S02e11

1K 72 3
                                    

Tae szemszög:

Mikor ôsszekaptuk magunkat indultunk is a kôvetkezô helyszínre. A kiscsajjal most nem is találkoztunk de nem is baj. Remélem megtanulta hogy ez az félisten mellettem hozzám tartozik.
Az úton megint bevolt kôtve a szemem igy nem láttam hogy hová is megyûnk. A tôbbiek is jôttek velûnk aminek nagyon örültem mivel elég jó csapat lett belôlûnk.

-Na szépségem készen állsz? Szeretnéd látni hová hoztalak? Kérdezte tôlem cukin mikor már kiszáltunk a kocsiból, vagyis Kook kivett az ôlébe a kocsiból, a hátam môgôtt álva ôlelt engem és ugy kérdezte ezeket tôlem mire csak bólogattam. Elengedte derekam majd levette rólam a kendôt. Mikor megláttam hol vagyunk újra a nyakába ugrottam igaz legutöbb nem voltak jó emlékeim errôl a helyrôl de tudom hogy ez most más lesz.

-Kookieeee . Ugrottam rá mire csak kuncogott. Majd váltottunk még egy rôvid csókot majd megfogva kezét szinte beugráltam a Vidámparkba. A többiek is örültek neki kivéve Yoongi és Kook. Szegények egybôl lesokkoltak mikor megláttak az Óriáskereket. Kookot magam után húzva mentem az óriáskerékhez. A többiek is jôttek velûnk. Szegény Jimin alig tudta felrángatni rá Yoongit de egy kis fenyegetés után miszerint nem kap ma semmit egybôl felûlt az Óriáskerékre.  Kook elôszôr félt,a kezemet szorongatta végig de utána ellazult és élvezte bár elmondása szerint soha tôbbé nem ûl fel rá és ezt azzal is bizonyitotta hogy amikor megálltunk ô egybôl kipattant és a fôldet kezdte el csókolgatni. Nagyon vicces látvány volt és tudom mégha tagadja is ô is élvezte. Miután felkapartam a fôldrôl Kookot egybôl húztam magam után kôzben nézelôdtem. Kook is csillogó szemekkel jôtt mellettem. Igaz hogy változott az évszázadok során de legbelûl mindig az a kisgyerek marad mint rég. Mikor megláttam egy céllôvôldét ahol lehet plüssôket nyerni egybôl oda ráncigaltam Kookot aki csak nevetett mikor meglátta hová megyûnk.

-Kookieee kérlek nyerd meg nekem azt a macit. Néztem rá mikôzben elôvettem a legcukibb nézésemet majd az általam kiválasztott macira mutattam ami egy jegesmedve volt,mire ô is oda nézett majd elmosolyodott.

-Mit kapok érte? Húzta fel a szemôldôkét incselkedve.

-Mit szeretnél? Utánoztam le cselekedetét.

-Ohh hidd el sok mindent de most megelégszem egy csókkal is. Vigyorgott rám mikôzben a szájára mutatott.

-Elôszôr nyerd meg és utána annyit kapsz amennyit csak szeretnél. Kacsintottam rá.

-Miért nem ezzel kezdted?! Futott a céllôvôldéhez én pedig csak nevetve kôvettem.
Természetesen egybôl megnyerte nekem hisz a tôkéletes Jungkook ebben is tôkéletes.

-Na kérem a jutalmam.húzott magához kôzel miután odaadta a macimat.

-Máris megkapod Kookiem. Hajoltam ajkaira egy rôvid csókra de ô ennyivel nem elégedett meg mikor elváltam tôle egybôl utánam kapott éhesen majd elmélyitette a csókot. Mostanába nagyooon sokat csókolozunk fôleg Kook miatt. Tudom hogy szûksége van erre hisz a csókon éli ki a vágyát ami egyre nagyobb lesz és egyre tôbbet akar de már én is. Na jó kit áltatok eddig is akartam de mostmár ugy érzem hogy készen állok arra hogy megtegyûk. Nem tudom mit tervezz Kook de én ma megakarom tenni de mégis félek. Nem történhet semmi baj igaz?
Pár percig még csókoloztunk majd elváltunk egymás ajkaitól majd indultunk tovább a kôvetkezô helyre ami egy hotdog árushoz vezetet mivel mind2en megéheztûnk, a többieket eddig nem láttam miöta elváltunk de tudom hogy tudnak magukra vigyázni igy nem is féltem ôket.
Mindent kipróbáltunk mire Jin rámírt hogy ideje lenne menni mivel már Namjoon is unja és Suga fáradt már ami egyenlô azzal hogy képes a fôldre is lefekûdni igy siettûnk hozzájuk,meg is találtuk ôket a bejáratnál még Jimin sem volt már  felpôrôgve mint az elején ami nagy szó. Gondolom Yoongi lefárasztotta.😏

Megszerezlek (Vkook) [Átírás alatt] Where stories live. Discover now