálja ezt kôztünk sose lehet semmi hisz
1.nem érzek semmit se iránta
2. Az angyalokra a démonok rossz hatással vannak. A testûkbõl hô áramlik ki ami egy idô után legyengiti az angyalokat ezért se lehet kapcsolatba egymással a 2faj.
Ezt Jungkook is pontosan tudja de nem adja fel,mindig próbálkozik.Pontosan tudom hogy csak addig kellek neki mig oda nem adom neki magam,hisz ô csak szórakozik. Nem tudnák benne megbizni és hiába utasitom el mindig ugyan úgy próbálkozik amivel nagyon feltud idegesíteni mivel nagyon mocskos szája van.Minden egyes alkalommal olyan jelzôkkel illet és olyan dolgokat mond nekem hogy mit hogyan tenne velem ami sérti a becsûletem és nekem ezt nagyon nem tetszik,ezt ô pontosan tudja és direkt csinálja.
Nem értem ôt tényleg....Mikor oda értem megláttam Jungkookot és a bandáját....nagyon mérges voltam rá..
- Jeon ez mire volt jó? ha? Kérdeztem tõle eléggé idegesen.
-Àá szia gyônyõrûm már nagyon hiányoztál. Én is hiányoztam neked igaz?
Kérdezte gyermekiesen és jókedvûen.-Nagyon. Mióta is nem találkoztunk? Tegnap óta? Mondtam neki szarkasztikusan miközben megforgattam a szemeimet.
-Pontosan. Már nagyon hiányzott az én gyônyôrû angyalkám. Mondta nekem miközben rám kacsintott.
- Jungkook hagyd abba ès mond meg hogy miért csináltad most ezt? Miért jó ez neked? Kérdeztem tõle értetlenūl.
-Mivel élvezem.Te is élveznéd ha kõzénk való lennél. Milyen jó is lenne...hmmm...nagyon sok jó élvezetes dolgokat tudnánk mi ketten csinálni egyûtt.mondta azzal a tipikus perverz mosolyával amitõl feláll a szôr a hátamon.Nem jó értelemben.
-Annyira fárasztó vagy. Sóhajtottam fel fáradtan.
-Te is tudod jól hogy kõztūnk sosem fog semmi sem tõrténni éppen ezért megkôszônném ha befejeznéd ezeket.
És jó lenne ha ezeket a balhékat is elkerûlnénk mivel van jobb dolgom mint veled bajlódni állandóan. Mondtam neki unottan.-Àucs ez fájt. Rakta szívére kezeit eljátszva a hattyú halálát.
-Pedig azt hittem hogy neked is annyira hiányoztam mint te nekem és hogy szereted az ilyen kis találkáinkat. Mondta pajkos vigyorral az arcán.
-Én minden veled tôltôtt percet imádok dràgám,és elfogom érni hogy te is úgy akarj engem mint én téged hisz hiába nem akarod beismerni de te is ugyan úgy vonzódsz hozzám mint én hozzád. Tudom hogy te is annyira szexinek találsz engem mint én téged. Te is ugyan olyan rossz vagy legbelûl mint én cicám és elfogom érni hogy végre beismerd hogy te nem vagy kôzéjûk való.....jôtt kõzelebb hozzám Jungkook. Túl közel állt hozzám a megengedetnél kôzelebb és emiatt már most éreztem hogy kezdek gyengûlni,nagyon melegem volt és éreztem hogy ha kôzelebb jôn akkor rosszul leszek.Igaz hogy tényleg nem nézz ki rosszul ez tény de nem érzek vonzódást iránta de azért vak nem vagyok.tényleg szemrevaló de ezt sose ismerném be neki.Igyis nagy az egója. De a tôbbiben viszont nincs igaza.én nem vagyok olyan mint ô.én nem tudnák másoknak ártani.nekem az angyalok mellett van a helyem.ebben biztos vagyok.-Hogy mondhatsz ilyet te szégyentelen? Mordult fel egyik angyal társam és támadt volna Jungkooknak de én leintettem.
-Tévedsz Jeon én nem vagyok olyan mint te és õrûlnék ha nem becézgetnél mivel a tôrvény szerint nincs megengedve hogy egymás kereszt nevét használjuk,a becézgetés meg még úgyse de persze ezt te is tudod jól...mondtam neki miközben felhúztam az egyik szemôldôkômet.
-Jajj ne legyél már ennyire befásolva angyalkám.Ráncolod ilyenkor a szemôldôkôd ami nem tesz jót a gyõnyôrû pofikádnak. Simitott végig az arcomon,az érintése perzselte bôrômet mire elcsaptam a kezét. Hallottam amint hátam mögött az angyalok felmordulnak. Meg is értem õket hisz angyal és démon nem érintkezhet.
-Ne érj hozzám. Mondtam neki idegesen.Nagyon nehéz engem feldūhiteni de neki mindig sikerûl és ezt ô is tudja jól.
-Hidd el fogsz te még kõnyôrôgni az érintésem után amikor majd alattam élvezkôdsz és kônyôrgôl majd hogy érjek még hozzád, mocskoljalak be mindenhol és.... mondta volna tovább de félbeszakitottam mivel már nagyon messzire ment.
-Te kis... ment volna neki Jimin de szerencsére Namjoonék lefogták. Jungkook csak nevetett barátomon ezzel jobban szítva haragját.
- Jeon fejezd be mostmár.
Rólam te nem beszélhetsz igy. Sose fog ez megtôrténni se semmi ilyesmi jó lenne ha felfognád végre.Senki egyéjszakás kalandja nem leszek fôleg nem egy olyan démoné mint amilyen te vagy..... mondtam neki idegesen.-Jajj drágám te nagyon elvagy tévedve ha azt hiszed hogy csak egy éjszakára kellesz nekem...Nem-nem. Egy egész életre akarlak magamnak. Nem csak a tested kell nekem, mindened akarom és elfogom érni hogy te is akarj engem.... Márcsak pár centi volt kôztûnk.Éreztem hogy ha most nem megyek el innen akkor elfogok ájulni.....
YOU ARE READING
Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt]
FanfictionÉvszázadok óta harcban állnak az angyalok és a démonok. A két faj teljesen kûlônbôzik egymástól. Az angyalok védik az embereket ,a démonoknak pedig az emberek terrorizálása,megôlése a hobbijuk . Az angyalok vezetője nem más mint Kim Taehyung ,a démo...